eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecRozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Lubliniec: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia
Numer ogłoszenia: 144479 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec , ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3513339, faks 034 3513339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna. Realizacja zadania polega na mechanicznym rozdrobnieniu i pozostawieniu na powierzchni pozostałej po pracach z pozyskania drewna drobnicy gałęziowej. Rozdrobnienie drobnicy gałęziowej musi być wykonane w sposób umożliwiający późniejsze przygotowanie powierzchni do odnowienia. Przygotowanie gleby pod odnowienia. Realizacja zadania polega na wykonaniu przygotowania gleby pod odnowienia następującymi metodami; - orka pasów - przez ten sposób przygotowania gleby zamawiający rozumie wyoranie za pomocą pługa leśnego z pogłębiaczem bruzd o szerokości min. 70 cm i głębokości od 10 do 30 cm w odstępach mierzonych do środka bruzdy- do 180 cm. Na jednym hektarze tak przygotowanej gleby winno być około 5500 mb wyoranych bruzd. - wykonanie rabatowałków - przez ten sposób przygotowania gleby zamawiający rozumie wykonanie przy użyciu maszyn pasowych wywyższeń - rabatowałków o następujących parametrach; podstawa rabatowałka min 100 cm, wysokość rabatowałka min.40 cm, odstęp między rabatowałkami mierzony do środka rabatowałka - do 200 cm, Na jednym hektarze tak przygotowanej gleby winno być wykonanych rabatowałków w ilość nie mniejszej niż 5000 mb. Wykonane rabatowałki wymagają wykonania mechanicznego zagęszczenia za pomocą wału. Zakres zamówienia; Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna - 158,85 ha Przygotowanie gleby pod odnowienia - 170,17 ha.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości ; Zadanie nr 1 - 6000,00 zł Zadanie nr 2 - 7000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku z czym zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli wykonawca w sposób należyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje usługi leśne ściśle związanych z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł brutto . Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje w odniesieniu do; Zadanie nr 1 - ( sprzęt techniczny - minimum 2 ciągniki o mocy 80 KM i więcej, 2 maszyny z aktywnym frezem do rozdrabniania gałęzi) Zadanie nr 2 - ( ,sprzęt techniczny - minimum 2 ciągniki o mocy 80 KM i więcej, 1 pług leśny typu LPZ do orki bruzd, 2 maszyny z aktywnym frezem leśnym). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - minimum 2 pracowników do wykonania zadania Zadanie nr 2 - minimum 2 pracowników do wykonania zadania Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 50.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania lub wykonywania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_lubliniec/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubliniec 42-700 Lubliniec ul. Myśliwska 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Nadleśnictwo Lubliniec z siedzibą w Lublińcu ul. Myśliwska 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania polega na mechanicznym rozdrobnieniu i pozostawieniu na powierzchni pozostałej po pracach z pozyskania drewna drobnicy gałęziowej. Rozdrobnienie drobnicy gałęziowej musi być wykonane w sposób umożliwiający późniejsze przygotowanie powierzchni do odnowienia.Zakres -158,85 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - przygotowanie gleby pod odnowienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania polega na wykonaniu przygotowania gleby pod odnowienia następującymi metodami; - orka pasów - przez ten sposób przygotowania gleby zamawiający rozumie wyoranie za pomocą pługa leśnego z pogłębiaczem bruzd o szerokości min. 70 cm i głębokości od 10 do 30 cm w odstępach mierzonych do środka bruzdy- do 180 cm. Na jednym hektarze tak przygotowanej gleby winno być około 5500 mb wyoranych bruzd. - wykonanie rabatowałków - przez ten sposób przygotowania gleby zamawiający rozumie wykonanie przy użyciu maszyn pasowych wywyższeń - rabatowałków o następujących parametrach; podstawa rabatowałka min 100 cm, wysokość rabatowałka min.40 cm, odstęp między rabatowałkami mierzony do środka rabatowałka - do 200 cm, Na jednym hektarze tak przygotowanej gleby winno być wykonanych rabatowałków w ilość nie mniejszej niż 5000 mb. Wykonane rabatowałki wymagają wykonania mechanicznego zagęszczenia za pomocą wału. Zakres - 170,17 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.