eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranowoBANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BARANOWO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Baranowo: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BARANOWO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
Numer ogłoszenia: 146852 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranowo , Plac Trzydziestolecia 7, 06-320 Baranowo, woj. mazowieckie, tel. 029 7613776, faks 029 7613793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baranowo.samorzady.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BARANOWO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BARANOWO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY 1. Urząd Gminy Baranowo 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie 3. Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Baranowie 4. Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Baranowie 5. Gminna Biblioteka Publiczna w Baranowie Zakres obsługi bankowej : Lp. Poszczególne składniki przedmiotu zamówienia Ilość (szacunkowo) 1. Otwarcie rachunków bieżących (jednorazowo) 13 2. Otwarcie pomocniczych rachunków w ciągu obowiązywania umowy 15 3. Prowadzenie rachunków bieżących 13 4. Prowadzenie pomocniczych rachunków otwartych w ciągu obowiązywania umowy 15 5. Realizacja poleceń przelewu do innego banku przeciętnie 311 przelewów (miesięcznie) 6. Realizacja poleceń przelewu na rachunki prowadzone w ramach banku przeciętnie 31 przelewów (miesięcznie) 7. Dokonywanie wpłat gotówkowych w wysokości przeciętnie 102.811,00 zł (miesięcznie) 8. Dokonywanie wypłat gotówkowych w wysokości przeciętnie 178.557,16 zł (miesięcznie) 9. Zapewnienie transportu gotówki do kasy Urzędu Gminy i jednostek budżetowych oraz z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego przeciętnie 2 razy w miesiącu 10. Wydawanie zaświadczeń o posiadaniu rachunków bankowych, o obciążeniach rachunków bankowych, wpłatach na rachunki bankowe oraz opinii bankowej szacunkowo 16 razy w ciągu obowiązywania umowy 11. Wydawanie wydruków wyciągów bankowych wraz z dowodami bankowymi wpłat i wypłat szacunkowo 1121 (rocznie) 12. Wydawanie bankietów czekowych przeciętnie 18 sztuk (miesięcznie) 13. Zabezpieczenie elektronicznej obsługi bankowej typu HOME - BANKING (na wniosek Zamawiającego) wraz z zapewnieniem: - pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, - wersji aktualizacyjnych oprogramowania, - bezpłatnego szkolenia pracowników 3 stanowiska (w ciągu obowiązywania umowy) 14. HOME - BANKING - abonament miesięczny 3 stanowiska 15. Możliwość udzielania oraz obsługa kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy - do kwoty 1.000.000,00 zł w każdym roku budżetowym w okresie 5 lat 1.000.000,00 zł x 5 lat 16. Potwierdzenie stanu salda (przyjmuje się, że będzie to każdego dnia roboczego) 20 dni w miesiącu 17. Przyjmowanie środków na lokaty: - weekendowe, - tygodniowe, - miesięczne, Wysokość lokat będzie określana na bieżąco. Oprocentowanie lokat będzie ustalane według zasad podanych w Instrukcji dla Wykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Spełniają wymogi art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym stosownie do wymogów określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, - są uprawnieni do wykonywania czynności objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagany współczynnik wypłacalności nie mniejszy niż 8 %. - posiadają siedzibę centrali, oddziału lub filii w miejscowości Baranowo, lub którzy utworzą oddział lub filię w Baranowie po rozstrzygnięciu przetargu, umożliwiając w ten sposób kompleksową obsługę budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, - spełniają oraz akceptują warunki i zapisy umieszczone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość oprocentowania rachunków - 20
  • 3 - Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowo.samorzady.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Baranowo Plac Trzydziestolecia 7 06-320 Baranowo Pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Baranowo Plac Trzydziestolecia 7 06-320 Baranowo Pokój nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.