Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zabrze: szwy chirurgiczne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. St. Szyszko Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: mgr Maria Sowa, ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716383, e-mail: zampubli@sk1.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szwy chirurgiczne. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 630000 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 19;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6800. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 30 dni od daty odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy PZP, wpłata wadium, przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, wykonawca musi posiadać dokument zezwalający na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia (koncesja, zezwolenia lub licencja), katalog oraz próbki (w przypadku szwów nieznanych Zamawiającemu) proponowanego przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-9. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 60% Jakość 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/8/77/2006/PN/10. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.05.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: polecenie przelewu, gotówka do kasy Szpitala. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 11:00, Budynek Dyrekcji IIp. pokój 22.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szew niewchłanialny jednowłóknowy, poliamidowy. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 5 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szew naturalny, niewchłanialny, pleciony, powlekany. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 10 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szew wchłanialny z kwasu poliglikolowego i mlekowego, pleciony, powlekany. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 35 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: szew wchłanialny, syntetyczny jednowłóknowy, niepowlekany. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 5 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szew wchłanialny, pleciony, powlekany z kwasu poliglikolowego i mlekowego. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 31 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szew pleciony, powlekany poliamidowy, niewchłanialny, ulegający biodegradacji. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 7 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szew pleciony, powlekany, poliestrowy, niewchłanialny. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 3 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szew jednowłóknowy, syntetyczny, wchłanialny, poliglekapron. 3) Zakres lub wartość: pakiet zawiera 1 pozycję 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych III
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- Dostawa staplerów
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





