Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Wrocław: Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PE - POKL/ PN - 3 /2010 na: Dostawa analizatora moczu z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, płuczki do płytek, łaźni wodnej termostatowanej do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 14430 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PE - POKL/ PN - 3 /2010 na: Dostawa analizatora moczu z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, płuczki do płytek, łaźni wodnej termostatowanej do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora moczu z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, płuczki do płytek, łaźni wodnej termostatowanej, przedstawionych technicznie w załączniku nr 2 do SIWZ, spełniających co najmniej ustalone parametry graniczne, do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne 42.94.30.00 - Łaźnie termostatyczne i akcesoria 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22.1, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ponadto w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w pkt. 4 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 2, 3 i ust. 4 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełnione, opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo pełnomocnika reprezentującego wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzi taka okoliczność.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl; Link Projekty zewnętrzne 2010.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM
ul. Mikulicza-Radeckiego 5
50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa w ramach umowy nr UDA-POKL.04.01.01-00-010/08-00 - Projekt pn. Program rozwoju Akademii Medycznej we Wrocławiu - Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) i Budżetu Państwa ( 15%) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Działanie 4.1.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczenia dla gospodarki opartej na wiedzy, realizowany pod nadzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego - Zadanie nr 4: Organizacja studiów podyplomowych Analityka Medyczna.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa analizatora do moczu - szt. 1 z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, do Zakładu Praktycznej Nauki Zawodu Analityka Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora do moczu z zestawem komputerowym, drukarką i oprogramowaniem, przedstawionych technicznie w załączniku nr 2A do SIWZ, spełniających co najmniej ustalone parametry graniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9, 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 48.18.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa płuczki do płytek - szt. 1 do Zakładu Biomedycznych Analiz Środowiskowych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płuczki do płytek, przedstawionej technicznie w załączniku nr 2B do SIWZ, spełniającej co najmniej ustalone parametry graniczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa łaźni wodnej termostatowanej - szt. 1 do Zakładu Biomedycznych Analiz Środowiskowych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łaźni wodnej termostatowanej, przedstawionej technicznie w załączniku nr 2C do SIWZ, spełniającej co najmniej ustalone parametry graniczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa klastra obliczeniowego złożonego z 46 jednostek typu mini PC dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.