eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceOpracowanie Mapy wypadków dla Gliwic na podstawie ewidencji zdarzeń drogowych wraz ze sporządzaniem corocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz uaktualnieniem bazy danych systemu WZDR w zakresie zdarzeń drogowych



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Gliwice: Opracowanie Mapy wypadków dla Gliwic na podstawie ewidencji zdarzeń drogowych wraz ze sporządzaniem corocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz uaktualnieniem bazy danych systemu WZDR w zakresie zdarzeń drogowych
Numer ogłoszenia: 149608 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, fax 032 3354011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Mapy wypadków dla Gliwic na podstawie ewidencji zdarzeń drogowych wraz ze sporządzaniem corocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz uaktualnieniem bazy danych systemu WZDR w zakresie zdarzeń drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie mapy wypadków na podstawie danych o zdarzeniach drogowych wraz ze sporządzaniem corocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach oraz uaktualnienie bazy danych systemu WZDR zakresie zdarzeń drogowych, polegające na : a) pozyskiwaniu danych i aktualizacji graficzno-opisowej bazy danych o zdarzeniach drogowych dla potrzeb podsystemu bezpieczeństwa ruchu drogowego w systemie WZDR - Gliwice. b) sporządzeniu trzech rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach za lata: 2007, 2008, 2009 w formie zawartego opracowania książkowego w ilości 30 egzemplarzy za każdy rok. Każdy z raportów powinien obejmować analizę danych o zdarzeniach drogowych z minimum dwóch lat ( np. dla roku 2007, dane o zdarzeniach z lat 2006 i 2007) c) Opracowaniu mapy wypadków drogowych dla każdego roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat (tj. w okresie wrzesień 2004 r. - wrzesień 2007 r.) jako główny wykonawca minimum co najmniej 5 rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 000. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający doświadczenie i odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 4.Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z co najmniej pięcioma referencjami (dokumentami) od poprzednich zamawiających, potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. 5. Informację dotyczącą średniego zatrudnienia w okresie ostatnich 3 lat i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączniku nr 2 do formularza oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice Pokój nr 131 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.