Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Zakopane: ZP/341/34/08 świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do szkół w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 147485 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/34/08 świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do szkół w roku szkolnym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie( dowozie i odwozie) uczniów szkól podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2008/2009 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: : Zad. I. Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 3 na Cyrhlę - liczba dzieci ok. 9 ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. II. Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach, ul. Skibówki 2d do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - liczba dzieci ok. 45( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. III. Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - liczba dzieci ok.40 ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. IV. Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - liczba dzieci ok. 38 ( plus 1 osoba dorosła - opiekun) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ oznaczyć pojazd, na czas przewozu że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: - posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, w szczególności: - dysponują pojazdami, których data produkcji nie może być starsza niż 1998 r. lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2005 roku, a w przypadku zadania III dodatkowo masa pojazdów nie może przekraczać 5 T - wykaz kierowców świadczących usługę przewozu. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem- kserokopię dokumentu potwierdzającego możliwość przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym ( tekst jednolity : Dz. U. z 2007 r, Nr 125,poz.874) 3. wykaz kierowców ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) pojazdów którymi ma być świadczona usługa oraz kserokopie prawa jazdy (tyle kserokopii ilu kierowców, którzy będą świadczyć usługi przewozu); 4. wykaz pojazdów wraz z podaniem marki, numeru rejestracyjnego, daty produkcji ( lub informacji o terminie kapitalnego remontu silnika), ilość miejsc siedzących w pojeździe. Do oferty należy dołączyć : -kserokopie aktualnych ubezpieczeń OC i NW; - aktualne badanie techniczne pojazdów 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. 6. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z formularzem załączonym do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X specyfikacji ppkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt X a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu - Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Turystyki i Sportu ( pok. 218 ) Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych (pok. nr 8) Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą(przed podpisaniem umowy) w zadaniu nr I i II, zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Burmistrza Miasta Zakopane, a w przypadku zadania nr III i IV do Starosty Tatrzańskiego o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozu regularnego specjalnego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r, Nr 125,poz.874)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie( dowozie i odwozie) uczniów szkól podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2008/2009 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 3 na Cyrhlę - liczba dzieci ok. 9 ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie( dowozie i odwozie) uczniów szkól podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2008/2009 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach, ul. Skibówki 2d do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - liczba dzieci ok. 45( plus 1 osoba dorosła - opiekun ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie Gubałówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie( dowozie i odwozie) uczniów szkól podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2008/2009 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - liczba dzieci ok.40 ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie Gubałówki do Gimnazjum nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie( dowozie i odwozie) uczniów szkól podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2008/2009 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - liczba dzieci ok. 38 ( plus 1 osoba dorosła - opiekun).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem - II postępowanie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne.
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków dezynfekcyjnych
- Budowa siłowni zewnętrznej - toru przeszkód przy ul. Przewodników Tatrzańskich nr 4 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2025-2026 w podziale na 8 części.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych, kiedy odległość przekracza 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w 2025/2026 r.
- Świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Rzgów w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2025/2026".
- Dowozy dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkoły busami
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.