To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI oraz metodą PAPI na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji
Numer ogłoszenia: 146480 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 101033 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI oraz metodą PAPI na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji społecznych w wybranych subregionach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI czyli wywiady telefoniczne wspomagane komputerowe, dobór losowy próby, próba reprezentatywna - minimum 1200 osób, pytanie weryfikujące dotyczące aktywności turystycznej badanego ( minimum jeden nocleg poza miejscem zamieszkania w ostatnich dwóch latach) oraz metodą PAPI - wywiady bezpośrednie, kwestionariuszem papierowym lub CAPI - wywiady bezpośrednie wspomagane komputerowo, na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji społecznych w wybranych subregionach. 2) Badania zostaną przeprowadzone na grupie dorosłych Polaków (18-60+). 3) Problematyka badania. Preferencje turystów, odwiedzających region w ostatnich dwóch latach, znajomość atrakcji, subregionów Pomorza, pozycja konkurencyjna Pomorza, cele i powody wyboru oferty turystycznej Pomorza, określenie potencjalnego popytu, profil obecnego oraz potencjalnego turysty, częstotliwość przyjazdów oraz średni czas pobytu. 4)Badania zostaną przeprowadzone wg następującego klucza: a) W destynacjach rokujących zwiększenie ruchu turystycznego ze względu na atrakcyjną ofertę turystyczną, w czterech częściach regionu pomorskiego na terenie wiodących turystycznie obszarów - krain, subregionów regionu pomorskiego: - w subregionie słupskim - Kraina w Kratę - Swołowo, Muzealna Zagroda Albrechta - w subregionie kaszubskim - okolice jez. Charzykowskiego, marina w miejscowości Charzykowy - w regionie kociewskim - Gniew i Kwidzyn - zamki i okolice - w regionie Żuław - Mierzeja Wiślana , okolice Fromborka b) w destynacjach/atrakcjach o największym notowanym ruchu turystycznym i popularnej ofercie turystycznej regionu pomorskiego: - Trójmiasto - Malbork - Żuławy - Wdzydze Kiszewskie - Kaszuby - Hel - Półwysep Helski - Słowiński Park Narodowy 5 ) Wykonawca opracuje raport z badań, który będzie zawierał: a) analizę profilu turystów krajowych i zagranicznych ( dane demograficzne i psychograficzne osób odwiedzających region ) - obecnych i potencjalnych wraz z interpretacją uzyskanych w badaniu danych. b)analizę postrzegania regionu pomorskiego będącą główną wytyczną do opracowania koncepcji pozycjonowania marki turystycznej Pomorskiego na tle innych regionów polskich c)analizę charakterystyki ruchu turystycznego na obszarze województwa pomorskiego, w tym: - cel przyjazdu - przyczyny wyboru - odwiedzane miejsca i atrakcje - planowane w przyszłości miejsca podróży do regionu ( atrakcje, miejscowości ) - analizę oferty turystycznej ( jej postrzeganie, ocenę jakości i jej różnorodności ) 6 ) Wykonawca przeprowadzi 4 warsztaty konsultacyjne, w miejscowościach reprezentujących 4 subregiony, tj. np. w Słupsku, Chojnicach, Kwidzynie, Nowym Dworze, z udziałem min. 20 osób reprezentujących lokalną branżę turystyczną na każdym spotkaniu. Konsultacje społeczne odbędą się w terminie nie później niż na 30 dni przed upływem terminu oddania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapewnia salę i poczęstunek, zaś Wykonawca całą oprawę merytoryczną. 7) Wykonawca zaprezentuje wyniki badań w postaci prezentacji multimedialnej w Gdańsku (spotkanie /konferencja z udziałem wskazanych środowisk : Urząd Marszałkowski, branża turystyczna, PROT , w siedzibie Zamawiającego) i uwzględni uwagi z powyższych konsultacji. 8)Badanie przeprowadzone zostanie na próbie minimum 3000 respondentów polskich i zagranicznych według struktury faktycznie napotkanych turystów w miejscach określonych w § 1 pkt 4, przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu raport z badania struktury ruchu turystycznego w województwie pomorskim w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. 10) Odbiór prac zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym, podpisanym w dniu odbioru zamówionego dzieła przez dyrektora Departamentu Turystyki, zlokalizowanego przy ul. Długi Targ 1 - 7 w Gdańsku 11) Zamawiający ma prawo wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin do uzupełnienia braków i dokonania poprawek zgodnie z wytycznymi Zamawiającego przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego. Termin do uzupełnienia braków zostanie określony w protokole zdawczo-odbiorczym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.00.00 - Usługi badania rynku i opinii publicznej i podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92200 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Turystyki Sp. z o.o., ul. Merliniego 9a, 02-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 92200.00
- Oferta z najniższą ceną: 92200.00 / oferta z najwyższą ceną: 97600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





