Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227695/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@dolnoslaska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11081301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją sektora finansów publicznych, pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań określonych w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34bd2efb-053e-40c3-8951-dae7cc04f852
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048882/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4.12 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kierunek – Moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWK.KZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 kompletów fabrycznie nowych przenośnych komputerów osobistych (laptopów), przeznaczonych do pracy biurowej i edukacyjnej, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, myszą bezprzewodową oraz torbą ochronną do przechowywania i transportu. Z możliwością opcjonalnego zamówienia dodatkowych 8 kompletów.
2) Wykonawca w ramach wynagrodzenia ofertowego dostarczy zamawiany przedmiot zamówienia do:
a) siedziby Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP we Wrocławiu (Wybrzeże J. Słowackiego 9, 50-413 Wrocław), w terminie 21 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy i 21 dni kalendarzowych licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia dotyczącego zamówienia opcjonalnego, które może być zlecone w całym okresie trwania umowy.
3. Wszystkie dostarczone laptopy muszą być fabrycznie nowe, z zainstalowanym:
a) systemem operacyjnym (dopuszcza się wersję edukacyjną) i sterownikami
b) oprogramowaniem biurowym (dopuszcza się wersję edukacyjną)
- z zastrzeżeniem, że Zamawiający wyraża zgodę na instalację w/w oprogramowania komputerowego, a co za tym idzie, wyraża zgodę na otwarcie opakowań z fabrycznie nowymi sprzętami.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215436,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290890,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215436,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIETOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840251853
7.3.3) Ulica: Rakietowa 22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215436,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4.488,27 zł./ 1 szt. laptopa x 40 szt. = 179.530,80 zł. brutto.
2. Zgodnie ze złożoną ofertą ustala się wartość zamówienia opcjonalnego (zamówienie w ramach „prawa opcji”) na kwotę 35.906,16 zł. brutto, z VAT 23%, co stanowi że:
4.488,27 zł./ 1 szt. laptopa x 8 szt. = 35.906,16 zł. brutto.
3. Maksymalna wartość zamówienia w trakcie trwania umowy, obejmująca zamówienie gwarantowane, plus zamówienie opcjonalne, dla łącznej ilości 48 laptopów wynosi 215.436,96 zł. brutto (4.488,27 zł./ 1 szt. laptopa x 48 szt. = 215.436,96 zł. brutto), pod warunkiem złożenia pisemnego zamówienia na dostawę dodatkowych sprzętów, po cenach jednostkowych przedstawionych powyżej, w dodatkowych ilościach w przedziale od 1 szt. do 8 szt. laptopów.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- Realizacja etapu nr 2, 3 i 4 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku w budynku przy pl. Solnym 14, 50 - 062 Wrocław.
- Sukcesywna dostawa odczynników (CE IVD) do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A, B, C oraz klasy II locus DRB1, DQB1 i DPB1 metodą SBT
- Remont, konserwacja i zabezpieczenie zadaszeń grobowców oraz części (Etap 1 i Etap 4) muru Starego Cmentarza Żydowskiego przy ul. Ślężnej i ul. Sztabowej we Wrocławiu
- USŁUGĘ WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ
- BZP.2710.67.2025.ECS "Dostawa oleju opalowego grzewczego do jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego: 1. Karpacz 2. Ruda Milicka 3. Kanonia 6/8 Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Dostawa sprzętów IT
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Fundacji Inteligentna Małopolska w ramach projektu FabLab Małopolska w Krakowie (...)
- Dostawa komputera i projektora na potrzeby wyposażenia pracowni vnLAB 2.0 w PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





