Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dęblin: dostawa wody mineralnej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 4824, do kontaktów: p. Tomasz PRZĄDKA, Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, fax 081 8651702 w. 225, e-mail: sow8e_011@sow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.army.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wody mineralnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostki wojskowe znajdujące sie na zaopatrzeniu JW 4824. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty (stanowiącej, załącznik Nr 1 SIWZ): 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; d) oświadczenie, Wykonawcy o spełnianiu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych; e) oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli Wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów; f) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) wraz z ich wskazaniem. 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) wykaz wykonanych dostaw obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców (załącznik nr 3); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - \stan aktualny na dzień ..\ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, (podmiot zbiorowy) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzająca spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów; h) dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które zgodnie z ustawą z dn. 11.05.2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( Dz. U z 2001r Nr 63, poz 634 ze zm.) podlegają takiemu obowiązkowi). Jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazany dokument wystawiony dla niego przez jeden z w/w podmiotów oraz stosowne dokumenty wystawione przez jeden z w/w podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności Wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne dokumenty wystawione dla producentów. i) dokument (referencje, opinie) potwierdzający, że co najmniej jedna dostawa wymieniona w wykazie wykonanych dostaw została wykonana należycie; j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; k) dowód wniesienia wadium (kserokopia); l) w przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami, wraz z dokumentami wyszczególnionymi w ppkt 2 lit. h) m) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. O swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.10.00 - Wody mineralne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienia podzielone jest na 2 zadania. Składając ofertę w ramach poszczególnych zadań, Wykonawca musi zaoferować cały asortyment objęty danym zadaniem, na który składana jest oferta. Szczegółowy wykaz zawarto w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystepując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium. Wysokość wadium: zad nr 1 - 1982 zł; zad nr 2 - 1628 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy pzp (D.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z póź. zm.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą, ponadto posiadają decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (art. 27.1 ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, na potwierdzenie, czego przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie, co najmniej jednej dostawy z wykazu. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i watością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna zrealizowanie dostawy napojów i/lub wody mineralnej (źródlanej, stołowej) w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł., bez względu na liczbę zadań, na które Wykonawca składa swoją ofertę. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie, czego przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 100 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5) Wdrożyli i stosują w produkcji i obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu system HACCP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania. Na potwierdzenie, czego przedłożą dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji i obrocie żywnością wystawiony przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności, lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty (stanowiącej, załącznik Nr 1 SIWZ): 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; d) oświadczenie, Wykonawcy o spełnianiu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych; e) oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli Wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów; f) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) wraz z ich wskazaniem. 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) wykaz wykonanych dostaw obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców (załącznik nr 3); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - \stan aktualny na dzień ..\ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, (podmiot zbiorowy) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzająca spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów; h) dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które zgodnie z ustawą z dn. 11.05.2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( Dz. U z 2001r Nr 63, poz 634 ze zm.) podlegają takiemu obowiązkowi). Jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazany dokument wystawiony dla niego przez jeden z w/w podmiotów oraz stosowne dokumenty wystawione przez jeden z w/w podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności Wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne dokumenty wystawione dla producentów. i) dokument (referencje, opinie) potwierdzający, że co najmniej jedna dostawa wymieniona w wykazie wykonanych dostaw została wykonana należycie; j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; k) dowód wniesienia wadium (kserokopia); l) w przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami, wraz z dokumentami wyszczególnionymi w ppkt 2 lit. h) m) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. O swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl. Opłata: 23 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikację odpłatnie w terminie 5 dni listem poleconym (za pobraniem). Opłata za specyfikację wysłaną listownie wynosi: 23,00 PLN. Specyfikację można również otrzymać w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 2 pokój nr 101-102 (Kancelaria Jawna), w godzinach od 7.30 do 14.30 po dokonaniu opłaty w wysokości 11,00 PLN przelewem na konto Zamawiającego (Bank PeKaO S.A. I oddz. w Dęblinie, nr konta: 16 1240 2858 1111 0010 0636 3276). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pokój nr 18 (sala odpraw).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa wody mineralnej do jednostek wojskowych z obszaru Lublina. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej do jednostek wojskowych z obszaru Lublina 2 x w miesiącu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje dostawę wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilościach szczegółowo określonych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa wody mineralnej do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa 2 x w miesiącu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienia obejmuje dostawę wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilościach szczegółowo określonych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa samochodów: elektrycznego typu Van/Cargo oraz ciężarowego z wywrotem trójstronnym
- Dostawa energii elektrycznej dla 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie
- Usługa wykonywania czynności w zakresie monitorowania zgodności z podziałem na zadania
- Zakup i wdrożenie modułu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - Moduł Zamówień Publicznych
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2026 II postępowanie
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części: CZĘŚĆ nr VI: Różne produkty spożywcze.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





