eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawahafnu w formie granul, cyrkonu w formie granul, części do urządzenia CVD, materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów skaningowych, narzędzi do obróbki ubytkowej materiałów trudnoobrabialnych, tlenku cyrkonu, wagi analitycznej, pomp próżniowych 2 szt., drobnych mat. laboratoryjnych, tygli aluminiowych, odczynników chemicznych, materiałów do wykonania form ceramicznych, stopów magnezu i tytanu oraz wykonanie usługi badawczej związanej z wykonaniem demonstratora technologicznego lotniczej przekładni stożkowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Rzeszów: Dostawa: hafnu w formie granul, cyrkonu w formie granul, części do urządzenia CVD, materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów skaningowych, narzędzi do obróbki ubytkowej materiałów trudnoobrabialnych, tlenku cyrkonu, wagi analitycznej, pomp próżniowych 2 szt., drobnych mat. laboratoryjnych, tygli aluminiowych, odczynników chemicznych, materiałów do wykonania form ceramicznych, stopów magnezu i tytanu oraz wykonanie usługi badawczej związanej z wykonaniem demonstratora technologicznego lotniczej przekładni stożkowej.
Numer ogłoszenia: 143969 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: hafnu w formie granul, cyrkonu w formie granul, części do urządzenia CVD, materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów skaningowych, narzędzi do obróbki ubytkowej materiałów trudnoobrabialnych, tlenku cyrkonu, wagi analitycznej, pomp próżniowych 2 szt., drobnych mat. laboratoryjnych, tygli aluminiowych, odczynników chemicznych, materiałów do wykonania form ceramicznych, stopów magnezu i tytanu oraz wykonanie usługi badawczej związanej z wykonaniem demonstratora technologicznego lotniczej przekładni stożkowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Hafn ilość-5 kg połamane kawałki o wadze ok. 20 - 200 g Zawartość Zr - <1.5% Czystość łączna Hf+Zr - >99,9% Szczegółowy opis w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ; ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest 10 kg cyrkonu w formie granul wg poniższej specyfikacji: - czystość 99,5 % - forma: granulat 1 - 10 mm - do zamówionego towaru ma byc dołączony wynik analizy składu chemicznego lub certyfikat zawierający skład chemiczny ; ZADANIE 3: Przedmiotem zamówienia są części zużywające się do urządzenia CVD firmy Ionbond BPX Pro 325S ; ZADANIE 4: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów elektronowych skaningowych. 1. Katody do mikroskopu Hitachi S-3400N (typ 51E-0240) 2 paczki 2. Klej Leitsilber G 302 (PLANO GmbH, D-35578 Wetzlar) lub równoważny - 50g. 2 paczki 3. Smar do mikroskopu skaningowego Apiezon lub równoważny 1 paczka Zamawiający wskazując powyżej nazwy własne przy poszczególnych produktach dopuszcza wszelkie inne równoważne produkty pochodzące od innych producentów. Jednak produkty te muszą posiadać parametry pozwalające do zastosowania w powyżej wskazanym mikroskopie.; ZADANIE 5: Dostawa narzędzi do obróbki ubytkowej materiałów trudnoobrabialnych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 6: Dostawa proszku tlenku cyrkonu stabilizowanego tlenkiem itru zgodny z proszkiem Metco 6700 lub równoważny stosowany do procesu PS-PVD. Ilość zamawiana: 2 opakowania po 12,5 funta (razem 25 lb).; ZADANIE 7: Dostawa wagi analitycznej Obciążenie maksymalne 60/220 g Obciążenie minimalne 1 mg Dokładność odczytu 0,01/0,1 mg Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 8: Dostawa pompy próżniowej - 2 szt. Łopatkowa, jednostopniowa, olejowa dla próżni wstępnej, powrót oleju podczas pracy pompy; z możliwą pracą ciągłą lub przerywaną Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 9: Dostawa drobnych materiałów laboratoryjnych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 10: Dostawa szkła laboratoryjnego. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 11: Dostawa tygli aluminiowych do zastosowania w aparatach DSC Q2920 oraz kalorymetrze Q1000 producenta TA Instrument. