eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa mebli gabinetowych, biurowych i metalowych do Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Kielce: Dostawa mebli gabinetowych, biurowych i metalowych do Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 148553 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107515 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli gabinetowych, biurowych i metalowych do Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Informacje ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych, biurowych i metalowych oraz ich rozładunek i montaż w miejscach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 3 części. 3. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty został w części B niniejszego rozdziału. 4. Szczegółowy opis zamówienia (rodzaj, ilość, parametry techniczne, miejsca dostawy) zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczone meble wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. 9. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia z podwykonawcami. 10. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 11. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy. B. Opis części zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- MEBLE GABINETOWE. Dostarczone do Zamawiającego meble w ramach części I zamówienia muszą być wykonane z wysokiej jakości materiałów. a) Gabinetu nr 1 - biurko - w ilości 1 szt.; - pomocnik - w ilości 1 szt.; - sekretarzyk - w ilości 2 szt.; - kredens - w ilości 1 szt.; - witryna - w ilości 1 szt.; - regał jednodrzwiowy - w ilości 2 szt.; - stół konferencyjny - w ilości 1 szt.; - fotel gabinetowy - w ilości 1 szt. - krzesło - w ilości 8 szt. b) Gabinet nr 2 - biurko - w ilości 1 szt.; - pomocnik - w ilości 1 szt.; - dostawka - w ilości 1 szt.; - regał dwudrzwiowy - w ilości 1 szt.; - regał jednodrzwiowy - w ilości 2 szt.; - komoda- w ilości 1 szt.; - stół konferencyjny - w ilości 1 szt.; - fotel - w ilości 1 szt. - krzesło - w ilości 6 szt. c) Gabinet nr 3 - witryna - w ilości 1 szt.; - stolik - w ilości 1 szt. W celu zachowania jednolitości umeblowania Gabinetu nr 3 dostarczone meble muszą być dostosowane kolorystyką, wyglądem, wykończeniem elementów tj. korony i cokoły do aktualnego umeblowania gabinetu. Po dostawieniu i skręceniu witryny musi tworzyć jedną całość tzn. korony i cokoły po skręceniu muszę być do siebie idealne dopasowane. d) Pokój konferencyjny - stół konferencyjny - w ilości 1 szt.; - stolik okolicznościowy - w ilości 1 szt.; - komoda- w ilości 1 szt.; - krzesło z podłokietnikiem tapicerowane - w ilości 2 szt. - krzesło - w ilości 12 szt. e) Sekretariat - biurko - w ilości 2 szt.; - biurko pod komputer - w ilości 2 szt.; - łącznik - w ilości 2 szt.; - komoda typ I- w ilości 2 szt.; - komoda typ II - w ilości 1 szt.; - kontener - w ilości 2 szt.; - szafa aktowa - w ilości 1 szt. - stół - w ilości 1 szt.; - witryna typ I - w ilości 2 szt.; - witryna typ II- w ilości 1 szt.CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - MEBLE BIUROWE: - biurko - w ilości 34 szt.; - komoda - w ilości 1 szt.; - szafka typ I - w ilości 4 szt.; - szafka typ II - w ilości 22 szt.; - szafka typ III - w ilości 8 szt.; - szafka nadstawka typ I- w ilości 10 szt.; - szafa nadstawka typ II - w ilości 25 szt.; - szafa wysoka - w ilości 1 szt.; - szafa aktowa - w ilości 24 szt.; - szafa ubraniowa typ I - w ilości 3 szt.; - szafa ubraniowa typ II - w ilości 1 szt.; - stół biurowy typ I - w ilości 3 szt.; - stół biurowy typ II - w ilości 2 szt.; - stół - w ilości 4 szt.; - stolik - w ilości 18 szt.; - regał typ I - w ilości 1 szt.; - regał typ II - w ilości 1 szt.; - regał narożny zewnętrzny - w ilości 1 szt.; - witryna - w ilości 1 szt.; - wieszak na ścianę - w ilości 39 szt.; - krzesło - w ilości 53 szt.; - krzesło obrotowe - w ilości 50 szt.CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - MEBLE METALOWE: - szafa metalowa - w ilości 1 szt.; - regał metalowy - w ilości 9 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. OŚ PRIORYTETOWA 7. DZIAŁANIE 7. 1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I zamówienia - MEBLE GABINETOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STARPOL BIUROSERWIS Sp. z o.o, ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62277,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58624,26

  • Oferta z najniższą ceną: 58624,26 / Oferta z najwyższą ceną: 69957,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część II zamówienia - MEBLE BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ANIMAR Sylwester Jańczak, ul. Teklinowska 16A, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72812,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55064,64

  • Oferta z najniższą ceną: 48142,20 / Oferta z najwyższą ceną: 147663,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część III zamówienia - MEBLE METALOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne DEK Sp. z o. o, ul. Olszewskiego 9, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5302,53

  • Oferta z najniższą ceną: 5302,53 / Oferta z najwyższą ceną: 6070,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.