eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminZakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Radzymin: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2012.
Numer ogłoszenia: 145448 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84776 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 2 Koperty B4 samoklejące białe 250 x 353 mm 1500 szt. Koperty C6 samoklejące białe 175 x 125 mm 1000 szt. Koperty C4 samoklejące białe 229 x 324 mm 1000 szt. Koperty B5 samoklejące białe 190 x 250 mm 9000 szt. Koperty pocztowe białe 126 x 176 mm 15 000 szt. Zadanie Nr 3 Koperty szare do zdjęć RTG 190x250 mm 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 250x311 mm 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 210x410 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 310x410 mm 1500 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 360x360 mm 1500 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 360x410 mm 1500 szt. Zadanie Nr 4 Faktura VAT A5 10 bl. Dowód wpłaty KP 100 bl. Dowód wpłaty KW 10 bl. Magazyn wyda 10 bl. Magazyn przyjmie 10 bl. Korekta magazynowa A5 500 szt. Wniosek o zaliczkę 10 bl. Nota korygująca VAT nota pełna A5 (kod DRK 049) 2 bl. Wezwanie do zapłaty A6 DRK 155 5bl. Zadanie Nr 5 Historia choroby klinika chorób wewnętrznych 2 000 szt. Wkładka do historii choroby 2 000 szt Wkładka do historii choroby układ krążenia i bad. przedm. 2000 szt. Indywidualna karta zleceń lekarskich 2000 szt. Karta gor. Og. Mz/Szp 16 2000 szt. Skierowanie do szpitala 4000 szt Skierowanie do poradni specj. 20 000 szt. Skierowanie do poradni diagnost. 10000 szt Karta statysty. Do karty zgonu 1000 szt Zlecenie na zaopatrzenie wkładki pomocnicze część A 1000 szt. Skierowanie do zakładu radiologicznego lekar. 5000 szt. Zapotrzebowanie indywidu. na krew i środki krwiopochodne 3 bl. Karta serologiczna bad. w kierunku kiły 600 szt. Karta badania profilaktycznego 3000 szt Zestawienie dzienne oddziału 20 bl. Skierowanie do gabinetu zabiegowego 5000 szt. Książeczki szczepień 10 bl Karta informacyjna Izby Przyjęć 2000 szt. Skierowanie do laboratorium 10000 szt. Zlecenie na przewiezienie chorego 1000 szt. Książka raportów pielęgniarki 50 szt. Dziennik pracy ambulatorium 70 szt. Zaświadczenie o pobycie pacjenta w szpitalu 1000 szt. Skierowanie do sanatorium 1000 szt. Skierowanie na próbę zgodności krwi 50 szt. Badanie bakteriologiczne 100 szt. Księga pracowni analitycznej 12 szt. Książka badania laboratoryjnego 15 szt. Książka do pracowni RTG 5 szt. Książka gabinetu zabiegowego 30szt. księga odwiedziny pielęgniarki środowiskowej 8 szt. Księga Odwiedziny położnej środowiskowej 5 szt. Karta opieki nad położnicą 200 szt Karta opieki nad noworodkiem 200 szt Patronaż lekarza pediatry 5 bl Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe 3000 szt Zlecenie transportu sanitarnego 3000 szt Karta ciąży 100 szt. Karta przebiegu ciąży i połogu 150 szt. Wkładka do karty zdrowia 200 szt. Karta zdrowia dziecka 4000 szt. Wkładka do karty zdrowia dziecka 5000 szt. Książka ewidencji noworodków 5 szt. Bilans zdrowia dziecka 2 letniego 1000 szt. Bilans zdrowia dziecka 4 letniego 1000 szt. Karta choroby poradni stomatologicznej 3500 szt. Recepta na okulary 2000 szt. Księga chorego na jaskrę 20 bl. Wynik badania cytologicznego 20 bl. Wynik badania laboratoryjnego WR 10 bl. Lista klasowa 5 bl Skierowanie do lekarza poz 100 bl. Karta zdrowia ucznia 2xA5 1000 szt. Karta rozwoju i zdrowia 6 latków 15 bl. Karta Bad. lek. ucznia kl. III szk. podstawowej 10 bl. Karta Bad. lek. ucznia kl. I gimnazjum i kl. I szk. ponadgimnazjalnej 15 bl. Karta Bad. lek. ucznia ostatniej kl. szk. Ponadgimnazjalnej 18 l. 8 bl Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne 6000 szt Informacja dotycząca szczepień 1000 szt Orzeczenie dotyczące kształcenia nauki zawodu 5 bl. Zaświadczenie lekarskie ucznia szk. ponadpodstaw 5 bl. Karta zgłoszenia do medycy. pielęgniarki szkolnej 300 szt. Zaświadczenie lekarskie dla kandydatów do szkół wyższych 5bl. Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej w 3 miesiącu życia 1000 szt. Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej w 9 miesiącu życia 1000 szt. Wezwanie na szczepienia 10 bl. Wkładki do karty zdrowia ucznia 1000 szt. Zaświadczenia o stanie zdrowia 2000 szt. Zaświadczenia lekarskie med. pracy 3000 szt. Zaświadczenia lekarskie małe 4000 szt. Orzeczenia lekarskie 5000szt Karta profilaktyczna badania lekarskiego dziecka 7- letniego 3000 szt. Historia choroby 20 000 szt. Wkładki do historii choroby 40 000 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie 22.60.00.00 - Tusz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: koperty pocztowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2103,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: koperty do RTG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2902,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: druki akcydensowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 351,00

  • Oferta z najniższą ceną: 351,00 / Oferta z najwyższą ceną: 488,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: druki medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12814,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9928,63 / Oferta z najwyższą ceną: 14112,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Tusze i tonery oryginały

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAX-OFFICE Rafał Sadłowski, ul. Wielgolas 3, 00-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38377,23

  • Oferta z najniższą ceną: 26002,20 / Oferta z najwyższą ceną: 75335,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.