eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU STADIONU MIEJSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Piotrków Trybunalski: ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU STADIONU MIEJSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6
Numer ogłoszenia: 144956 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92046 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU STADIONU MIEJSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa sprzętu i mebli: Stół do masażu - 2 szt., Leżanka lekarska - 1 szt., Lampa lekarska - 1 szt., Dozownik do mydła - 35 szt., Uchwyt na papier toaletowy - 13 szt., Pojemnik na ręcznik papierowy - 13 szt., Lustro ścienne owalne 100cm x 70cm - 6 szt., Lustro ścienne owalne 60cm x 45cm - 7 szt., Krzesło drewniane do Sali konferencyjnej - 25 szt., Krzesło ogólnego użytku - 49 szt., Krzesło barowe typu hoker - 6 szt., Bezdotykowy kosz na śmieci - 13 szt., Wieszak stojący na ubrania - 8 szt., Fotel biurowy - 2 szt., Fotoramy 100cm x 70cm - 20 szt., Chłodziarko-zamrażarka - 1 szt., Piekarnik do zabudowy - 1 szt., Płyta gazowa lub elektryczna - 1 szt., Biurko do gabinetu lekarskiego - 1 szt., Szafka lekarska - 1 szt., Biurko komputerowe narożne + kontener - 2 szt., Stanowisko komentatorskie - 1 szt., Zaplecze gospodarcze pod schodami - 1 szt., Zabudowa przyłączy hydraulicznych - 1 szt., Zabudowa baru klubowego - 1 kpl., Stół konferencyjny 150cm x 90cm - 4 szt., Stół barowy 80cm x 80cm - 8 szt., Wyposażenie szatni piłkarskiej gospodarzy i gości - 2 kpl., Wyposażenie szatni sędziowskiej - 1 kpl., Witryna na puchary - 5 szt., Gablota na sztandary - 1 szt., Szafa ubraniowa trzydrzwiowa - 1 szt., Szafa na dokumenty - 1 szt., Szafa ubraniowa dwudrzwiowa wolnostojąca - 1 szt., Chłodziarka do gabinetu lekarskiego - 1 szt., Pochłaniacz kuchenny 90cm - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisy, rysunki i wymiary poszczególnych elementów oraz wizualizacje pomieszczeń) znajduje się w SIWZ i w Kosztorysie Ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, jego zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania niniejszego zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na samodzielnie wykonane i zamontowane meble oraz minimum 6 miesięcy na serwis pogwarancyjny, a na sprzęt AGD i sprzęt medyczny obowiązuje gwarancja producenta. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia i z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne producentów na sprzęt AGD i sprzęt medyczny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 31.51.20.00 - Lampy halogenowe z żarnikiem wolframowym 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.13.00 - Szafy 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński, Osiedle Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62492,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67096,53

  • Oferta z najniższą ceną: 50061,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95248,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.