eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Gdańsk: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 111046 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, fax 058 5201824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku znajdujących się w: - OIP w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, - Oddziale OIP w Malborku, ul. Chodkiewicza 5, - Oddziale OIP w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 108, - Sekcji Badań Środowiska Pracy OIP w Gdyni, ul. Śląska 53, - Oddziale OIP w Gdyni, ul. Władysława IV 43, zgodnie z szczegółowym wyszczególnieniem pomieszczeń i ich powierzchni w m2 przeznaczonej do sprzątania znajdującym się w załącznikach do siwz od nr 2 do nr 6. Minimalna liczba osób świadczących usługę: - w OIP w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12 - 1 osoba - w Oddziale OIP w Malborku, ul. Chodkiewicza 5 - 1 osoba - w Oddziale OIP w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 108 - 1 osoba - w Sekcji Badań Środowiska Pracy OIP w Gdyni, ul. Śląska 53 - 1 osoba - w Oddziale OIP w Gdyni, ul. Władysława IV 43 - 1 osoba. W odniesieniu do powierzchni biurowej i pomocniczej określonych pkt 1.1. i 1.2. załączników nr 2, 3, 4, 5, 6 do siwz wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania (każdego dnia roboczego zamawiającego) następujących czynności: a) odkurzanie powierzchni pokrytej wykładziną dywanową i dywanami oraz usuwanie z wykładzin i dywanów plam i innych zabrudzeń; b) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, telefonów, sprzętu komputerowego, obrazów, zegarów, grzejników itp.; c) zbieranie i wynoszenie śmieci z koszy oraz wkładanie do nich worków z tworzywa np. folii; d) czyszczenie klamek, szyldów oraz napisów na drzwiach; e) czyszczenie drzwi; f) zamykanie otwartych okien; g) usuwanie plam i zabrudzeń ze wszystkich mebli oraz urządzeń; h) czyszczenie koszy na śmieci; i) codzienne mycie szklanych ścian i drzwi j) czyszczenie luster i płytek; k) czyszczenie pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe; l) mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz płytek; m) mycie pomieszczeń kuchni, łazienek; n) opróżnianie w łazienkach i kuchni koszy na śmieci oraz uzupełnianie worków z tworzywa; o) zakładanie kostek zapachowych w sanitariatach i rozkładanie odświeżaczy powietrza w toaletach; p) zakładanie ręczników papierowych i uzupełnianie mydła w pojemnikach w kuchni i toaletach; r) zakładanie papieru toaletowego w toaletach; s) mycie drzwi, glazury i terakoty w sanitariatach, w kuchni ; Uwaga 1 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki toaletowe (do WC do muszli), odświeżacze powietrza będzie wykonawcy zapewniał zamawiający. Ponadto, wykonawca zobowiązany będzie do: a) czyszczenia fug w kuchni i łazienkach, co najmniej 1 raz w miesiącu. b) odmrażania i mycie lodówek cztery razy w roku; c) mycia okien od wewnątrz i otwieranych części od zewnątrz dwa razy w roku Powierzchnia okien w poszczególnych biurach: - OIP w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12: 113 m2 - Oddział OIP w Malborku, ul. Chodkiewicza 5: 25 m2 - Oddział OIP w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 108: 31 m2 - Sekcja Badań Środowiska Pracy OIP w Gdyni, ul Śląska 53: 24 m2 - Oddział OIP w Gdyni, ul. Władysława IV 43: 51,30 m 2 Do zadań wykonawcy należało będzie również sprzątanie co najmniej 3 razy w tygodniu powierzchni wymienionej w pkt 2.0. b załącznika numer 2 i 6 do siwz - sala konferencyjna - w zakresie: a) odkurzenia podłogi pokrytej wykładziną dywanową wraz z usuwaniem plam; b) odkurzenia siedzisk tapicerskich krzeseł wraz z usuwaniem plam; c) utrzymania w czystości i konserwacja stołu konferencyjnego; d) wycieranie kurzu z pozostałych mebli . Wykonawca zobowiązany będzie sprzątać, co najmniej 1 raz w tygodniu: - powierzchnię określoną w pkt 2.0. a pomieszczenia archiwum załącznika numer 2, 3, 4 i 6 do siwz w zakresie odkurzania i mycia podłóg oraz odkurzania mebli. - powierzchnię określoną w pkt 2.0. c pomieszczenie serwerowni załącznika numer 6 do siwz w zakresie w zakresie odkurzania podłóg oraz wycierania kurzu z mebli i urządzeń. Usługę w Gdańsku ul. Dmowskiego 12 należy wykonywać od godziny 15.30, pomieszczenia 102 i 103 od godz. 18.00, a archiwum wymienione w załączniku nr 2 w pkt 2.0.a, w obecności pracownika odpowiedzialnego, w godzinach uzgodnionych z tym pracownikiem; Usługę w pozostałych biurach, tzn. w Oddziale w Malborku, Oddziale w Starogardzie Gdańskim, Sekcji Badań Środowiska Pracy w Gdyni, Oddziale w Gdyni należy wykonać w godzinach urzędowych od 8.00 do 15.30. Godziny należy uzgodnić z kierownikiem biura. