Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Malbork: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w zadaniu pod nazwą:
Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km.
Numer ogłoszenia: 143917 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.malbork.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w zadaniu pod nazwą: Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru obejmować będzie nadzór nad remontem odcinka drogi nr 2929G ( d. 09141) Kamionka - Szawałd - Lasowice Wielkie w km 0+000 do km 5+740,20 oraz odcinka do końca ogrodzenia kościoła w miejscowości Szawałd o długości 0,500km i polegającym na: remoncie cząstkowym istniejących ubytków nawierzchni bitumicznych oraz profilowaniu nagłych załamań niwelety podłużnej oraz przykryciu cienkim dywanikiem bitumicznym istniejącej jezdni. Na odcinku remontowanej drogi należy nadzorować wykonanie powierzchniowe, odwodnienie do przyległych rowów przydrożnych po ścięciu pobocza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wynikającymi z treści niniejszej specyfikacji. 1.6.Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zawartym w niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 1. 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zawartym w niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 2. 1.3.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy zamieszczony w Rozdziale nr III niniejszej specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1.Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie pełnili funkcję Inspektora nadzoru. Doświadczenie: - Załącznik nr 3. -Co najmniej nad jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r (tekst jednolity - Dz.U. 115, poz.19 z 2007r) o długości nie mniejszej niż 1km potwierdzoną dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Dysponują co najmniej: - Załącznik nr 4. -Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w specjalności drogowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Dróg Powiatowych w Malborku
ul. Plac Słwiański 17
Malbork 82 - 200.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słwiański 17 Malbork 82 - 200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Kurs Prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa produktów garmażeryjnych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malborka w 2025 r.
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





