eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikOpracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej ¦widnik



Og³oszenie z dnia 2025-06-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej ¦widnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej ¦widnik

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8375fb1a-f8fe-4d69-991d-1dcf760a063f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00276731

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024000/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej ¦widnik

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8375fb1a-f8fe-4d69-991d-1dcf760a063f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
- adres prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia znajduje siê w pkt 3.1) og³oszenia (adres strony internetowej prowadzonego postêpowania) . Zarówno komunikacja elektroniczna jak i sk³adanie ofert odbywa siê przy wykorzystaniu odpowiednich funkcjonalno¶ci udostêpnionych na Platformie e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych
przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@e-swidnik.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne). Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³
Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w ¦widniku, ul.Stanis³awa
Wyspiañskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail:
iod@e-swidnik.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZP 271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej ¦widnik”
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta ¦widnik wraz z opracowaniem ekofizjograficznym. Projekt winien byæ wykonany:
• zgodnie z:uchwa³± nr IV/23/2024 r. Rady Miasta ¦widnik z dnia 20 czerwca 2024 r. w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia planu ogólnego Gminy Miejskiej ¦widnik,
• z zachowaniem wymogów oraz procedury okre¶lonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• z zachowaniem wymogów oraz procedury okre¶lonej w rozporz±dzeniu rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów.
• z zachowaniem wymogów rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska w sprawie opracowañ ekofizjograficznych
Powierzchnia Gminy Miejskiej ¦widnik wynosi 2035 ha z czego 100 % objête jest obowi±zuj±cymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego

2. Zakres merytoryczny opracowañ powinien byæ kompletny z punktu widzenia celu jakiemu maj± s³u¿yæ, w szczególno¶ci powinien zostaæ uzgodniony z wszystkimi w³a¶ciwymi instytucjami, a tak¿e zawieraæ wszystkie dokumenty wymagane przez obowi±zuj±ce przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz byæ zgodny z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów.
3. Do projektu planu nale¿y wykonaæ i dostarczyæ Zamawiaj±cemu dodatkowo 2 egz. wersji papierowej:
a) wydruku prezentacji graficznej obiektów przestrzennych w skali 1;10000
b) uzasadnienia planu ogólnego wraz z rysunkiem w skali 1: 10000
c) prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko wraz z rysunkiem w skali co najmniej 1;25000
d) opracowania ekofizjograficznego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert - cena 60%, do¶wiadczenie personelu kluczowego - g³ównego projektanta 40% (z uwzglêdnieniem podkryteriów - –liczba opracowanych projektów studium lub zmian studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (SUiKZP) – 24%, –liczba opracowanych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (mpzp) lub zmian planów – 16% ).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu kluczowego - g³ównego projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) O zamówienie ubiegaæ siê mo¿e Wykonawca, który wyka¿e zrealizowanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 5 zamówieñ polegaj±cych na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów.
Poniewa¿ do osobistego wykonania przez wykonawcê (bez udzia³u podwykonawców) zastrze¿ono wykonanie kluczowych elementów – nie jest mo¿liwe powo³ywanie siê na zdolno¶ci innego podmiotu w celu wykazania spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej (w zakresie do¶wiadczenia) jako warunku udzia³u w postêpowaniu.

b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponuje osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê g³ównego projektanta - kierownika zespo³u opracowuj±cego plan ogólny, o nastêpuj±cych kwalifikacjach i do¶wiadczeniu:
- Spe³niaj±cego warunki okre¶lone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Maj±c± do¶wiadczenie w opracowaniach „Studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy” min. 2 opracowania Studium lub zmiany Studium - jako g³ówny projektant
- Maj±c± do¶wiadczenie w opracowaniu bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowê (opracowanie min. 1 bilansu) – jako g³ówny projektant

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).
2. Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z pó¼n.zm.).
3.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dotycz±cego niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, potwierdzaj±cego tak¿e brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.z 2025r., poz. 514).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± przedstawiæ:
a) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo,
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.117 ust. 4 (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).
2. Zasady spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia podano w sekcji 5.4 og³oszenia
3.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione.
3. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ w uzyskaniu niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê nie z jego winy, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê odpowiedniej staranno¶ci, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa , termin przekazania przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy o okres opó¼nienia.
4. W przypadku, stwierdzenia przez Burmistrza Miasta czy te¿ Radê Miasta konieczno¶ci wprowadzenia zmian w przedstawionym do uzgodnienia i uchwalenia projektach opracowañ i konieczno¶ci ponowienia zwi±zanych z tym czynno¶ci termin przekazania przedmiotu umowy ulega zmianie odpowiednio o czas konieczny do przeprowadzenia ponowionych czynno¶ci..

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adaæ nale¿y poprzez Platformê e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.