Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-05-23
Wilkowice: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Wilkowicach przy ul. Ko¶cielnej 10 - etap I
Numer og³oszenia: 144873 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. ¶l±skie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wilkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Wilkowicach przy ul. Ko¶cielnej 10 - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Wilkowicach przy ul. Ko¶cielnej 10 - I etap. Zakres prac: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej o ³±cznej powierzchni ok. 300 m2, okna i drzwi z szybami zespolonymi, niskoemisyjnymi o wspó³czynniku Uk= 1,1 W na(m2 st. K) w kolorze bia³ym z nawiewnikami higrosterowanymi, okna szkolone szk³em o podwy¿szonej wytrzyma³o¶ci na uderzenia, drzwi stalowe, pe³ne, dwupow³okowe, ocieplane, malowane w kolorze bia³ym; b) ocieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem elewacyjnym gr. 14 cm i tynkiem mineralnym na powierzchni ok. 1100 m2 wraz z wykonaniem elewacji robót wykoñczeniowych, c) ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji we³n± mineraln± gr. 14 cm pow. 860 m2 d) renowacja elewacji budynku g³ównego powierzchnia ok. 1150 m2 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa: - Projekt budowlano - wykonawczy Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej ul. Ko¶cielna 10, Wilkowice, bran¿a architektoniczno-budowlana, - Projekt budowlany Odwodnienie dachu sali gimnastycznej. UWAGA:Na rys. 16 w Projekcie budowlano - wykonawczym Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej ul. Ko¶cielna 10, Wilkowice, bran¿a architektoniczno-budowlana b³êdnie zaznaczono wymienione okna. Wymianie nie podlega 26 szt. okien O1 i 4 szt. okien O2 b) przedmiar robót: - Przedmiar robót UWAGA:Proszê o dok³adne przeliczenie m2 okien do wymiany z uwzglêdnieniem informacji o której mowa w pkt 3.2.1. SIWZ c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w czê¶ci zawieraj±cej zbiory wymagañ w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmuj±ce wymagania w zakresie w³a¶ciwo¶ci materia³ów, wymagania dotycz±ce sposobu wykonania i oceny prawid³owo¶ci wykonania poszczególnych robót): - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STO - wymagania ogólne d)wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 3. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Wilkowicach przy ul. Ko¶cielnej 10 w ramach Dzia³ania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne ¼ród³a energii w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2007 - 2013. Koszty kwalifikowane w ramach projektu to koszty zwi±zane z wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w pkt 3.1.a - 3.1.c. SIWZ Koszty niekwalifikowane w ramach projektu to koszty zwi±zane z wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w pkt 3.1.d.SIWZ W/w dokumenty s± za³±cznikami do og³oszenia o przetargu i s± dostêpne na stronie internetowej Zamawiaj±cego.W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiada³ dostêpu do internetu, musi to zg³osiæ Zamawiaj±cemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót bêd± udostêpniane (wypo¿yczane) Wykonawcom w celu sporz±dzenia oferty.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materia³y lub urz±dzenia za pomoc± podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materia³ów lub urz±dzeñ Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie, innych równowa¿nych materia³ów lub urz±dzeñ pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych ni¿ materia³y lub urz±dzenia, które one zastêpuj±. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygadniaj±cych te materia³y i urz±dzenia. Z³o¿one ww. dokumenty bêd± podlega³y ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporz±dzi stosown± opiniê. Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia przez zamawiaj±cego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównowa¿no¶ci zaproponowanych zamienników. Wycena oferty winna byæ poprzedzona wizj± lokaln± i powinna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepsz± wiedz± techniczn±.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci: 20.000 z³ s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych. Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 07.06.2011r. do godz. 13:00. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dza, b) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pó¼n. zm.). Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek Urzêdu Gminy Wilkowice: Bank Spó³dzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a kserokopiê potwierdzenia wp³aty potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê (-y) uprawnion± (-e) do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy do³±czyæ do oferty. Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w pokoju nr 405 Kasa Urzêdu Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopiê (-e) potwierdzon± ( e) za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê (-y) uprawnion± (-e) do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy do³±czyæ do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy udokumentuj± wykonanie, tj. zakoñczenie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia polegaj±cej na ociepleniu budynku tynkiem mineralnym o pow. ok. 1000 m2, wymianie stolarki okiennej o pow. ok. 300 m2 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania przez Wykonawcê spe³nienia powy¿szego warunku w ramach dwóch odrêbnych robót budowlanych tj. jednej dotycz±cej ocieplenia budynku tynkiem mineralnym o pow. ok. 1000 m2 i drugiej dotycz±cej wymiany stolarki okiennej o pow. ok. 300 m2 Dokumentem potwierdzaj±cym spe³nianie warunku jest wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg za³±cznika nr 4 do SIWZ) wykonanych, zrealizowanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, dotycz±cych wwzakresu. Wykaz musi zawieraæ: nazwê i lokalizacjê budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji robót, warto¶æ brutto zrealizowanych robót, nazwê, adres i telefon Zamawiaj±cego;dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, np. protokó³ odbioru robót, referencje
