eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI oraz metodą PAPI na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji społe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI oraz metodą PAPI na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji społecznych w wybranych subregionach.
Numer ogłoszenia: 101033 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI oraz metodą PAPI na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji społecznych w wybranych subregionach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest badanie ruchu turystycznego województwa pomorskiego metodą CATI czyli wywiady telefoniczne wspomagane komputerowe, dobór losowy próby, próba reprezentatywna - minimum 1200 osób, pytanie weryfikujące dotyczące aktywności turystycznej badanego ( minimum jeden nocleg poza miejscem zamieszkania w ostatnich dwóch latach) oraz metodą PAPI - wywiady bezpośrednie, kwestionariuszem papierowym lub CAPI - wywiady bezpośrednie wspomagane komputerowo, na populacji dorosłych Polaków, minimum 1800 osób aktywnych turystycznie wraz z raportem podsumowującym badania z uwzględnieniem konsultacji społecznych w wybranych subregionach. 2) Badania zostaną przeprowadzone na grupie dorosłych Polaków (18-60+). 3) Problematyka badania. Preferencje turystów, odwiedzających region w ostatnich dwóch latach, znajomość atrakcji, subregionów Pomorza, pozycja konkurencyjna Pomorza, cele i powody wyboru oferty turystycznej Pomorza, określenie potencjalnego popytu, profil obecnego oraz potencjalnego turysty, częstotliwość przyjazdów oraz średni czas pobytu. 4)Badania zostaną przeprowadzone wg następującego klucza: a) W destynacjach rokujących zwiększenie ruchu turystycznego ze względu na atrakcyjną ofertę turystyczną, w czterech częściach regionu pomorskiego na terenie wiodących turystycznie obszarów - krain, subregionów regionu pomorskiego: - w subregionie słupskim - Kraina w Kratę - Swołowo, Muzealna Zagroda Albrechta - w subregionie kaszubskim - okolice jez. Charzykowskiego, marina w miejscowości Charzykowy - w regionie kociewskim - Gniew i Kwidzyn - zamki i okolice - w regionie Żuław - Mierzeja Wiślana , okolice Fromborka b) w destynacjach/atrakcjach o największym notowanym ruchu turystycznym i popularnej ofercie turystycznej regionu pomorskiego: - Trójmiasto - Malbork - Żuławy - Wdzydze Kiszewskie - Kaszuby - Hel - Półwysep Helski - Słowiński Park Narodowy 5 ) Wykonawca opracuje raport z badań, który będzie zawierał: a) analizę profilu turystów krajowych i zagranicznych ( dane demograficzne i psychograficzne osób odwiedzających region ) - obecnych i potencjalnych wraz z interpretacją uzyskanych w badaniu danych. b)analizę postrzegania regionu pomorskiego będącą główną wytyczną do opracowania koncepcji pozycjonowania marki turystycznej Pomorskiego na tle innych regionów polskich c)analizę charakterystyki ruchu turystycznego na obszarze województwa pomorskiego, w tym: - cel przyjazdu - przyczyny wyboru - odwiedzane miejsca i atrakcje - planowane w przyszłości miejsca podróży do regionu ( atrakcje, miejscowości ) - analizę oferty turystycznej ( jej postrzeganie, ocenę jakości i jej różnorodności ) 6 ) Wykonawca przeprowadzi 4 warsztaty konsultacyjne, w miejscowościach reprezentujących 4 subregiony, tj. np. w Słupsku, Chojnicach, Kwidzynie, Nowym Dworze, z udziałem min. 20 osób reprezentujących lokalną branżę turystyczną na każdym spotkaniu. Konsultacje społeczne odbędą się w terminie nie później niż na 30 dni przed upływem terminu oddania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapewnia salę i poczęstunek, zaś Wykonawca całą oprawę merytoryczną. 7) Wykonawca zaprezentuje wyniki badań w postaci prezentacji multimedialnej w Gdańsku (spotkanie ,konferencja z udziałem wskazanych środowisk : Urząd Marszałkowski, branża turystyczna, PROT , w siedzibie Zamawiającego) i uwzględni uwagi z powyższych konsultacji. 8)Badanie przeprowadzone zostanie na próbie minimum 3000 respondentów polskich i zagranicznych według struktury faktycznie napotkanych turystów w miejscach określonych w § 1pkt 4, przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu raport z badania struktury ruchu turystycznego w województwie pomorskim w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.00.00 - Usługi badania rynku i opinii publicznej i podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobrania kwoty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: I . Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy: 1) Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia a)przynajmniej jednym urbanistą b)przynajmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe ekonomiczne c)przynajmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe o profilu turystycznym d)przynajmniej po jednej osobie posiadającej wykształcenie geograficzne oraz historyczne 2)Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie a)minimum dwa opracowania w zakresie badania wizerunku województw w obszarze turystyki b)minimum dwie usługi w zakresie opracowania analiz lub raportów w obszarze turystyki dla regionów zawierającą jednocześnie takie elementy jak: - segmentacja rynku - koncepcja pozycjonowania - analiza silnych i słabych stron marki II.. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach(...), na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy - wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz zrealizowanych prac i usług, z którego będzie wynikać wykonanie: a)minimum dwóch opracowań w zakresie badania wizerunku województw w obszarze turystyki (wykonanie badań poparte pisemnymi rekomendacjami od Zleceniodawców) b)minimum dwóch usług w zakresie opracowania analiz lub raportów w obszarze turystyki dla regionów zawierających jednocześnie takie elementy jak: - segmentacja rynku - koncepcja pozycjonowania - analiza silnych i słabych stron marki z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w pkt a i b zostały wykonane należycie. 5) Wykaz osób, które będą brały udział w projekcie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, pok. nr 8A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, Kancelaria Ogólna, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.