eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkOpracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego EŁK - NORWIDA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Ełk: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego EŁK - NORWIDA
Numer ogłoszenia: 148445 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego EŁK - NORWIDA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego EŁK - NORWIDA w Ełku (uchwalonego uchwałą Nr XXXIV/357/02 Rady Miasta Ełku z dnia 27 maja 2002 roku, ogłoszoną w Dz. Urz. Województwa Warmińsko - Mazurskiego Nr 80, poz. 1184 z dnia 4 lipca 2002 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust.2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i opracowania ekofizjograficznego. Projektowany obszar objęty planem wynosi około 1,92 ha. Liczba mieszkańców na terenie objętym planem - mniejsza niż 2000. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003 r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w szczególności istnieje konieczność wpisu głównego projektanta projektu planu na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. spełniają następujące warunki: 5.1. w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 3 projekty planów, porównywalne z przedmiotem zamówienia (dot. zakresu prac planistycznych objętych przedmiotem zamówienia o powierzchni objętej planem min. 2,0 ha), 5.2. powierzą funkcję głównego projektanta planu członkowi izby samorządu zawodowego urbanistów, zatrudnionemu w przedsiębiorstwie wykonawcy lub którym wykonawca będzie dysponował, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat, 5.3. zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: -warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, -warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, -warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, -warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, -warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawiera błędy w obliczeniu ceny, wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, mają wymagane uprawnienia, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności głównego projektanta planu do Izby Urbanistów, 1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności: 1.4.a). wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z określeniem ich funkcji w zespole projektowym, wykształcenia, stażu pracy w planowaniu przestrzennym i posiadanych uprawnień -zał. nr 7 do SIWZ 1.4.b). wykaz prac planistycznych, którymi kierował główny projektant w okresie ostatnich 3 lat, z określeniem lat, w których plany były opracowywane i dat ich wejścia w życie - zał. nr 8 do SIWZ 1.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (przewidzianych do realizacji zamówienia), jeżeli w informacji o której mowa pkt. X. 1.4. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat ich wejścia w życie - zał. nr 9 do SIWZ 1.7. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 6 do SIWZ, 1.8. parafowany projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ, 1.9. parafowany harmonogram rzeczowo - finansowy - zał. nr 1 do SIWZ , 1.10. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Oferta na wykonanie zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.