To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Białystok: Dostawa testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi oraz materiałów zużywalnych, kalibracyjnych i kontrolnych dla liczby 15.000 donacji ZP/WR - 1/12
Numer ogłoszenia: 148643 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144653 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi oraz materiałów zużywalnych, kalibracyjnych i kontrolnych dla liczby 15.000 donacji ZP/WR - 1/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty-HCV, testów wirusologicznych anty-HIV 1/2, do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych, kalibracyjnych, kontrolnych niezbędnych do automatycznego wykonywania badań wraz z dzierżawą 1 kompletu aparatury wraz z automatycznym systemem back-up, niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 15.000 donacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151084,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162600,00
Oferta z najniższą ceną: 162600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162600,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający, działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki udzielił zamówienia dotychczasowemu wykonawcy - Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie 3 miesięcy testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty-HCV, testów wirusologicznych anty-HIV 1/2, do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych, kalibracyjnych, kontrolnych niezbędnych do automatycznego wykonywania badań wraz z dzierżawą 1 kompletu aparatury wraz z automatycznym systemem back-up, niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 15.000 donacji. Zgodnie z art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zastosowanie trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki zgodnie z powołaną podstawą prawną, zapewnia ciągłość i umożliwia terminową realizację zadań w zakresie procesu wykonywania badań wirusologicznych, jak również pozostaje w zgodzie z poszanowaniem zasady celowego, efektywnego a przede wszystkim oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Przedmiotowe zamówienie na dostawę wraz z dzierżawą stanowi zamówienie uzupełniające, które Zamawiający udzielił dotychczasowemu wykonawcy dostaw, tj. Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego o nr sprawy: ZZP - 86/09 Postępowanie podstawowe było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr: 2009/S 115-166402 w dn. 18.06.2009. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot postępowania stanowi rozszerzenie dostawy podstawowej i stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zmiana wykonawcy dostawy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną, nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze. Wykonanie zamówienia uzupełniającego przez firmę inną niż wskazana byłoby niecelowe i znacznie bardziej kosztowne. Ponadto zmiana dotychczasowego wykonawcy pociągałaby za sobą konieczność wymiany urządzeń, przeprowadzenia walidacji nowej aparatury i testów, jej dostosowania do posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego oraz przeszkoleniu personelu. Wiąże się to z poniesieniem dużych nakładów finansowych i czasochłonnością całego procesu oraz może zakłócić ciągłość w wykonywaniu badań wirusologicznych.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont chodnika drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Tykocin - Jeżewo Stare- Sokoły w km od 83+532 do km 84+104 w m. Truskolasy Lachy (strona prawa i lewa).
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Roboty remontowo - budowlane w zakresie napraw i remontu pokryć dachowych budynków mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - część 2.
- zakup systemu do backupu danych wykorzystujący deduplikację oraz serwera pod migrujące profile - powtórzenia
- Usługa przedłużenia wsparcia technicznego na macierz Dell SCv5020 z półkami dyskowymi
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach
- Zakup, dostawa materiałów zużywalnych do aparatu FilmArray Torch 2 System wraz z dostawą podłoży transportowych, oraz podłoży do określania wrażliwości, paski z gradientem stężeń
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 14 części.
- AKCESORIA DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.