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 12: Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. ; ZADANIE 13: Dostawa materiałów do wykonania form ceramicznych oraz elementów ceramicznych do wytwarzania monokryształu Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..; ZADANIE 14: Wykonanie usługi badawczej związanej z wykonaniem demonstratora technologicznego lotniczej przekładni stożkowej. Celem usługi jest weryfikacja prawidłowości algorytmów programu wspomagającego projektowanie przekładni stożkowych, opracowanego w ramach Zadania Badawczego 3. Zleceniodawca dostarcza obliczenia konstrukcyjno-technologiczne członów przekładni. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. ; ZADANIE 15: Dostawa stopów magnezu i tytanu: 1. Pręty okrągłe, wyciskane, AZ31B, fi25mmx1000mm - 8szt. 2. Pręty okrągłe, tytan Ti6Al-4V wg AMS 4928, fi70mmx1000mm - 4 szt. 3. Pręty okrągłe, wyciskane, AZ31B fi 70mmx1000mm - 4 szt. 4. Prety okrągłe, wyciskane, AZ31B fi 80mmx1000mm - 4 szt. 5. Prety pkrągłe, wyciskane, AZ61A fi 80mmx1000mm - 4 szt. 6. Prety okrągłe, wyciskane, 2618 T6511 fi 76mmx1000mm 4szt. 7. Blacha AZ31B, format 910mmx910mm - 6 szt. 8. Blacha AZ31B, format 910mmx910mm - 6 szt. 6. Blacha AZ31B, format 910x910mm, grubość 6,3mm - 1 szt. 7. Blacha AZ31B, format 910x910mm, grubość 9,5mm - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3, 73.11.00.00-6, 44.11.13.00-4, 39.34.10.00-4, 38.51.10.00-0, 33.69.63.00-8, 42.67.40.00-1, 38.00.00.00-5, 14.73.50.00-2, 42.12.24.50-9, 38.31.11.00-9, 33.79.30.00-5, 14.75.30.00-4, 14.78.20.00-6, 14.72.40.00-2, 42.14.21.00-7, 24.21.00.00-9, 14.70.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez zamawiającego. W przypadku zadań nr 3,4,7,8,10,11,12 dodatkowo należy podać nazwę producenta oraz nazwę produktu nadaną przez producenta lub numer katalogowy dla oferowanych produktów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wzór oferty stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Szczegółowa wycena dla zadnia nr 3,4,5,8,9,10,11,12,13,15 zawierająca ceny jednostkowe brutto dla poszczególnych elementów składających sie na całość zadania częściowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania częściowe od 1,2,3,4,8,9,10,12,14 i 15 bedą finansowane w ramach: PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, Projekt Kluczowy pn. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MATERIAŁOWE STOSOWANE W PRZEMYSLE LOTNICZYM, nr umowy: POIG.0101.02-00-015/08 00. Zadania częściowe nr 5 będzie finansowane w ramach: PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, Projekt pn: Nowe materiały metaliczne o strukturze nanometrycznej do zastosowań w nowoczesnych gałęziach gospodarki, nr umowy: POIG.01.03.01-00-015/08-04.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa hafnu w formie granul..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hafn ilość-5 kg połamane kawałki o wadze ok. 20 - 200 g Zawartość Zr - <1.5% Czystość łączna Hf+Zr - >99,9% Szczegółowy opis w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.75.30.00-4, 14.70.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa cyrkonu w formie granul..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 10 kg cyrkonu w formie granul wg poniższej specyfikacji: - czystość 99,5 % - forma: granulat 1 - 10 mm - do zamówionego towaru ma byc dołączony wynik analizy składu chemicznego lub certyfikat zawierający skład chemiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.73.50.00-2, 14.70.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zużywające się do urządzenia CVD firmy Ionbond.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są części zużywające się do urządzenia CVD firmy Ionbond BPX Pro 325S Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.34.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów elektronowych skaningowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów elektronowych skaningowych. 1. Katody do mikroskopu Hitachi S-3400N (typ 51E-0240) 2 paczki 2. Klej Leitsilber G 302 (PLANO GmbH, D-35578 Wetzlar) lub równoważny - 50g. 2 paczki 3. Smar do mikroskopu skaningowego Apiezon lub równoważny 1 paczka Zamawiający wskazując powyżej nazwy własne przy poszczególnych produktach dopuszcza wszelkie inne równoważne produkty pochodzące od innych producentów. Jednak produkty te muszą posiadać parametry pozwalające do zastosowania w powyżej wskazanym mikroskopie. