eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwąIndywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Skarżysko - Kamienna - d y s l e k s j a.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Skarżysko-Kamienna: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Skarżysko - Kamienna - d y s l e k s j a.
Numer ogłoszenia: 148640 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115416 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Skarżysko - Kamienna - d y s l e k s j a..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych - dysleksja do Szkoły Podstawowej Nr 2,5,7,8 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowane materiały i wyposażenie winny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi. Dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i wyposażenia równoważnego odpowiadającego parametrom techniczno - użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji przetargowej - jest jednorodny pod względem dydaktycznym. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego towary spełniają wymagania określone w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań. Wszystkie zaoferowane towary muszą być I gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały ( przedmioty zamówienia) w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru ilościowo-asortymentowego w każdej ze szkół upoważniony będzie Dyrektor danej szkoły. W przypadku , jeżeli przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych . Jeżeli producent materiałów/urządzeń wchodzących w skład zestawu dydaktycznego udziela dla nich odrębnej gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu tych dokumentów wraz z oświadczeniem o przeniesieniu na Zamawiającego praw i obowiązków wynikających z gwarancji. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odrębne wynagrodzenie. Wszystkie oferowane towary musza posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych. 2. Sposób realizacji zamówienia, warunki rozliczenia - określa wzór umowy stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do złożenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia rzeczowo-finansowego zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Zestawienie to powinno zawierać co najmniej: nazwy poszczególnych produktów, ilość, ceny jednostkowe brutto każdej pozycji, zastosowana stawkę podatku VAT, wartość brutto każdej pozycji oraz cenę całkowitą brutto, jako sumę wartości brutto wszystkich pozycji. Całkowita cena brutto wynikająca z tego zestawienia winna odpowiadać cenie brutto podanej w formularzu ofertowym. Jakiekolwiek, ewentualne błędy w zestawieniu w zakresie cen jednostkowych obciążają Wykonawcę. Wiążąca będzie bowiem cena brutto podana w formularzu ofertowym za całe zamówienie według wymagań asortymentowych i ilościowych określonych przez Zamawiającego. UWAGA! Nie jest wymagane złożenie ww. zestawienia wraz z ofertą. 4. Zamawiający w przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu zapewnia prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z jego realizacją , przez cały okres ich przechowywania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 pomoce dydaktyczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Projekt realizowany na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-26-283/10-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Spółka z o.o., ul. Peryferyjna Nr 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16165,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15870,18

  • Oferta z najniższą ceną: 15870,18 / Oferta z najwyższą ceną: 23000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.