eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją ProjektuRewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Zamość: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu: Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.
Numer ogłoszenia: 143747 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113089 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu: Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu: Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki. Zakres robót budowlanych przewidzianych w Projekcie obejmuje: 1. Rynek Wodny na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe: Zagospodarowanie płyty Rynku Wodnego: wykonanie nawierzchni z podbudową i odwodnieniem, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej /w tym oświetlenie wysokie i niskie/, budowa infrastruktury teleinformatycznej związanej z budową systemu zabezpieczenia wizyjnego w obszarze Rynku, wprowadzenie elementów małej architektury (ławki, murki, fontanna), wprowadzenie zieleni niskiej. 2. Rynek Solny wraz z placem Jaroszewicza oraz ulicami przyległymi: Pereca i Zamenhofa. Roboty budowlano - montażowe: - zagospodarowanie płyty Rynku Solnego, Placu Jaroszewicza oraz przyległych odcinków ulic: Pereca i Zamenhofa (nowy układ funkcjonalno-kompozycyjny placów, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych), wykonanie nawierzchni z podbudową i odwodnieniem: placów, ciągów pieszo jezdnych, parkingów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej /w tym oświetlenie, usunięcie kolizji/ oraz budowa infrastruktury teleinformatycznej związanej z budową systemu zabezpieczenia wizyjnego w obszarze Rynku i placu, wprowadzenie elementów małej architektury, (ławki, murki, bramy, donice), wprowadzenie zieleni. 3. Ulica Solna (na odcinku od Rynku Wielkiego do Rynku Solnego/ul. Pereca i od ul. Zamenhofa do Pl. Stefanidesa w Zespole Staromiejskim w Zamościu) Roboty budowlano - montażowe: Wykonanie nawierzchni wraz podbudową i odwodnieniem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej. 4. Ulica Ratuszowa (na odcinku od Rynku Wielkiego do Rynku Solnego w Zespole Staromiejskim w Zamościu). Roboty budowlano - montażowe: Wykonanie nawierzchni wraz podbudową i odwodnieniem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej. 5. Elewacja frontowa Ratusza oraz elewacja wieży Ratusza na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji frontowej i wieży: naprawa tynków w tym tynki renowacyjne, malowanie, wykonanie cokołów z płyt kamiennych, wymiana stolarki okiennej, remont lub wymiana stolarki drzwiowej, remont (wymiana) obróbek blacharskich /gzymsów, parapetów, rynien i rur spustowych/, remont elementów stalowych - balustrady wieży Ratusza, latarni wspornikowych, remont tarczy zegarowej na wieży, wykonanie kamiennej płaskorzeźby orła. Prace konserwatorskie: Prace renowacyjne sztukatorskich i kamiennych elementów wystroju elewacji. 6. Schody Ratusza Miejskiego na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe Wykonanie remontu konserwatorskiego: naprawa murów i sklepień, podbicia fundamentów, wykonanie izolacji poziomych i pionowych, wymiana balustrady żelbetowej na kamienną, naprawa tynków, malowanie. Prace konserwatorskie: Konserwacja istniejącego fragmentu balustrady kamiennej oraz gzymsu. 7. Adaptacja piwnic Oficyn Ratusza na cele turystyczne - aranżacja i wyposażenie trasy turystycznej na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe Wykonanie: instalacji elektrycznych i teletechnicznych: monitoring, punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu, kioski multimedialne, prace konserwatorskie i impregnacyjne historycznych murów ceglanych, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wyposażenie trasy turystycznej - montaż gablot, tablic informacyjnych itp. Nazwa przedmiotu zamówienia została wskazana na wstępie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca usługi pełnić będzie obowiązki Menadżera Projektu dla inwestycji finansowanej w części ze środków własnych Zamawiającego oraz w części ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 4.1. Zakres usługi obejmuje: a) sprawdzenie i aktualizację dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego, sporządzonej zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1133, zm. Dz.U. z 2008 r. Nr 201, poz. 1239). b) kierowanie i koordynację realizacji kontraktu w przedmiocie wykonania robót budowlanych i prac konserwatorskich (inwestycji) zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, dostępnymi na stronach: www.rpo.lubelskie.pl www.mrr.gov.pl Do obowiązków Menadżera Projektu należy w tym zakresie w szczególności: sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, aprobowanie dodatkowych żądań Wykonawcy; c) opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót budowlanych i prac konserwatorskich (w tym w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektu umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz