eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do pakietów nr 1, 6 i 21 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Bielsko-Biała: Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do pakietów nr 1, 6 i 21 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 145355 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do pakietów nr 1, 6 i 21 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 1, 6 i 21 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje 21 odrębnych pakiety. Warunki graniczne dla oferowanych odczynników i testów diagnostycznych zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo - ilościowo - wartościowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Oferta może być złożona na dowolną ich ilość. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości: PAKIET nr 1 Odczynniki do serologii grup krwi metodą kolumnowo-żelową wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń mikrometodą kolumnowo-żelową, PAKIET nr 2 Kontrola do RKZ i elektrolitów, PAKIET nr 3 Szybkie testy diagnostyczne, PAKIET nr 4 Biochemia i dostawa części zużywalnych do analizatora Konelab 30 ISE PRIME z usługami serwisowymi, PAKIET nr 5 Elektroforeza, PAKIET nr 6 Koagulologia z dzierżawą aparatu, PAKIET nr 7 Odczynniki - płynne, gotowe do użycia oraz barwniki chemiczne, PAKIET nr 8 Testy immunoenzymatyczne metodą ELFA, PAKIET nr 9 Suche podłoża bakteriologiczne i identyfikacyjne, PAKIET nr 10 Podłoża gotowe, selektywne, PAKIET nr 11 Zestawy do manualnej identyfikacji biochemicznej, PAKIET nr 12 Podłoża transportowe, PAKIET nr 13 Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania drobnoustrojów w płynach ustrojowych i hodowlach, PAKIET nr 14 Testy lateksowe - serodiagnostyka reumatoligiczna, PAKIET nr 15 Krążki do oznaczania lekowrażliwości, krążki diagnostyczne oraz podłoża do oznaczania lekowrażliwości, PAKIET nr 16 Test do oznaczania lekowrażliwości MIC, PAKIET nr 17 Krew do podłóż, PAKIET nr 18 Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC, PAKIET nr 19 Podłoża selektywne do hodowli bakterii w warunkach beztlenowych, mikroaerofilnych lub wzbogaconych w CO2, PAKIET nr 20 Testy diagnostyczne do oznaczania lekowrażliwości do analizatora bakteriologicznego typu VITEK 2 Compact, PAKIET nr 21 Podłoża do hodowli drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu do ich hodowli. Oferowane odczynniki muszą być kompatybilne do następującej aparatury diagnostycznej: Analizator biochemiczny - KONELAB PRIME ISE 30 #) rok produkcji 2009, aparat MARCEL rok produkcji 1997 do elektroforezy białek, analizator VIDAS, Vitek 2 Compact rok produkcji 2009, RAPIDLAB 348 rok produkcji 2003. Uwaga 1. Oferowane odczynniki muszą posiadać informację o metodyce i używaniu oraz informację o powtarzalności, odtwarzalności, czułości analitycznej (w języku polskim). 2. Dokumenty (katalog i - nie cenowe, certyfikaty, świadectwa itp.) wymagane przez Zamawiającego mogą być załączone do oferty w formie papierowej lub na płycie CD (w języku polskim) Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. Oferowane odczynniki, będące produktami biobójczymi w rozumieniu ust. z dnia 13.09.2002 r. produktach biobójczych posiadają pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub posiadają decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka lub posiadają pozwolenie na obrót, o którym mowa w art. 54 w/w ustawy. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę asortyment będzie inny niż opisany w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz stosownego wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie odczynników laboratoryjnych, potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów. Zamawiający sprawdzi ich kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz polisy, opłaconej najpóźniej na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i polisy. Zamawiający sprawdzi ich kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Dokumenty, które zostały wskazane w warunkach granicznych dla oferowanych odczynników i testów diagnostycznych w zał. nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo - ilościowo - wartościowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy dla wybranego pakietu - zadania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobą nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w sekcji III.4.2) (tzn. w rozdz. VII SIWZ pkt. 7) a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie /poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe lub ekonomiczne) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych pomiotów. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b) ustawy Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla naleSytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Sąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów danego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z danym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału danego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 7 rozdz. VII SIWZ (Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy PZP o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. sprzęt, pracowników - Zamawiający nie żąda tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy cząstkowej (planowej) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy zawarte są w zał. nr 7 i nr 8 do SIWZ - projekty umów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała - Budynek Administracji - Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała - Budynek Administracji - Dział Metodyczno - Organizacyjny i Statystyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.