Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Szczecin: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie 76 szt. okien drewnianych na 76 szt. okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi w wybranych pomieszczeniach Zamawiającego przy ul. Żołnierskiej 4 i 45 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 146389 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 466 52 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie 76 szt. okien drewnianych na 76 szt. okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi w wybranych pomieszczeniach Zamawiającego przy ul. Żołnierskiej 4 i 45 w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie 76 szt. okien drewnianych na 76 szt. okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi w wybranych pomieszczeniach Zamawiającego przy ul. Żołnierskiej 4 i 45 w Szczecinie, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunkami i przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 3) wypełniony formularz oferty, 4) kosztorys ofertowy - jako podstawa do rozliczenia umowy w przypadku odstąpienia od jej wykonania. W takim przypadku ilość i zakres robót będzie określona na podstawie obmiaru wykonanych już robót ujętych w pozycjach kosztorysu ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 4, 71-141 Szczecin, blok nr 1 pokój nr 109 - Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Pomorski Oddział Straży Granicznej ul. Żołnierska 45 71-141 Szczecin kancelaria jawna lub biuro przepustek w dni robocze w godz. 9.00 - 13.00, 14.00 - 15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 2"
- TP- 23/25 Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów i drukarek.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby realizacji usług w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie - utworzenie Centrum i rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy M. Szczecin
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska do badania turbiny wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu analizy pracy elektrowni wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki (...)"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Płouszowicach
- Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II ( 2 postępowanie)
- wykonanie remontu i przebudowa pomieszczeń biurowych i biblioteki w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. Prof. J.Tischnera w Żorach
- Wymiana stolarki okiennej na Oddziale Wewnętrznym Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.