eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 111568 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna , ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów lub równoważnych oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Otrzymanie zlecenia należy potwierdzić telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów eksploatacyjnych powinno być zrealizowane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:30. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczane materiały eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru. Zamawiający zastrzega sobie, że planowana wielkość zamówienia ujęta w SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym zakresie. Podane w poszczególnych pozycjach tabeli (załącznik nr 2 do SIWZ) ilości materiałów eksploatacyjnych stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty. Zamówienie przez Zamawiającego towaru w ilości mniejszej niż określona w załączniku nr 2 do SIWZ nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia. Puste pojemniki po zużytych materiałach, Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w tym zakresie. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów ani odpowiedzialności. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt 2 rozdziału IX SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami w pkt 2 rozdziału IX SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia W takim przypadku, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku złożenia oferty na materiały równoważne, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, należy dołączyć: 1) Ważny na dzień wyznaczony jako termin składania ofert certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub równoważnymi (dla każdego producenta oferowanego produktu równoważnego z osobna dla pozycji od 1 do 33 załącznika nr 2 SIWZ), 2) Ważny na dzień wyznaczony jako termin składania ofert certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych materiałów eksploatacyjnych działa w oparciu o System Zarządzania Środowiskowego zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 lub równoważnymi pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko (dla każdego producenta oferowanego produktu równoważnego z osobna dla pozycji od 1 do 33 załącznika nr 2 SIWZ), 3) Ważne na dzień wyznaczony jako termin składania ofert raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów, certyfikaty, deklaracje zgodności zgodnie z normą: - ISO/IEC 19752 dla każdego oferowanego produktu równoważnego z osobna dla pozycji od 1 do 21 załącznika nr 2 SIWZ - ISO/IEC 19798 dla każdego oferowanego produktu równoważnego z osobna dla pozycji od 22 do 30 załącznika nr 2 SIWZ - ISO/IEC 24711 i IEC 24712 dla każdego oferowanego produktu równoważnego z osobna dla pozycji od 31 do 33 załącznika nr 2 SIWZ lub równoważnymi wystawionymi przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm, 4) Karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź Dział Ogólny pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź Kancelaria Urzędu - pokój 42.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.