Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Brzeg: Dostawa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych JW2697 w Brzegu .
Numer ogłoszenia: 146317 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg , ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, faks 077 4117218, 4117313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych JW2697 w Brzegu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są części i akcesoria : - Star 266 poj. 6842ccm/110kw 2000r. VIN-SUS0266ASY0026833; - Lublin poj. 2417ccm/63,5kw 2000r. VIN-SUL332412Y0042683; - Honker 2000 poj. 2417ccm/66kw 2003r. VIV-SUL24243440001499; - Akcesoria (zarówki, bezpieczniki, wkład zaworka dętki, wtyczki, opaski, lampki ostyrzegawcze); - Materiały eksploatacyjne i narzędzia (silikon, odmrażacz, pyn do spryskiwaczy, papier ścierny, szczotka druciana, pędzel, taśma izolacyjna);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 3.032,00 PLN za całość zamówienia, w tym : za Cz. I zamówienia - 1.488,00 zł.; za Cz. II zamówienia - 435,00 zł.; za Cz. III zamówienia - 782,00 zł.; za Cz. IV zamówienia - 130,00 zł.; za Cz. V zamówienia - 197,00 zł. Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Opole na rachunek bankowy Zamawiającego, o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 .
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz Nr 1 wykonanych co najmniej 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom/dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym łączna wartość dostaw nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł. netto, wykonany w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, obejmujący dostawy wykonane w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( na każdą wymienioną w wykazie pozycję ) . Warunek będzie uznany za spełniony jeśli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
- 3 - Gwarancje - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.1brygada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można ją otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 w Brzegu, po wcześniejszym dokonaniu płatności kwoty 12,20 zł. (tylko za wersję drukowaną lub powieloną)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. w Kancelarii jawnej JW2697 w Brzegu (bud. nr2, pok. Nr105 ), ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -------.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Star 266 poj. 6842ccm/110kw 2000r. VIN-SUS0266ASY0026833.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria do Star 266 poj. 6842ccm/110kw 2000r. VIN-SUS0266ASY0026833.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
- 3. Gwarancje - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lublin poj. 2417ccm/63,5kw 2000r. VIN-SUL332412Y0042683.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria do Lublin poj. 2417ccm/63,5kw 2000r. VIN-SUL332412Y0042683.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamowienia - 5
- 3. Gwarancje - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Honker 2000 poj. 2417ccm/66kw 2003 r. VIN-24243440001499.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria do Honker 2000 poj. 2417ccm/66kw 2003 r. VIN-24243440001499.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
- 3. Gwarancje - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria (żarówki, zaciski akumulatora, bezpieczniki, opaski, lampki ostrzegawcze).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
- 3. Gwarancje - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne i narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne i narzędzia ( płyn do spryskiwaczy, odmrażacz, silikon wysokotemperaturowy, papier ścierny, szczotka druciana, brzeszczot dwustronny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
- 3. Gwarancje - 5
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.