eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › OBSŁUGA MIEJSC POSTOJOWYCH W STREFACH A, B I C PŁATNEGO PARKOWANIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA GORLICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Gorlice: OBSŁUGA MIEJSC POSTOJOWYCH W STREFACH A, B I C PŁATNEGO PARKOWANIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA GORLICE
Numer ogłoszenia: 145248 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, faks 018 3551212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA MIEJSC POSTOJOWYCH W STREFACH A, B I C PŁATNEGO PARKOWANIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA GORLICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze miejsc postojowych zlokalizowanych w strefach płatnego parkowania A, B i C na drogach gminnych przy pomocy samoobsługowych urządzeń inkasujących parkomatów oraz systemu kontroli opłat - specjalistycznego oprogramowania do kontroli opłat parkingowych i do prowadzenia postępowań w trybie administracyjnym w zakresie windykacji należności z tytułu nieopłaconych wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przygotowywanie i przekazywanie zamawiającemu na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z egzekwowaniem należności za nieopłacony postój w tym między innymi: wystąpienia o udostępnienie danych osobowych, upomnienia do uiszczania opłaty dodatkowej, tytuły wykonawcze itd. Po sprawdzeniu dokumenty będą podpisywane przez Urząd Miejski, 2) wyposażenie stref płatnego parkowania w 21 parkometrów i ich zamontowanie w miejscach ustalonych przez Urząd Miejski oraz utrzymywanie ich w czasie trwania umowy, 3) zorganizowanie Biura Obsługi czynnego od poniedziałku do piątku od godz.8.00 do 17.00 i w soboty od 8.00 do 13.00 i pobieranie w nim opłaty dodatkowej oraz wydawanie kart abonamentowych, 4) kontrola ważności biletów parkingowych oraz wniesienia opłat w parkometrach, sprawdzanie ważności abonamentów oraz dokumentów uprawniających do zastosowania stawki zerowej, dokumentowanie faktów nieopłacenia postoju - sporządzanie fotografii, wystawianie wezwań do uiszczenia opłaty za nieopłacony czas postoju lub postój ponad opłacony czas, 5) współpraca ze Strażą Miejską w zakresie informowania o przypadkach łamania prawa o ruchu drogowym w obszarze stref płatnego parkowania, 6) utrzymanie w sprawności systemu i rozwiązywanie problemów technicznych oraz ochrona przed utratą zarejestrowanego materiału, 7) odprowadzanie w całości uzyskanych opłat na konto Urzędu Miejskiego w terminie do 10 dnia każdego następnego miesiąca, 8) utrzymanie w czystości miejsc postojowych zarówno w okresie letnim jak i zimowym w tym: odśnieżanie, zwalczanie śliskości. 1.3. Wykonawca ma posiadać specjalistyczne oprogramowanie do kontroli opłat parkingowych i prowadzenia postępowań w trybie administracyjnym w zakresie windykacji należności z tytułu nieopłaconych wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, spełniające poniższe wymagania:. 1) wszystkie komendy oraz opisy programu lub poszczególnych programów muszą być w języku polskim, 2) program musi posiadać możliwość wystawienia wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej za pomocą przenośnego terminala podręcznego zintegrowanego z drukarką, 3) program musi posiadać możliwość stworzenia stanowiska kasowego dla obsługi wpłat z tytułu nałożonej opłaty dodatkowej, 4) program musi posiadać funkcję drukowania wzorów pism oraz innej korespondencji w celu przeprowadzenia windykacji w trybie administracyjnym stosowanym w postępowaniach dot. wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, 5) program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora), 6) program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie co najmniej w okresach dziennych i miesięcznych zestawień dotyczących: a) listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; b) zestawień opłaconych wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej; c) zestawień nieopłaconych wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej; d) listy wystawionych wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej; e) innych zaproponowanych przez wykonawcę zestawień; 1.4. Parkometry używane przy realizacji zamówienia muszą spełniać następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) obudowa parkometru