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić osoby, które będą sprzątały powierzchnię biurową i pomocniczą oraz co najmniej 1 osobę sprawującą nadzór nad osobami sprzątającymi. Osoba (osoby) nadzorująca ma być dostępna pod telefonem od godz. 8.00 do 15.00 we wszystkie dni, w które świadczona jest usługa. Numer telefonu należy podać w ofercie. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich koniecznych środków myjących, czyszczących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości (z wyjątkiem wskazanych w pkt 3.2. siwz - uwaga 1). Koszt dostarczenia w/w środków należy wliczyć do ceny oferty. Do wykonania zamówienia należy używać dopuszczone do stosowania atestowane, ekologiczne wysokiej jakości środki do sprzątania gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany okazać produkty, które używa do wykonania usługi oraz atesty dopuszczające do stosowania i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie niezbędne oprzyrządowanie (w tym gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci, wiadra i itp., z wyjątkiem wskazanych w pkt 3.2. siwz - uwaga 1) i urządzenia takie jak odkurzacze konieczne do wykonania zamówienia. Wszystkie osoby sprzątające mają być wyposażone w odzież ochronną (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) i mają być przeszkolone w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych. Koszt powyższego należy wliczyć w cenę oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w punkcie 3 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy do oferty załączone zostaną wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3, 5.1.4 i 5.1.5 siwz - w sposób i w formie określonej w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby (osób) do podpisania oferty oraz dokumentów wymienionych w pkt 5.1.3., 5.1.4., 5.1.5. oraz 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3. lit.b, 6.1.4. siwz. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, b) określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 i 24 Pzp (załącznik numer 9 do siwz) - złożone formie oryginału. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia- § 1 ust. 2 rozporządzenia: 4) Wykaz osób, które będą świadczyły usługę sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz co najmniej jednej osoby, która będzie sprawowała nadzór nad osobami sprzątającymi (załącznik numer 11 do siwz) - złożony w formie oryginału. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - § 3 ust. 1 rozporządzenia: 5) Oświadczenie, o tym że wszystkie środki, które będą używane do wykonania zamówienia posiadają wymagane prawem atesty i są dopuszczone do stosowania (załącznik nr 10 do siwz) - złożone w formie oryginału. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych powyżej zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz) - złożony w formie oryginału; 2) Oświadczenie o podwykonawcach, o którym mowa w pkt 7.9 siwz (załącznik numer 7 do siwz) - złożone w formie oryginału. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej jak w pkt 7.12 siwz, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 3 lit. a siwz -ma być załączone do oferty w formie oryginału. 4) W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane jest włączenie do oferty dokumentu zawierającego informację o podmiotach tworzących podmiot wspólny - (załącznik numer 8 do siwz) - jeżeli dotyczy - złożone w formie oryginału; 5) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej. Dokument, o którym mowa w pkt 5 (dokumenty) siwz może być załączony do oferty w postaci kopii potwierdzonej przez Wykonawcę jak w pkt 7.12 siwz (jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w rozumieniu art. 23 Pzp - dokument ma załączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego - jeżeli go ww. przepis dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.oip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (pokój 104, I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (pokój 104, I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.