Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Łuków: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ SALI GIMNASTYCZNEJ, PRZY GIMNAZJUM NR 2 W MIEŚCIE ŁUKÓW
Numer ogłoszenia: 149053 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ SALI GIMNASTYCZNEJ, PRZY GIMNAZJUM NR 2 W MIEŚCIE ŁUKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania, robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z zakresem czynności określonym w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz 2016 z późn. zm.) nad zadaniem inwestycyjnym Budowa Sali Gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozwoleniem budowy wydanym przez Starostę Powiatowego w Łukowie. Zakres rzeczowy inwestycji stanowi wykonanie etapu II budowy przy Gimnazjum Nr 2 w Łukowie, obiektów sportowych tj.: - szkolnej sali gimnastycznej o wym. w osiach 24,0x42,0x10,0m w konstrukcji stalowej jako łuk kołowo - paraboliczny, - zaplecza socjalnego sali gimnastycznej wykonanego w technologii tradycyjnej, jako budynek jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia, przyległy wzdłuż trzech boków sali gimnastycznej, w skład zaplecza sali gimnastycznej wchodzi m.in.: sala korekty postawy o wym. w osiach 9,0x12,0m w konstrukcji stalowej jako łuk kołowo - paraboliczny, siłownia w kształcie wielokąta, wentylatornia mechaniczna, szatnie, magazyny na urządzenia sportowe, oraz obiektu dydaktycznego tj.: - budynek dydaktyczny o wym. 34,97x14,79m jako dwukondygnacyjny nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej o obrysie prostokątnym, przyległy do istniejącej sali gimnastycznej gimnazjum, budynek dydaktyczny w części z salami lekcyjnymi jest piętrowy, zaś w części administracyjnej wraz z głównym wejściem jest parterowy, Etap I jaki został wykonany w 2006r. stanowił wykonanie robót monolitycznych żelbetowych ław i ścian fundamentowych na całym obiekcie budowlanym oraz częściowo roboty ziemne, i odwodnienie budynku. Etap II stanowi budowa obiektu pod klucz wraz z podstawowym wyposażeniem sportowym sali gimnastycznej w celu uzyskania przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącej kotłowni gazowej w budynku szkoły, wykonanie wentylacji mechanicznej w istniejącej sali gimnastycznej, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne do budynku a także dokonanie rozbiórki istniejącego budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej wraz z fundamentami oraz dwiema przybudówkami murowanymi i komórkami drewnianymi. Istniejący budynek drewniany o pow. zabudowy 283m2 i kubaturze 849m3, którego dach pokryty jest płytami falistymi azbestowo - cementowymi. Charakterystyczne parametry obiektu do wybudowania: - długość - 57,00 m - szerokość - 66,14m - ilość kondygnacji - 1,2 - kubatura - ok. 10235 m3 - pow. użytkowa - 2542,27 m2 - pow. całkowita - 2618,00 m2 - pow. zabudowy - ok. 2650,40 m2 Rozwiązania architektoniczno - konstrukcyjne i branżowe, należy zastosować jak w projekcie budowlanym, wszelkie zmiany w rozwiązaniach muszą być konsultowane z projektantem i inwestorem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonywanie nadzoru na budowie o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie: - konstrukcyjno-bu¬dowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych- co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener¬getycznych - co najmniej jedna osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy mogą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 3.1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak¬tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenia opisanego przez zama¬wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonywanie nadzoru na budowie o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie. c) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie: - konstrukcyjno-bu¬dowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener¬getycznych - co najmniej jedna osoba; 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 3.5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków pok. 15 w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 13:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap V
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1348L i 1362L na odcinku Krzówka - Charlejów - granica powiatu
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap IV
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.