eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Gdańsk: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 144132 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 111046 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego, 80-264 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, fax 058 5201824.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku znajdujących się w: a) OIP w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, b) Oddziale OIP w Malborku, ul. Chodkiewicza 5, c) Oddziale OIP w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 108, d) Sekcji Badań Środowiska Pracy OIP w Gdyni, ul. Śląska 53 e) Oddziale OIP w Gdyni, ul. Władysława IV 43 Minimalna liczba osób świadczących usługę - po 1 osobie na biuro. 2. W odniesieniu do powierzchni biurowej i pomocniczej wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności: a) odkurzanie powierzchni pokrytej wykładziną dywanową i dywanami oraz usuwanie z wykładzin i dywanów plam i innych zabrudzeń; b) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, telefonów, sprzętu komputerowego, obrazów, zegarów, grzejników itp.; c) zbieranie i wynoszenie śmieci z koszy oraz wkładanie do nich worków z tworzywa np. folii; d) czyszczenie klamek, szyldów oraz napisów na drzwiach; e) czyszczenie drzwi; f) zamykanie otwartych okien; g) usuwanie plam i zabrudzeń ze wszystkich mebli oraz urządzeń; h) czyszczenie koszy na śmieci; i) codzienne mycie szklanych ścian i drzwi j) czyszczenie luster i płytek; k) czyszczenie pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe; l) mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz płytek; m) mycie pomieszczeń kuchni, łazienek; n) opróżnianie w łazienkach i kuchni koszy na śmieci oraz uzupełnianie worków z tworzywa; o) zakładanie kostek zapachowych w sanitariatach i rozkładanie odświeżaczy powietrza w toaletach; p) zakładanie ręczników papierowych i uzupełnianie mydła w pojemnikach w kuchni i toaletach; r) zakładanie papieru toaletowego w toaletach; s) mycie drzwi, glazury i terakoty w sanitariatach, w kuchni ; Uwaga 1: Papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki toaletowe (do WC do muszli), odświeżacze powietrza będzie wykonawcy zapewniał zamawiający. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania czynności wskazanych w pkt 2 każdego dnia roboczego zamawiającego. 4. Ponadto, wykonawca zobowiązany będzie do: a) czyszczenia fug w kuchni i łazienkach, co najmniej 1 raz w miesiącu. b) odmrażania i mycie lodówek cztery razy w roku; c) mycia okien od wewnątrz i otwieranych części od zewnątrz dwa razy w roku 5. Do zadań wykonawcy należało będzie również sprzątanie co najmniej 3 razy w tygodniu powierzchni - sala konferencyjna - w zakresie: a) odkurzenia podłogi pokrytej wykładziną dywanową wraz z usuwaniem plam; b) odkurzenia siedzisk tapicerskich krzeseł wraz z usuwaniem plam; c) utrzymania w czystości i konserwacja stołu konferencyjnego; d) wycieranie kurzu z pozostałych mebli . 6.Wykonawca zobowiązany będzie sprzątać, co najmniej 1 raz w tygodniu: a) powierzchnię pomieszczenia archiwum w zakresie odkurzania i mycia podłóg oraz odkurzania mebli. b) powierzchnię pomieszczenia serwerowni w zakresie odkurzania podłóg oraz wycierania kurzu z mebli i urządzeń. Usługę w Gdańsku ul. Dmowskiego 12 należy wykonywać od godziny 15.30, pomieszczenia 102 i 103 od godz. 18.00, a archiwum wymienione, w obecności pracownika odpowiedzialnego, w godzinach uzgodnionych z tym pracownikiem; Usługę w pozostałych biurach, tzn. w Oddziale w Malborku, Oddziale w Starogardzie Gdańskim, Sekcji Badań Środowiska Pracy w Gdyni, Oddziale w Gdyni należy wykonać w godzinach urzędowych od 8.00 do 15.30. Godziny należy uzgodnić z kierownikiem biura. 7. Do wykonania zamówienia należy stosować, atestowane, ekologiczne wysokiej jakości środki do sprzątania. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich koniecznych środków myjących, czyszczących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości oraz niezbędne oprzyrządowanie (w tym gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci, wiadra i itp., z wyjątkiem wskazanych w pkt 2. - uwaga 1) i urządzenia takie jak odkurzacze konieczne do wykonania zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić osoby, które będą sprzątały powierzchnię biurową i pomocniczą oraz co najmniej 1 osobę sprawującą nadzór nad osobami sprzątającymi. Osoba (osoby) nadzorująca ma być dostępna pod telefonem od godz. 8.00 do 15.00 we wszystkie dni, w które świadczona jest usługa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106046,02 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADMAR Grupa Polska Spółka z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 120559,32
  • Oferta z najniższą ceną: 120559,32 / oferta z najwyższą ceną: 151281
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.