Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Knurów: modernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5 w Knurowie - Etap II Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Knurów, do kontaktów: Grażyna Szweda, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521, e-mail: zp@knurow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.knurow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Knurów, Kornelia Loch, ul.Dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032-339-23-10, fax 032-339-22-92, e-mail: zp@knurow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5 w Knurowie - Etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Knurów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Opracowanie projektu i wykonanie tymczasowej instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej na I i II piętrze budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie 2.Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, obejmujące częściowo I piętro, II piętro oraz III piętro ww budynku: 2.1.roboty rozbiórkowe, 2.2.wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych, sufitów podwieszonych, 2.3.wymiana drzwi, 2.4.wykonanie gładzi gipsowych, malowanie pomieszczeń, okładziny ścienne z płytek ceramicznych, 2.5.demontaż okładzin ścian z płyt marmurowych oraz wykonanie okładzin ścian z płyt marmurowych (z demontażu), 2.6.elementy wyposażenia pomieszczeń, 2.7.montaż ścianek przeszklonych z profili aluminiowych. 3.Roboty instalacyjne obejmujące część I piętra, II piętro oraz III piętro ww budynku: 3.1.demontaż zbędnych instalacji i urządzeń, 3.2.montaż rozdzielnic piętrowych, 3.3.wykonanie nowych instalacji elektrycznych (w tym instalacji: gniazd DATA, gniazd wtyczkowych 230 V, wentylacji, uziemiającej, oświetleniowej wraz z montażem nowych opraw oświetleniowych, oświetlenia ewakuacyjnego, zasilania serwera i szaf krosowych), 3.4.montaż urządzeń sanitarnych, 3.5.częściowa wymiana grzejników oraz zaworów c.o., 3.6.wykonanie instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej. 4.Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe w obrębie klatki schodowej: 4.1.wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian, 4.2.wymiana instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, 4.3.wymiana drzwi. 5.Wymiana rynien i rur spustowych. 6.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej wykonanych instalacji. 7.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ujęte w Wytycznych realizacji stanowiących Załącznik Nr 9 do projektu umowy. 8.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie Etapu II oraz wytyczne opracowania tymczasowej instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej dla I i II piętra budynku jw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w punkcie II.1.5 Pozostałe kody CPV: 45.31.57.00-1, 50.96.11.10-3, 45.31.43.10-7, 45.31.42.00-3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł - przed upływem terminu składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) są podmiotami zarejestrowanymi zgodnie z wymogami ustawowymi i zdolnymi do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia (roboty ogólnobudowlane), 3) wykonają siłami własnymi roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, 4) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat 4.1) trzy zadania o wartości brutto nie mniejszej niż 300 tys zł każde, obejmujące roboty ogólnobudowlane, wykończeniowe i instalacje elektryczne, 4.2) dwa zadania o wartości brutto min. 50 tys zł każde, obejmujące wykonanie okablowania strukturalnego sieci komputerowej, 4.3) wykonanie okablowania strukturalnego sieci komputerowej obejmujące łącznie minimum 200 punktów, 5) dysponują personelem zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1) osoby proponowane na stanowiska kierownicze winne przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami: a)kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)kierownik robót elektrycznych - w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz uprawnienia SEP 1 kV do dozoru (D) lub równoważne, c)kierownik robót w zakresie instalacji wod-kan. - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, 5.2) osoba proponowana do opracowania projektu wykonawczego instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej winna opracować lub nadzorować opracowanie w ciągu ostatnich 3 lat 2 projekty ww instalacji, 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego, tzn. posiadają przeciętny obrót roczny w wysokości minimum 700 tys zł. liczony jako średnia z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży), W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz każdy z w/w wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca składa we wskazanym terminie wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wniosek winien zawierać co najmniej: nazwę(y) i adres(y) wykonawcy(ów), datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia (spełnia 1 pkt, nie spełnia - 0 pkt). 2.W sytuacji gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 7 Wykonawców, zamawiający przyzna wykonawcy dodatkowo po 1 pkt za każde zadanie w zakresie wykonania: a)robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych i instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 tys zł, ponad wymagane minimum 3, b)instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tys zł, ponad wymagane minimum 2. 3.W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość brutto wykonanych robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych i instalacji elektrycznych wyszczególnionych przez wykonawcę w załączonym do wniosku wykazie wykonanych robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do wniosku następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie, że wykonawca wykona siłami własnymi co najmniej roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 5) wykaz osób proponowanych na stanowiska kierownicze wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, przynależność do OIIB oraz ubezpieczenie OC, 6)dokumenty potwierdzające opracowanie, bądź nadzorowanie przez osobę proponowaną do opracowania projektu wykonawczego instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej dwóch wymaganych projektów ww. instalacji, w ciągu ostatnich 3 lat, 7) rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Dokumenty ww winne być złożone w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Przebudowa placu zabaw Miejskiego Żłobka "Kraina Maluszka" w Knurowie
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzyszącymi zlokalizowanych na terenie Zakładu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.