eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dozor i ochrona mienia budynków Młodzieżowego Osrodka Wychowawczego ul. Akacjowa 10-12 ( po przeprowadzce ul. Borowska 105) we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Wrocław: Dozor i ochrona mienia budynków Młodzieżowego Osrodka Wychowawczego ul. Akacjowa 10-12 ( po przeprowadzce ul. Borowska 105) we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 14685 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona, Akacjowa, 53-134 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3370729, fax 0-71 3371370.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorzadu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozor i ochrona mienia budynków Młodzieżowego Osrodka Wychowawczego ul. Akacjowa 10-12 ( po przeprowadzce ul. Borowska 105) we Wrocławiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: 1. Fizyczna ochrona obiektu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Wrocławiu wg niżej podanego opisu: DOZÓR od 12.02.2008r do 31.03.2008r. a) Budynek nr 1 przy ul. Akacjowej 10-12 ( Dyrekcja, Księgowość, Kadry, Internat): od poniedziałku do piątku od godziny 08:00 do godziny 16:00. b) Budynek nr 2 przy ul. Akacjowej 10-12 ( Internat, Stołówka, Magazyny i inne pomieszczenia) od poniedziałku do piątku od godziny 11:00 do godziny 19:00. c) Budynek nr 2 przy ul. Akacjowej 10-12 ( Internat, Stołówka, Magazyny i inne pomieszczenia ) w dni wolne od pracy tj. wolne soboty, niedziele i święta od godz. 11:00 do godz. 19:00. DOZÓR od 01.04.2008r. od godz. 07:00 do 01.01.2009 r. do godz. 07:00. a) Budynek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego przy ul. Borowskiej 105 we Wrocławiu - 24 godziny na dobę. Uwaga! Zamawiający na początku II kwartału 2008r. przenosi swoją siedzibę na ul. Borowską 105 we Wrocławiu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.01.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny ( tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. ( Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli sa oni wymienieni w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia). 5. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ( co najmniej 3) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonania co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż oferowana przez wykonawcę wartość brutto złożonej oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie.- zał. nr 4 do SIWZ. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 9. Oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty i podpisania umowy - wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej związanej z działalnością Zamawiającego. 10. Oświadczenie o akceptacji terminu płatności ( minimum 21 dni). 11. Oświadczenie, o przeprowadzeniu wizji lokalnej w celu zapoznania się ze specyfiką działalności Zamawiającego. 12. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do niej oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow-akacja.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona we Wrocławiu ul. Akacjowa 10-12, pok. 103..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 14:15, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona we Wrocławiu ul. Akacjowa 10-12, pok. 102 ( Sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.