Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Radom: Dostawa smarów i olei dla PPUH RADKOM Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 14926 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. , ul. Witosa 76, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3332324, faks 048 3644821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa smarów i olei dla PPUH RADKOM Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa smarów i olei dla PPUH RADKOM Sp. z o.o. w Radomiu przy ul. Witosa 76. 3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Oleje silnikowe klasa lepkości SAE 5W40 - klasa - norma API CI-4 PLUS CI-4 CH-4 CG-4 CF 416 litr. (np. Mobil Delvac lub równoważny) klasa lepkości SAE 15W/40 - klasa - norma API CI-4 CH-4 CG-4 CF-4 2080 litr. (np. Mobil Delvac MX lub równoważny) -klasa - norma API, ACEA 800 litr. (np. Komotol Qatro NP lub równoważny) -klasa - norma ACEA B2 300 litr. (np. Shell lub równoważny) klasa lepkości SAE 30 -klasa - norma API CC 120 litr. (np. Superol CC lub równoważny) - klasa - norma - olej do smarowania silnika piły spalinowej(dodatek do paliwa) 100 litr. -klasa - norma - olej do smarowania łańcucha piły spalinowej 40 litr. klasa lepkości SAE 40 -klasa - norma TBN-6,5 POPIÓŁ-094% 5000 litr. (np. Mobil Pegasus710 lub równoważny) Oleje przekładniowe klasa lepkości ISO VG 220 -klasa - norma DIN 51517-3[CLP] 20 litr. (np. Mobil GEAR 600 XP 220 lub równoważny) -klasa - norma Na bazie PAC 120 litr. (np. Mobil Glogoyle 30 lub równoważny) klasa lepkości ISO VG 37 -klasa - norma GM DEXTRON III 400 litr. (np. ATF 320 DEXTRON 3 lub równoważny) klasa lepkości ISO VG 150 -klasa - norma na bazie PAO 20 litr. (np. Mobil SHC 629 lub równoważny) klasa lepkości 85W90 -klasa - norma API GI-5 80 litr. (np. Mobillube GXA lub równoważny) klasa lepkości SAE 10W30 -klasa - norma API GL-4 60 litr. (np. MOBIL FLUID lub równoważny) Olej MANITOU - przedni i tylni most 500 litr. Oleje hydrauliczne klasa lepkości ISO 6743 DA-B -klasa - norma Na bazie XHVI 280 litr. (np. Syprem 8000S lub równoważny) -klasa - norma Na bazie XHVI 40 litr. (np. SHELL - CORENA P100 lub równoważny) -Olej PANOLIN HLP SYNTH - 800 litr. (lub równoważny) klasa lepkości ISO VG 46 -klasa - norma DIN 51 524-2 400 litr. (np. Mobil DTE 25 Klasa HLP46 lub równoważny) -klasa - norma DIN 51 524-1 4000 litr. (np. Mobil DTE 15M Klasa HVL46 lub równoważny) -klasa - norma ATF 600 litr. (np. Boxol 26 lub równoważny) klasa lepkości SAE 80W90 -klasa - norma GL-4 350 litr. (np.Hipol 80W90 GL-4 lub równoważny) opakowania- 30 l Smary klasa lepkości NL GI 3 -klasa - norma Zagęszczacz Li Ca 1000 kg. (np. smar łożyskowy ŁT 43 S lub równoważny) klasa lepkości NL GI 2 -klasa - norma Zagęszczacz grafitowy 400 kg (np. smar łożyskowy NLGI 2 lub równoważny) - smar EM22grafitowy 15 kg - smar OKS 402 4 kg - smar EP-2 nr 174240 70 kg - smar do kabli i łańcuchów w sprayu 40szt.(400ml) (np. Procabe lub równoważny).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.14.00 - Oleje do kół zębatych 09.21.12.00 - Oleje smarowe do sprężarek 09.21.13.00 - Oleje smarowe do turbin .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: : Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do siwz wzór oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do siwz wzór oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do siwz wzór oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do siwz wzór oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do siwz wzór oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych- w formie załącznika nr 5 2)formularz cenowy- załącznik nr 2 3)w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum)-pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy pzp 4)pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 5)karty charakterystyk substancji niebezpiecznych (na każdy produkt) lub inny dokument na potwierdzenie, że oferowane smary i oleje spełniają określone wymogi jakościowe zgodnie z wymaganymi normami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PPUH RADKOM Sp. z o.o., ul. Witosa 76, Radom, pok. nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 10:00, miejsce: PPUH RADKOM Sp. z o.o. ul. Witosa 76 26-600 Radom (Sekretariat ZUOK)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
- Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia oraz realizacja zad. inwestyc. pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I-2025
- Dostawa serwerów oraz macierzy dyskowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH I OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH ORAZ PŁYNÓW HAMULCOWYCH, CHŁODZĄCYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawy oleju napędowego.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





