Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Łódź: Sprawdzanie poprawności działania układu pomiarowego przepływu ścieków
Numer ogłoszenia: 145706 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o., ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, fax (042) 640 47 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawdzanie poprawności działania układu pomiarowego przepływu ścieków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - comiesięczną analizę pracy urządzenia pomiarowego typu Ultraflux UF 322 co, zainstalowanego w kolektorze wlotowym wraz z urządzeniem rejestrującym i przetwarzającym dane, zamontowanego w Hali Krat (obiekt nr 1, 2); - okresowe skalowanie przyrządów pomiarowych, dostosowane do potrzeb, które wynikną z pracy urządzeń; - opracowanie comiesięcznych protokołów z kontroli układu z określeniem średniego miesięcznego uchybu pomiaru oraz bilansowania się ww. układów wraz z wnioskami i zaleceniami konserwacyjnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.00.00 - Usługi badania i analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy spełniający następujące warunki: a/nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawcy składają wypełnione i podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 (zgodnie z zał. nr 2 do Specyfikacji): -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. Na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że zakres zamówienia mieści się w działalności firmy (Załącznik nr 3 do Oferty); -nie mają zaległości w regulowaniu podatków, opłat. Na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (Załącznik nr 4 do Oferty); -nie mają zaległości w regulowaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) (Załącznik nr 5 do Oferty)); b/techniczne Wykonawca musi wykazać się przynajmniej 1 realizacją podobnego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat. Ocena nastąpi na podstawie analizy treści załączników nr 6 i 7 określonych w pkt. 6 Specyfikacji. 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE WINNY BYĆ DOSTARCZONE CELEM POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty należy załączyć obowiązkowo załączniki wg kolejności podanej poniżej - kryterium podstawowe warunkujące dalsze rozpatrywanie oferty. W przypadku, gdy którykolwiek z załączników nie ma odniesienia do statusu lub sytuacji prawnej wykonawcy, niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach jego braku, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów. Dokumenty, o których mowa poniżej winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy, łącznie z pieczątkami imiennymi) lub umocowanego przedstawiciela (pkt 10c Specyfikacji), pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty. Oświadczenia winny być załączone w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy) lub umocowanego przedstawiciela (pkt 10c Specyfikacji), pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty. Uwaga! Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników) . Podpisane zastrzeżenie przez Wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy) winno znajdować się na 2 stronie oferty. ZAŁĄCZNIK nr 1 Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do Specyfikacji). Należy wypełnić wszystkie wykropkowane miejsca. Cena musi obejmować pełny zakres objęty zamówieniem. Cenę w złotych polskich należy podać w formie (cyfrowo i słownie) - zgodnie z Formularzem Ofertowym. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. UWAGA! W przypadku firmy zagranicznej cena może być wyrażona w walucie wymienialnej, tj.: dolarach amerykańskich (USD), EURO - do wyboru, z tym że do ustalenia ceny oferty, w celu porównania ofert, przyjęty będzie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert. Kurs ten przyjęty będzie również w umowie. UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ WALORYZACJI CENY PODANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ. ZMIANA KURSU WALUTOWEGO NIE WPŁYWA NA ZMIANĘ CENY. WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI. EWENTUALNE UPUSTY CENOWE MUSZĄ JUŻ ZNAJDOWAĆ SIĘ W OFEROWANEJ CENIE. ZAŁĄCZNIK nr 2 Wypełnione i podpisane Oświadczenie (Załącznik nr 2 do Specyfikacji). ZAŁĄCZNIK nr 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Jeśli z załączonego dokumentu nie będzie wynikał charakter i sposób reprezentacji wykonawcy - należy załączyć stosowne dokumenty regulujące te kwestie (zaciąganie zobowiązań, podpisanie oferty, umowy). W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w momencie zawierania umowy, należy przedstawić dokument spełniający wymogi art.230 Kodeksu Spółek Handlowych. ZAŁĄCZNIK nr 4 Aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wykonawcy o braku zaległości podatkowych, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. ZAŁĄCZNIK nr 5 Aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu wykonawcy w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ZAŁĄCZNIK nr 6 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 3 do Specyfikacji). ZAŁĄCZNIK nr 7 Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w Załączniku nr 3 do Specyfikacji zostały wykonane należycie. Wykonawca musi posiadać przynajmniej 1 referencję. ZAŁĄCZNIK nr 8 Parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji wraz z uzupełnieniem o wszystkie wymagane przez Zamawiającego formalne zapisy (wykropkowane) odnoszące się do Wykonawcy. ZAŁĄCZNIK nr 9 Dokument świadczący o bezwarunkowym wniesieniu wadium. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. ZAŁĄCZNIK nr 10 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i dokumentów dla danego postępowania, jeśli oferta nie została podpisana przez członków władz firmy. ZAŁĄCZNIK nr 11 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu). Uwaga! W przypadku złożenia oferty wspólnie - wszyscy wykonawcy (uprawnieni do składania oświadczeń woli członkowie władz firm) muszą złożyć podpisy (wraz z pieczątkami imiennymi) pod Oświadczeniem Wykonawcy - zał. nr 2 do Specyfikacji oraz dodatkowo każdy wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów wymienionych w załącznikach nr 3,4,5 niniejszego punktu - wszystko na warunkach Specyfikacji. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Załącznikach nr 3, 4, 5 do oferty, musi złożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione pod literą a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pod literą c 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (pkt: a, b, c) zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy). Pozostałe oświadczenia winny być załączone w formie oryginału podpisanego przez wykonawcę ( uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostarczania wyników analiz i protokołów Zamawiającemu (w dniach) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 09:00, miejsce: 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA w Łodzi
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na części
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki zlokalizowanej na terenie KMP w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28/30.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Kliniki Szczękowo-Twarzowej oraz haka automatycznego dla Kliniki Położniczo-Ginekologicznej CSK UM Łódź.
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kartuska 124A - opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na użytkową, termomodernizację (w tym docieplenie), renowację(remont) i przebudowę oraz nadzory
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Świadczenie usług utrzymania ruchu zakładu górniczego.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.