Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Wrocław: OPRACOWANIE DOKUMANTACJI PRZEDPROJEKTOWEJ I PROJEKTOWEJ NA WYKONANIE STUDNI CHŁONYCH I SEPARATORÓW NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W KOMPLEKSIE MAGAZYNOWYM W OPOLU PRZY UL. ZBOŻOWEJ WRAZ Z PÓŹNIEJSZYM PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 148032 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMANTACJI PRZEDPROJEKTOWEJ I PROJEKTOWEJ NA WYKONANIE STUDNI CHŁONYCH I SEPARATORÓW NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W KOMPLEKSIE MAGAZYNOWYM W OPOLU PRZY UL. ZBOŻOWEJ WRAZ Z PÓŹNIEJSZYM PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zawartej umowy należy: ETAP I 1)Wykonać inwentaryzację sieci kanalizacji deszczowej do celów projektowych z oceną stanu technicznego,-w 2 egzemplarzach 2)Wykonać dokumentację geotechniczną, -w 5 egzemplarzach 3)Wykonać bilans zrzutu ścieków, - w 1 egzemplarzu 4)Opracować program inwestycji z koncepcją funkcjonalno- przestrzenną wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami, - w 3egzemplarzach 5)Operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, - w 6 egzemplarzach ETAP II 6)Opracować wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia wraz z wymaganym i załącznikami (karta informacyjna przedsięwzięcia/ raport oddziaływań na środowisko, mapa zasięgu oddziaływania),- 1 egz. dla Zamawiającego + liczba egz. potrzebna do złożenia wniosku 7)Inwentaryzację dendrologiczną kolidującej zieleni, -w 2 egzemplarzach 8)Decyzję zezwalającą na wycinkę kolidujących - w 1 egzemplarzu drzew i krzewów, 9)Plan ewentualnych nasadzeń zastępczych, - w 1 egzemplarzu 10)Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, - w 1 egzemplarzu 11)Wykonać aktualizację mapy do celów projektowych na bazie map do celów opiniodawczych, - w 1 egzemplarzu 12)Projekt budowlany z elementami wykonawczymi z planem zagospodarowania oraz niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, - w 5 egzemplarzach 13)Przedmiary robót, - w 1 egzemplarzu 14)Kosztorysy inwestorskie, - w 1 egzemplarzu 15)Informację do sporządzenia planu BIOZ, - w 4 egzemplarzach 16)Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - w 2 egzemplarzach Wykonawca zobowiązuje się pełnić nadzór autorski bez względu na okres wyłonienia Wykonawcy robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1785 zł. do dnia 17.05.2012r., do godz. 10.00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że wykonali co najmniej jedno opracowanie przedprojektowe i projektowe na budowę, przebudowę, remont sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Formularz Nr 3,Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, podmioty te zobowiązane są złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1.1.1 i 1.2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantami przewidzianymi do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych: a) projektantem branży drogowej b) projektantem branży elektrycznej instalacji wewnętrznych i siecizewnętrznych, c) projektantem branży instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca ma załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz Nr 4, Wykonwca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- formularz 5; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, podmioty te zobowiązane są złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1.1.1 i 1.2 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz 1, 1a, 2 Oswiadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - Formularz 2,3, Propozycje ewentualnego podzlecania usług - Formularz 6, 4 wycena elementów dokumentacji priojektowej - Formularz 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany ustalonej kwoty wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stawki jednostki nakładu pracy zgodnie z Środowiskowymi Zasadami Wyceny Prac Projektowych w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego; 2) ustalonej kwoty wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego; 3) zmiany ilości pobytów projektanta oraz zmiana kwoty wynagrodzenia umownego w przypadku wystąpienia takiej konieczności z przyczyn niezależnych od stron; 4) zmiana terminu realizacji części zadania określonej w § 2 ust. 2 umowy w przypadku wystąpienia takiej konieczności z przyczyn niezależnych od stron; 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wydłużenia się terminu uzgodnienia/zatwierdzenia programu inwestycji przez RZI we Wrocławiu lub Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych (powyżej 30 dni od daty otrzymania programu) pod warunkiem, że przedłużenie ww. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia, określonych w KPA oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania decyzji administracyjnych, pod warunkiem, że przedłużenie w.w. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU
50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka pok. 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - kancelaria pok. 101..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu z podziałem na 4 pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chińskiej 14a i 14b we Wrocławiu
- Usługa cateringowa posiłków dla uczestników wojewódzkich ćwiczeń specjalistycznych Państwowej Straży Pożarnej
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Zakup 4 szt. samochodów osobowych na potrzeby DSDiK we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Oprac. dokum. pn. Budowa drogi powiatowej nr 2115L (Piaski-Gardzienice) na odc. od m.Giełczew do skrzyżowania z drogą pow. nr 2116L w m.Gardzienice Pierwsze,niezbędnej do realizacji zamierzeń inwest.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi wewnętrznej do terenów o funkcji komercyjnej przy ul. Pionierów w Lęborku
- Modernizacja budynków ZDW Kraków w ramach projektu pn. Przyjazne klimatycznie budynki użyteczności publicznej-opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego-z podziałem na części
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.