eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Termomodernizacja dachu krytego dachówką karpiówką w budynku oddziału I i IA przy ul. X. Dunikowskiego 2 - 12 w Obornikach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Oborniki Śląskie: Termomodernizacja dachu krytego dachówką karpiówką w budynku oddziału I i IA przy ul. X. Dunikowskiego 2 - 12 w Obornikach Śląskich
Numer ogłoszenia: 145056 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej, ul. Trzebnicka 5/7, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3102332, 3102820, fax 071 3102251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja dachu krytego dachówką karpiówką w budynku oddziału I i IA przy ul. X. Dunikowskiego 2 - 12 w Obornikach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: termomodernizacja dachu krytego dachówką karpiówką w budynku oddziału I i IA przy ul. X. Dunikowskiego 2-12 w Obornikach Śląskich. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. CPV (Wspólny Słownik Zamówień) : 45261210 - 9 Prace dotyczące krycia dachu 45261410 - 1 Prace dotyczące izolowania dachu 45260000 - 7 Prace dekarskie oraz inne specjalne prace budowlane 3. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. 4. Zakres prac obejmuje: - wymianę obecnego pokrycia dachu - przebudowę kominów - wymianę łacenia - wymianę rynien i rur spustowych - wymianę folii paraprzepuszczalnej i wełny mineralnej - wymianę krokwi narożnych - wymianę przewodów odgromowych - wymianę obróbek blacharskich 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa: a) przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ c) projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt.4 Pzp) 7. Zamawiający wymaga gwarancji: a) na roboty budowlane - 36 m.-cy b) na materiały zgodnie z gwarancją produktów 8. Wizja lokalna terenu budowy: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 9. Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym. 10. Obowiązki Wykonawcy: a) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Polskimi normami, a użyte materiały winny spełniać wymogi określone w art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr. 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami) dla robót rozbiórkowych i budowlanych obowiązuje Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z późniejszymi zmianami). b) Odpady powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia należy usuwać zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami) i Ustawy z dnia 27.04.2001 Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami). c) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały budowlane i urządzenia posiadające: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty d) Przedmiot umowy należy wykonać przy użyciu materiałów własnych zgodnie z przepisami prawa i wiedzy technicznej. e) Przejęcie terenu budowy - protokołem f) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu do terminu odbioru końcowego robót. g) Przekazanie wymaganych atestów i zaświadczeń i usunięcie stwierdzonych wad. h) Na 14 dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady, zgłoszenie w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego. 11. Wykonawca w okresie trwania umowy jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego. 12. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 20% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniającego obejmować będzie powtórzenie tego samego rodzaju prac co objęte zamówieniem podstawowym jeżeli pojawi się potrzeba wykonania robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie ze określone warunki Wykonawca spełnia. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mino ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m.- cy przed upływem terminu składania ofert. b. Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej składa umowę spółki cywilnej c. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 2 Pzp. - Załącznik nr 4 do SIWZ d. Informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ. e. Wykaz wykonywanych robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na remoncie dachu o wartości nie, mniejszej niż 40.000,00 zł z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, daty i miejsca wykazanej roboty oraz nazwę i adres zleceniodawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi że robota ta została wykonana należycie - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp (konsorcjum) dokumenty wskazane powyżej muszą złożyć wszyscy Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej to wówczas zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ust a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej ul.Trzebnicka 5/7 55 -120 Oborniki Śląskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej przy ul. Trzebnickiej 5/7 55 - 120 Oborniki Śląskie Sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.