Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198203/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00206151/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756453318
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@kans.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kans.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.kans.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2a451bb-9f5a-4513-8803-c89e54657378
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00172284/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego do pracy z osobą z niepełnosprawnością dla Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: "KANS - Uczelnia dostępna dla wszystkich" realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz pozycja nr 18 z części nr 2 zamówienia Projekt: "Narodowa Reprezentacja Akademicka" finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198203
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-4/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126550 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: sprzęt sportowy:1) 1 sztuka - ROWER poziomy leżący z systemem oporu sterowanym elektronicznie oraz z komputerem bluetooth wyposażonym w programy treningowe
2) 1 sztuka - przenośny wyciąg treningowy,
3) 1 sztuka - wioślarz magnetyczny kajakowy z wiosłami,
W zakresie realizacji części nr 1 zamówienia wymagane jest wniesienie sprzętu do wskazanego pomieszczenia, montaż oraz uruchomienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 14130 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: drobny sprzęt sportowy i inne akcesoria:1) 2 sztuki - Piłka dźwiękowa do blind football,
2) 1 sztuka - Piłka nożna dla niewidomych,
3) 10 sztuk - Piłka do gry w shown down,
4) 6 sztuk - Paletka do gry w showdown,
5) 6 sztuk - Rękawica do showdown,
6) 2 zestawy - Zestaw sędziego do bocci,
7) 1 zestaw - Zestaw do gry w bocci,
8) 2 zestawy - Zestaw do gry w krykieta,
9) 2 zestawy - Zestaw do gry w Kubb,
10) 4 sztuki - Lekka piłka treningowa do goalballa,
11) 10 zestawów - Kule do amp footballu,
12) 2 sztuki - Stół do tenisa stołowego,
13) 1 zestaw - Zestaw do gry w petanquę,
14) 1 sztuka - Stół do gry w showdown,
15) 5 sztuk – piłki do aktywnego siedzenia
16) 9 sztuk – dyski do siedzenia
17) 2 sztuki – dysk korekcyjny
18) 16 sztuk – piłka do gry w koszykówkę
W zakresie realizacji części nr 2 wymagane jest wniesienie do wskazanego pomieszczenia oraz montaż stołów do tenisa oraz stołu do showdown.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 37420 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: sportowe wózki inwalidzkie do gry w koszykówkę:1) 6 sztuk - sportowy wózek do gry w koszykówkę na wózkach.
W zakresie realizacji części nr 3 zamówienia wymagane jest wniesienie sprzętu do wskazanego pomieszczenia oraz montaż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33193120-6 - Wózki inwalidzkie
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosław Krempa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110004083
7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
jakie przetargi wygrała firma
KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-26 do 2025-08-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46999,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51196,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46999,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosław Krempa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110004083
7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
jakie przetargi wygrała firma
KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46999,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-26 do 2025-08-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99963 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trade Pulse 24 Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721352805
7.3.3) Ulica: Stroma 44/2
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-05 do 2025-07-29INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Lubachów remont zasuw upustów pośrednich UP1 - UP-4 projekt - wykonanie
- Dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej do Filharmonii Dolnośląskiej im. Ludomira Różyckiego w Jeleniej Górze
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
- UDOSTĘPNIENIE SPECJALISTYCZNEGO OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI PROJEKTU EDUKACYJNEGO W MODELU SAAS ("SOFTWARE-AS-A-SERVICE")
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Lekki samochód typu mikrobus do przewozu osób i sprzętu na potrzeby ochrony przeciwpożarowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Zbuczyn
- Dostawa wyposażenia sportowego obiektów MCS Wrocław
- ZZP.260.1.20.2025 - Dostawa wyposażenia sportowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-5
- Dostawa zabudów meblowych ze stali nierdzewnej, szaf na leki oraz innego wyposażenia ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Dostawa artykułów sportowych z przeznaczeniem na nagrody rzeczowe
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
więcej: Wózki inwalidzkie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.