eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Lubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Lubin: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Lubinie
Numer ogłoszenia: 144364 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Lubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów MPO Sp. z o.o., których rodzaj i ilość określono z podziałem na zadania od nr 1 do nr 10 w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony i podpisany wykaz części - formularz cenowy - dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, c) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.- tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Rynek 28, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Rynek 28 59-300 Lubin, w pokoju nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: części zamienne do pojazdów : 1. SCANIA 6X2, rok produkcji 2002 2. SCANIA P 94 GB, rok produkcji 1999.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów : 1. SCANIA 6X2, VIN YS2PX20001280243, nr rej. DLU R928, poj. silnika 8970 cm3, rok produkcji 2002 2. SCANIA P 94 GB, VIN YS2P4X20001242965, nr rej. DLU A519, poj. silnika 9000 cm3, rok produkcji 1999 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części-formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2: Części zamienne do pojazdów : 1. CRAFTER 2FJE2, rok produkcji 2008 2. CRAFTER 2FJZ, rok produkcji 2008 3. CRAFTER 2FJZ, rok produkcji 2007 4. CRAFTER 2FJZ, rok produkcji 2007 5. VOLKSWAGEN T4, rok produkcji 2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamienne do pojazdów : 1. CRAFTER 2FJE2, VIN WV1ZZZ2F87007872, nr rej. DLU 08VW, poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2008 2. CRAFTER 2FJZ, VIN WV1ZZZ2FZ97002560, nr rej. DLU 14WS, poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2008 3. CRAFTER 2FJZ, VIN WV1ZZZ2FZ87003818, nr rej. DLU 98NW, poj. silnika 2498 cm3, rok produkcji 2007 4. CRAFTER 2FJZ, VIN WV1ZZZ2F87003819, nr rej. DLU 94NW, poj. silnika 2498 cm3, rok produkcji 2007 5. VOLKSWAGEN T4,VIN WV1ZZZ7021X047057 nr rej. DLU H603, poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2000 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części zamienne do pojazdów : 1. JELCZ 422 240 R6, rok produkcji 1997 2. JELCZ 422 240 R6, ,rok produkcji 1996 3. JELCZ 422 240 R6, rok produkcji 1996 4. STAR 1500 1142, rok produkcji 2000 5. STAR 1500 1142, rok produkcji 1999.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamienne do pojazdów : 1. JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAV0000454, nr rej. LGF 3309, poj silnika 1000cm3,rok produkcji 19972 2. JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000346, nr rej. DLU 03581, poj silnika 11000 cm3,rok produkcji 1996 3. JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000400, nr rej. DLU 00418, poj silnika 11 000 cm3,rok produkcji 1996 4. STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, poj silnika 6842 cm3, moc 110kW rok produkcji 2000 5. STAR 1500 1142, VIN SUS1142CFX0014966, nr rej. DLU U609, poj. silnika 6842cm3, moc 110 kW rok produkcji 1999 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Części zamienne do pojazdu : ŻUK A16 D, rok produkcji 1996.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych Części zamienne do pojazdów : ŻUK A16 D, VIN SUL16121IT0580411 nr rej. DLU 6W08, poj. silnika 2417 cm3, rok produkcji 1996 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części-formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Części zamienne do pojazdów: 1. LIAZ 110.850, rok produkcji 1989, 2. LIAZ 110.850, rok produkcji 1988,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamienne do pojazdów: 1. LIAZ 110.850, VIN TNKK54101KS000246, nr rej. LGE 988D, rok produkcji 1989, poj. silnika11940cm3 2. LIAZ 110.850, VIN D2FD0018, nr rej. DLU 95XA, rok produkcji 1988, poj. silnika 11940 cm3 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6:Części zamienne do pojazdów : 1. JELCZ 325 P, rok produkcji 1992 2. JELCZ 325 JPH1, rok produkcji 1989.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów : 1. JELCZ 325 P, rok produkcji 1992 2. JELCZ 325 JPH1, rok produkcji 1989 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Części zamienne do ciągników rolniczych i koparko-ładowarki 1. OSTRÓWEK KT-162, NR 646668, rok produkcji 1992 2. URSUS C-360 , NR 658185, rok produkcji 1992 3. PRONAR MTZ 320 AMK, rok produkcji 2005 4. NEW HOLLAND, HTCE 50, rok produkcji 2007 5. MT-8 150.32, NR 2019, rok produkcji 1995.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabryczne nowych części zamienne do ciągników rolniczych i koparko-ładowarki: 1. OSTRÓWEK KT-162, NR 646668, nr rej. LGE 297E, rok produkcji 1992 2. URSUS C-360 , NR 658185, nr rej. LCE 1613, rok produkcji 1992 3. PRONAR MTZ 320 AMK, VIN 01270A nr rej. DLU M531, rok produkcji 2005 4. NEW HOLLAND, HTCE 50, VIN HSSZ16610, nr rej. DLU 1M49, rok produkcji 2007 5. MT-8 150.32, NR 2019, nr rej. LCE 1796, rok produkcji 1995 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Żarówki do wszystkich typów pojazdów i sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych żarówek do wszystkich typów pojazdów i sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: Węże hydrauliczne uniwersalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych węży hydraulicznych uniwersalnych - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: Części zamienne do remontu silnika pojazdu: STAR 1500 1142, rok produkcji 2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do remontu silnika pojazdu: STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, poj. silnika 6842 cm3, moc 110kW rok produkcji 2000 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.