eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756453318

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@kans.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kans.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.kans.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2a451bb-9f5a-4513-8803-c89e54657378

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00172284/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego do pracy z osobą z niepełnosprawnością dla Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: "KANS - Uczelnia dostępna dla wszystkich" realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz pozycja nr 18 z części nr 2 zamówienia Projekt: "Narodowa Reprezentacja Akademicka" finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-4/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126550 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: sprzęt sportowy:
1) 1 sztuka - ROWER poziomy leżący z systemem oporu sterowanym elektronicznie oraz z komputerem bluetooth wyposażonym w programy treningowe
2) 1 sztuka - przenośny wyciąg treningowy,
3) 1 sztuka - wioślarz magnetyczny kajakowy z wiosłami,
W zakresie realizacji części nr 1 zamówienia wymagane jest wniesienie sprzętu do wskazanego pomieszczenia, montaż oraz uruchomienie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 14130 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: drobny sprzęt sportowy i inne akcesoria:
1) 2 sztuki - Piłka dźwiękowa do blind football,
2) 1 sztuka - Piłka nożna dla niewidomych,
3) 10 sztuk - Piłka do gry w shown down,
4) 6 sztuk - Paletka do gry w showdown,
5) 6 sztuk - Rękawica do showdown,
6) 2 zestawy - Zestaw sędziego do bocci,
7) 1 zestaw - Zestaw do gry w bocci,
8) 2 zestawy - Zestaw do gry w krykieta,
9) 2 zestawy - Zestaw do gry w Kubb,
10) 4 sztuki - Lekka piłka treningowa do goalballa,
11) 10 zestawów - Kule do amp footballu,
12) 2 sztuki - Stół do tenisa stołowego,
13) 1 zestaw - Zestaw do gry w petanquę,
14) 1 sztuka - Stół do gry w showdown,
15) 5 sztuk – piłki do aktywnego siedzenia
16) 9 sztuk – dyski do siedzenia
17) 2 sztuki – dysk korekcyjny
18) 16 sztuk – piłka do gry w koszykówkę
W zakresie realizacji części nr 2 wymagane jest wniesienie do wskazanego pomieszczenia oraz montaż stołów do tenisa oraz stołu do showdown.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 37420 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: sportowe wózki inwalidzkie do gry w koszykówkę:

1) 6 sztuk - sportowy wózek do gry w koszykówkę na wózkach.
W zakresie realizacji części nr 3 zamówienia wymagane jest wniesienie sprzętu do wskazanego pomieszczenia oraz montaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193120-6 - Wózki inwalidzkie

4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosław Krempa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110004083

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-26 do 2025-08-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46999,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51196,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46999,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosław Krempa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110004083

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46999,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-26 do 2025-08-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99963 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trade Pulse 24 Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721352805

7.3.3) Ulica: Stroma 44/2

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-05 do 2025-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.