Ogłoszenie z dnia 2017-01-26
Ogłoszenie nr 14756 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Giżycko: Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Giżycku na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno - Prywatnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, krajowy numer identyfikacyjny
79067117100000, ul.
al. 1 Maja
14,
11500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 73 24 111, 7324 143, e-mail
urzad@gizycko.um.gov.pl, faks
874 285 241.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.bip.gizycko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bip.gizycko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Giżycku na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno - Prywatnego.
Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2017.JM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw w zakresie modernizacji, rozbudowy oraz uporządkowania i konserwacji istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na terenie Giżycka. Oczekiwaniem zamawiającego (podmiotu publicznego) jest pozyskanie wykonawcy (partnera prywatnego), który zaprojektuje, sfinansuje i wykona przedmiot zamówienia, a ponadto w okresie obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym pełnić będzie rolę zarządcy infrastruktury oświetleniowej. Przedsięwzięcie ma na celu osiągniecie przez zamawiającego oszczędności kosztów zużycia energii elektrycznej, modernizację i unowocześnienie oświetlenia ulicznego oraz redukcję emisji CO2. Utrzymanie zmodernizowanej i nowopowstałej sieci oświetleniowej opierać się powinno na zastosowaniu inteligentnego systemu sterowania oświetleniem ulic. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą (zamiennie partnerem prywatnym) zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatny (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 696 z późn. zm.). Wynagrodzeniem partnera prywatnego będzie okresowa płatność podmiotu publicznego za wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw, a także okresowe płatności za zarządzanie oraz serwis i konserwację infrastruktury oświetleniowej. Wynagrodzenie partnera prywatnego będzie zależne od faktycznego poziomu oszczędności w zużyciu energii elektrycznej. Podmiot publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie partnera prywatnego będą pochodzić w całości lub w większości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji oświetlenia. Podmiot publiczny dopuszcza możliwość częściowej wcześniejszej spłaty wynagrodzenia partnera prywatnego w przypadku pozyskania dofinansowania dla modernizacji oświetlenia ulicznego ze źródeł zewnętrznych. Podmiot publiczny oczekuje udzielenia przez partnera prywatnego gwarancji oszczędności w zużyciu energii elektrycznej dla objętego przedsięwzięciem oświetlenia ulicznego na cały okres trwania umowy. Szczegółowy zakres i warunki wspólnego przedsięwzięcia określone zostały w sekcji IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego. Wszelkie techniczne, prawne i finansowe warunki realizacji przedsięwzięcia opisane w niniejszym ogłoszeniu, jak również okres trwania umowy (10-22,5 lat), podlegać będą negocjacjom w ramach dialogu konkurencyjnego, a zamawiający dopuszcza możliwości ich zmiany w kierunku służącym optymalizacji współpracy Stron.
II.5) Główny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Dodatkowe kody CPV:45231400-9, 71220000-6, 71314200-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 270
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 800 000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) lub w wysokości równoważnej dla walut obcych, liczonej według średniego kursu w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie.
Uwaga:
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie nie ponosi winy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że warunek określony w Sekcji III.1.2) Ogłoszenia, spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Sekcji III.1.2) Ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli łącznie wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej:
- 1 zamówienie, które polegało na zaprojektowaniu (łącznie z systemem sterowania/zarządzania infrastrukturą oświetleniową) modernizacji systemu oświetlenia ulicznego, które zostało wdrożone lub zaprojektowaniu i wdrożeniu,
tj. remoncie lub przebudowie, lub modernizacji (wymiana opraw oświetleniowych) systemu oświetlenia ulicznego obejmującego co najmniej 500 sztuk punktów świetlnych oświetlenia ulicznego - łącznie z systemem sterowania/zarządzania infrastrukturą oświetleniową,
lub:
- 3 zamówienia, które polegały na zaprojektowaniu (łącznie z systemem sterowania/zarządzania infrastrukturą oświetleniową) modernizacji systemu oświetlenia ulicznego, które zostało wdrożone lub zaprojektowaniu i wdrożeniu,
tj. remoncie lub przebudowie, lub modernizacji (wymiana opraw oświetleniowych) systemu oświetlenia ulicznego obejmującego łącznie 500 sztuk punktów świetlnych oświetlenia ulicznego (przy czym poszczególne zamówienia powinny bezwzględnie obejmować nie mniej niż 150 sztuk punktów świetlnych każde) - łącznie z systemem sterowania/zarządzania infrastrukturą oświetleniową;
b) w efekcie realizacji przedsięwzięcia/przedsięwzięć, o których mowa w pkt a) uzyskano wskaźnik poziomu oszczędności na poziomie minimum 10%;
c) dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), tj.:
1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
2) jedną osobą posiadającą uprawnienia do Prac Pod Napięciem (PPN).
Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca,który polega na zdolnościach innych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane,lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wyżej wymienione zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wskazywać wolę udzielenia wykonawcy odpowiedniego zasobu, wolę uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu partnerstwa publiczno - prywatnego oraz zakres uczestnictwa.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że warunki określone w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia, spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2f ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym ww oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
o Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
o Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
o Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2f ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym ww oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Uwaga! Podstawą do oceny kryteriów selekcji będą wyłącznie wybrane dokumenty wymienione w sekcji III.5.1), złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym.tj.:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2f ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym ww oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca dopuszczony do dialogu, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Warunki dotyczące formy i sposobu wniesienia wadium, a także zwrotu wadium określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy 3, wybór wykonawców zaproszonych do dialogu odbędzie się w oparciu o następujące kryteria selekcji:
Zamawiający przyzna następującą punktację za każde wykazane zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (sekcja III 1.3. lit. a i b) zadanie polegające na zaprojektowaniu modernizacji systemu oświetlenia ulicznego, które zostało wdrożone lub zaprojektowaniu i wdrożeniu, tj. remoncie lub przebudowie, lub modernizacji (wymiana opraw oświetleniowych) systemu oświetlenia ulicznego łącznie z systemem sterowania/zarządzania infrastrukturą oświetleniową:
a) zadanie obejmujące od 151 do 200 sztuk punktów świetlnych - 1 pkt;
b) zadanie obejmujące od 201 do 400 sztuk punktów świetlnych - 3 pkt;
c) zadanie obejmujące 401 sztuk i więcej punktów świetlnych - 5 pkt.
W przypadku, gdy w wyniku zastosowania wskazanego powyżej kryterium selekcji, dwa bądź większa liczba podmiotów uzyska tę samą punktację, Zamawiający w celu wyłonienia spośród Wykonawców mających taką samą ilość punktów w celu wyłonienia jednego Wykonawcy zastosuje dodatkowe kryterium polegające na przydziale punktacji w wysokości 1 pkt za każdy punkt świetlny zrealizowany w ramach wykazanego zadania.
W przypadku braku dalszego rozstrzygnięcia Zamawiający uwzględni wnioski Wykonawców mających taką samą liczbę punktów i zaprosi do dialogu konkurencyjnego więcej niż 3 Wykonawców.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 1 |
poziom gwarantowanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej | 2 |
Terminy i wysokość przewidywanych płatności lub innych świadczeń podmiotu publicznego | 3 |
Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym a partnerem prywatnym | 4 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań zamawiającego, stanowiący załącznik nr 5 do Ogłoszenia, dostępny jest pod adresem http://www.bip.gizycko.pl/ w zakładce "Przetargi". Wykonawcy, którzy są zainteresowani przystąpieniem do postępowania powinni ze wskazanej w zdaniu poprzednim strony internetowej zamawiającego pobrać i wypełnić: 1) Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Wzór oświadczeń wykonawcy, 3) Wzór wykazu robót budowlanych, 4) Wzór wykazu osób. Jeżeli wykonawca przy składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie posługuje się udostępnionymi przez zamawiającego formularzami zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów zawierających zakres informacji i oświadczeń odpowiedni treścią, do zakresu wskazanego w wyżej wymienionych formularzach. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2f ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.
Wstępny harmonogram postępowania:
Wstępny harmonogram postępowania: Termin zaproszenia do udziału w dialogu konkurencyjnym - marzec 2017 r. Dialog konkurencyjny - marzec - maj 2017 r. Zaproszenie do składania ofert maj 2017 r. Wybór najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy - czerwiec 2017 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowić będą załącznik do zaproszenia do składania ofert.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa artykułów i sprzętu sportowego na rzecz 24 WOG
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - zakup wyposażenie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1616N - odcinka ul. Partyzantów w Rynie
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU INTERNATU/SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH I INFORMATYCZNYCH DO WSPÓŁCZESNYCH WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH - WYMIANA DRZWI PARTERU I PIWNICY.
- USŁUGA WYKONANIA I INSTALACJI KRATOWNIC NA POJAZDACH SANITARNYCH WIELONOSZOWYCH POZOSTAJĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Wykonanie usługi w zakresie napraw oraz konserwacji elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w budynkach m. Orzysz, m. Gołdap i m. Węgorzewo
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Budowa oświetlenia na ul. Karsznickiej
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie dolnośląskim na DK33 w miejscowości Roztoki w podziale na zadania
- Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim DK-72 w km 160+987.
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostynin - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.