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikroskopów elektronowych skaningowych. 1. Katody do mikroskopu Hitachi S-3400N (typ 51E-0240) 2 paczki 2. Klej Leitsilber G 302 (PLANO GmbH, D-35578 Wetzlar) lub równoważny - 50g. 2 paczki 3. Smar do mikroskopu skaningowego Apiezon lub równoważny 1 paczka Zamawiający wskazując powyżej nazwy własne przy poszczególnych produktach dopuszcza wszelkie inne równoważne produkty pochodzące od innych producentów. Jednak produkty te muszą posiadać parametry pozwalające do zastosowania w powyżej wskazanym mikroskopie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa narzędzi do obróbki ubytkowej materiałów trudnoobrabialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi do obróbki ubytkowej materiałów trudnoobrabialnych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.67.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa tlenku cyrkonu stabilizowanego tlenkiem itru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa proszku tlenku cyrkonu stabilizowanego tlenkiem itru zgodny z proszkiem Metco 6700 lub równoważny stosowany do procesu PS-PVD. Ilość zamawiana: 2 opakowania po 12,5 funta (razem 25 lb)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.73.50.00-2, 24.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wagi analitycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi analitycznej Obciążenie maksymalne 60/220 g Obciążenie minimalne 1 mg Dokładność odczytu 0,01/0,1 mg Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pompy próżniowej - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy próżniowej - 2 szt. Łopatkowa, jednostopniowa, olejowa dla próżni wstępnej, powrót oleju podczas pracy pompy; z możliwą pracą ciągłą lub przerywaną Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa drobnych materiałów laboratoryjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnych materiałów laboratoryjnych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa szkła laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa tygli aluminiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tygli aluminiowych do zastosowania w aparatach DSC Q2920 oraz kalorymetrze Q1000 producenta TA Instrument. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa materiałów do wykonania form ceramicznych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do wykonania form ceramicznych oraz elementów ceramicznych do wytwarzania monokryształu Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie usługi badawczej związanej z wykonaniem demonstratora technologicznego lotniczej przekładni stożkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi badawczej związanej z wykonaniem demonstratora technologicznego lotniczej przekładni stożkowej. Celem usługi jest weryfikacja prawidłowości algorytmów programu wspomagającego projektowanie przekładni stożkowych, opracowanego w ramach Zadania Badawczego 3. Zleceniodawca dostarcza obliczenia konstrukcyjno-technologiczne członów przekładni. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 42.14.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa stopów magnezu i tytanu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stopów magnezu i tytanu: 1. Pręty okrągłe, wyciskane, AZ31B, fi25mmx1000mm - 8szt. 2. Pręty okrągłe, tytan Ti6Al-4V wg AMS 4928, fi70mmx1000mm - 4 szt. 3. Pręty okrągłe, wyciskane, AZ31B fi 70mmx1000mm - 4 szt. 4. Prety okrągłe, wyciskane, AZ31B fi 80mmx1000mm - 4 szt. 5. Prety pkrągłe, wyciskane, AZ61A fi 80mmx1000mm - 4 szt. 6. Prety okrągłe, wyciskane, 2618 T6511 fi 76mmx1000mm 4szt. 7. Blacha AZ31B, format 910mmx910mm - 6 szt. 8. Blacha AZ31B, format 910mmx910mm - 6 szt. 9. Blacha AZ31B, format 910x910mm, grubość 6,3mm - 1 szt. 10. Blacha AZ31B, format 910x910mm, grubość 9,5mm - 1 szt. Stopy muszą posiadać atesty potwierdzające skład, które zostaną załączone do dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3, 14.78.20.00-6, 14.72.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.