eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa szczepionek dla Miejskiej Przychodni Dąbrowa w latach 2009-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Łódź: dostawa szczepionek dla Miejskiej Przychodni Dąbrowa w latach 2009-2012
Numer ogłoszenia: 148363 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Dąbrowa" , ul. Felińskiego 7, 93-252 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6892081, faks 042 6892081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szczepionek dla Miejskiej Przychodni Dąbrowa w latach 2009-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - szczepionka skojarzona przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis, hemophilius influeanzae typu B ok. 1050 szt. (proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań). Zadanie 2 - szczepionka przeciw rotawirusowi w ilości umożliwiającej Zamawiającemu zaszczepienie pełnym cyklem szczepień ok. 300 dzieci Zadanie 3 - szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla dorosłych ok. 1500 szt. (fiolek). Zadanie 4 - szczepionka przeciw grypie dla dorosłych ok. 600 szt. (ampułko - strzykawka) Na potwierdzenie, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą oświadczenie, iż zaoferowane szczepionki posiadające aktualne świadectwa rejestracyjne, deklaracje zgodności lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium RP wydane przez Ministra Zdrowia lub Decyzje Komisji Europejskiej w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Unii Europejskiej - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Podane przez Zamawiającego ilości są ilościami szacunkowymi. Faktyczne zużycie w ramach danego zadania, zależne będzie od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wzrostu ceny jednostkowej szczepionki w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zadania 4, gdy w danym roku kalendarzowym Zamawiający nie wykorzysta wszystkich zamówionych szczepionek Wykonawca zobowiązany będzie do ich odebrania od Zamawiającego i zwrotu otrzymanego za nie wynagrodzenia. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonej partii szczepionek wynosił min.: 12 miesięcy (dotyczy zadania 1-3) i 6 miesięcy (dla zadania 4) od daty ich dostarczenia. Mając na uwadze zmienną i nieprzewidywalną sytuację epidemiologiczną Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości oszacowanego w poszczególnych zadaniach asortymentu w sytuacji gdy potrzeby Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, okażą się mniejsze od przewidywanych podczas ogłaszaniu przetargu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy p .z. p. spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p .z. p. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),. b)koncesję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie danej części niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku), c)zgodnie z art. 44 ustawy p.z.p. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. d)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi złożyć również pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń i/lub pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Dąbrowa 93-252 Łódź, ul. Felińskiego 7 II piętro sekretariat, nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejska Przychodnia Dąbrowa 93-252 Łódź, ul. Felińskiego 7 II piętro, pokój nr 7 sekreta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szczepionka skojarzona przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis, hemophilius influeanzae typu B ok. 1050 szt. (proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepionka przeciw rotawirusowi w ilości umożliwiającej Zamawiającemu zaszczepienie pełnym cyklem szczepień ok. 300 dzieci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla dorosłych ok. 1500 szt. (fiolek)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepionka przeciw grypie dla dorosłych ok. 600 szt. (ampułko - strzykawka).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.