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy udokumentuj± dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia: tj.: - osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi okre¶lonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± aktualne (wa¿ne) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w ramach przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa. Dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunku jest wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia (zawieraj±cy imiona i nazwiska osób), którymi dysponuje Wykonawca (sporz±dzony wg za³±cznika nr 5 do SIWZ) i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, o¶wiadczenie, ¿e osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w ramach przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa, zawarte w druku OFERTA, informacje o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi w wykazie - odpowiedni dokument do³±cza do oferty Wykonawca - je¶li dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wype³niony Druk Oferta stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SIWZ, Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê do jej podpisania musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± i prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± zaleca siê do³±czenie od oferty aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (orygina³u lub potwierdzonej za zgodno¶æ kserokopii)
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
I. Zmiany dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiany te nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SIWZ. 2. Zmiany, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, mog± dotyczyæ: a) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych, b) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, c) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, d) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, e) zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem ¿e wynikaj± one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych. Warto¶æ robót budowlanych z których realizacji Zamawiaj±cy zrezygnowa³ nie mo¿e jednak przekroczyæ 20% warto¶ci wynagrodzenia wykonawcy. Realizacja tego prawa nastêpuje poprzez jednostronne pisemne o¶wiadczenie Zamawiaj±cego, z³o¿one Wykonawcy przed przyst±pieniem Wykonawcy do realizacji czê¶ci robót objêtych rezygnacj±. Warto¶æ robót objêta rezygnacj± ustalona zostanie na podstawie kalkulacji cenowej, zawartej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. O tê warto¶æ robót pomniejszone zostanie wynagrodzenie rycza³towe Wykonawcy. 4. Je¿eli zmiana, o której mowa w § 1 ust. 6 umowy, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± - o konieczno¶ci lub nie - zmiany pozwolenia na budowê oraz przedmiar i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 5. Zmiany, o których o których mowa w § 1 ust. 6 umowy mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa § 1 ust. 6 umowy, jest z³o¿enie wniosku przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê (stronê inicjuj±c± zmianê) zawieraj±cego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany. 7. Zmiany, o których mowa w § 1 ust. 6 mog± zostaæ dokonane, je¿eli ich uzasadnieniem s± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: a) obni¿enie kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu, b) poprawa warto¶ci lub podniesienia sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych, c) zmiana obowi±zuj±cych przepisów, d) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ, e) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót, f) usprawnienia w trakcie u¿ytkowania obiektu, 8. Dokonanie zmian, o których mowa, w § 1 ust. 6 umowy nie mo¿e powodowaæ wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy oraz zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w § 1 ust. 6 umowy, wymaga podpisania aneksu do umowy II. Zmiany dotycz±ce terminu wykonania przedmiotu zamówienia: 1.W przypadku gdy, termin wykonania robót o których mowa w § 2 pkt 1 umowy nie bêdzie mo¿liwy w terminie o którym mowa w § 2 pkt 1 umowy, nowy termin realizacji robót Wykonawca bêdzie musia³ uzgodniæ z dyrektorem szko³y III.Zmiana kierownika robót: 1. Zmiana osoby, o której mowa w ust. 2 umowy , w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiaj±cy mo¿e tak¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w ust. 2 umowy, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuj± one nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku Zamawiaj±cego. IV. Zmiana stawki VAT: 1.Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zadania dopuszcza zmianê umowy w zakresie wynagrodzenia brutto, wynikaj±c± ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zmiana ta wymaga zgody Zamawiaj±cego i podpisania aneksu do umowy, reguluj±cego wysoko¶æ podatku VAT V. Zmiana dot. nale¿ytego wykonania umowy: 1. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w punkcie 15 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana formy zabezpieczenia musi byæ dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmiany jego wysoko¶ci
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice - Biuro Obs³ugi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Wilkowicach przy ul. Ko¶cielnej 10 w ramach Dzia³ania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne ¼ród³a energii w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeñ w budynku XIII Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Bohaterów Westerplatte ul. S±dowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespo³u Szkó³ In¿ynierii ¦rodowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. U³anów 9
- Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wroc³awska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ¶cian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.