musi być wykonana z blachy stalowej nierdzewnej lub innego metalu np. aluminium nie poddającego się korozji, odpornej na uszkodzenia mechaniczne oraz na wpływ warunków atmosferycznych; 2) parkometr musi być przystosowany do pracy na otwartej przestrzeni w warunkach klimatycznych temperatury od - 25oC do +55oC i wilgotności względnej powietrza do 90%; 3) parkometr musi posiadać możliwość programowania nastawienia czasowego dla wnoszenia opłat tj. naliczyć czas odpowiedni do wrzuconej kwoty z uwzględnieniem progresji opłat, z zastrzeżeniem min. czasu parkowania na 30 min.; 4) parkometr musi pozwalać na wnoszenie opłat z tzw. przeniesieniem, (tj. przeniesieniem nadpłaty na następny dzień parkowania jeśli opłacony czas postoju jest dłuższy od obowiązującego w danym dniu); 5) parkometr musi posiadać możliwość zaprogramowania dni powszednich , sobót, świąt oraz okresów czasu letniego i zimowego; 6) parkometr musi być wyposażony w drukarkę termiczną oraz automatyczną obcinarkę biletów ciętych z rolki o pojemności min. 2500 biletów; 7) na bilecie muszą być umieszczone informacje o wniesieniu opłaty: a) data, godzina i minuta ,w której upływa ważność biletu, b) data, godzina i minuta ,w której wniesiono opłatę, c) kwota wniesionej opłaty, d) numer identyfikacyjny parkometru, e) unikalny numer biletu, itp. 8) parkometr musi być wyposażony we własne źródło energii o napięciu bezpiecznym w postaci akumulatora ładowanego baterią słoneczną; 9) rodzaj przyjmowanych środków płatniczych; monety NBP o nominalnych od 10 gr. do 5 zł; 10) parkometr musi być wyposażony w system czujników monitorujących prace poszczególnych elementów oraz stanu skarbca, wysokość napięcia zasilającego; 11) parkometr musi rejestrować i gromadzić w swej pamięci wszystkie informacje natury finansowej , statystycznej. 1.5. W ramach serwisu technicznego i bieżącej eksploatacji wykonawca musi zapewnić: 1) codzienny przegląd parkometrów i przeprowadzenie bieżącej konserwacji; 2) utrzymanie parkometrów w stałej sprawności technicznej; 3) dostawę i uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych. 1.6. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. 1.7. Całość usługi ma być prowadzona zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Gorlice Nr 452/LI/2010 z dnia 29 kwietnia 2010 roku w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefach oraz wysokości opłaty dodatkowej i określenia sposobu pobierania tych opłat oraz Regulaminu stref płatnego parkowania stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów 79.94.10.00 - Usługi pobierania opłat 51.21.40.00 - Usługi instalowania parkometrów 38.73.00.00 - Parkometry .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium w/w nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 08.06.2010 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 08.06.2010 r. do godz. 13:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej 1 wykonaną lub wykonywaną należycie usługę polegającą na kompleksowej obsłudze miejsc postojowych przy pomocy systemu kontroli opłat, w tym specjalistycznego oprogramowania do kontroli opłat parkingowych i prowadzeniu postępowań w trybie administracyjnym w zakresie windykacji należności z tytułu nieopłaconych wezwań do uiszczania opłaty dodatkowej, przez co najmniej 6 miesięcy. Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny wyrażonej jako kwota brutto od każdego pobranego 1000 PLN z tytułu pobierania opłat parkingowych oraz wpływów z opłat dodatkowych wraz z podaniem obowiązującej stawki podatku VAT. oraz załączniki: 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki. 4. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, 5. Dowód wniesienia (wpłacenia) wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określa wzór umowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. § 2 ust 2 niniejszej umowy brzmi: Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Gorlice Nr 452/LI/2010 z dnia 29 kwietnia 2010 roku w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefach oraz wysokości opłaty dodatkowej i określenia sposobu pobierania tych opłat stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, oraz uchwałami zmieniającymi postanowienia Uchwały Rady Miasta Gorlice Nr 452/LI/2010 wydanymi w okresie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.