ewentualna modyfikacja dokumentacji już posiadanej przez Zamawiającego (przedmiaru robót, kosztorysów ślepych) w celu przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót oraz jej ewentualnych modyfikacji, wyjaśnień i korespondencji, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, aż do jej ostatecznego zakończenia; d) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; e) dostarczenie wykonawcy robót dokumentacji niezbędnej do wykonania inwestycji (robót budowlanych i prac konserwatorskich) zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową o roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej; na dokumentację tę składać się będą: -dokumentacja budowlana robót (projekty budowlano - wykonawcze), -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca realizację robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp; Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca wprowadzanie i realizację rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego (uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym także w zakresie zastosowania materiałów zamiennych. Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), f) zapewnienie codziennego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; Menadżer Projektu zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie; Menadżer Projektu ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; g) rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, itp.; h) wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych; i) przedstawianie opinii Zamawiającemu i aprobata dokumentów zawierających wnioski wykonawcy robót dla wykonawcy robót, co do sposobu lub harmonogramu realizacji robót, w tym w zakresie wydłużenia czasu trwania umowy o wykonanie robót budowlanych, po uzyskaniu zgody Zamawiającego i wprowadzaniu ich przez Zamawiającego do umowy zgodnie z art. 144 Pzp; j) informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego; k) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; l) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych; ł) sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji dla Zamawiającego w terminach zgodnych z zawartą umową; m) obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Menadżer Projektu zobowiązany będzie do: - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (Miasta Zamość) przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią Menadżer Projektu zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Menadżer projektu zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na pół roku, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; - prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy, za przygotowanie której odpowiedzialny będzie Menadżer Projektu, została sporządzona niewłaściwie; pomimo działań Menadżera Projektu - w sytuacji, gdyby Zamawiający zmuszony by był do zwrotu części lub całości dotacji na skutek przyczyn leżących po stronie Menadżera Projektu; n) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Urzędu Miasta Zamość wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. o) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 4.2.Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad pracami konserwatorskimi, robotami ogólnobudowlanymi, a także w branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego.Na każdym etapie prac Menadżer Projektu jest zobowiązany do informowania Urzędu Miasta w Zamościu o wszelkich propozycjach zmian projektu. 4.3. Niezależnie od zakresu określonego w pkt 4.1. zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych. Ma na celu spowodowanie aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z: -Projektami budowlano - wykonawczymi zadań objętych Programem, Warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę nr: -Decyzja nr 111/2009 z dnia 27 marca 2009 r. - pozwolenie na budowę Rynek Wodny, -Decyzja nr 242/2008 z dnia 16 czerwca 2008 r. - pozwolenie na budowę Rynek Solny, -Decyzja nr 241/2008 z dnia 16 czerwca 2008 r. - pozwolenie na budowę ulica Solna. -Decyzja nr 289/08 z dnia 7 lipca 2008 r. - pozwolenie na budowę kanalizacji teleinformatycznej na odcinkach ulic: Greckiej, Kościuszki, Staszica, Grodzkiej, Pereca, Zamenhofa -Decyzja nr 237/2008 z dnia 30 lipca 2008 r. - pozwolenie na budowę ulica Ratuszowa. -Decyzja nr 109/2009 z dnia 25 marca 2009 r. - pozwolenie na budowę Ratusz. -Decyzja nr 110/2009 z dnia 26 marca 2009 r. - pozwolenie na budowę monitoring Rynku Wodnego. -Decyzja nr 114/2009 z dnia 31 marca 2009 r. - pozwolenie na budowę urządzenia teletechniczne Oficyna Ratusza. Warunkami określonymi w pozwoleniach Konserwatorskich nr: -Decyzja WUOZ nr IN.III.4018/ZA/52/102/09 z dnia 06 lutego 2009r - Rynek Wodny. -Decyzja WUOZ nr IN.III.4018/ZA/255/514/08 z dnia 30 kwietnia 2009r - Rynek Solny. -Decyzja WUOZ nr IN.III.4018/ZA/251/510/08 z dnia 29 kwietnia 2009r - ulica Solna. -Decyzja WUOZ nr IN.III.4018/ZA/256/515/08 z dnia 29 kwietnia 2009r - ulica Ratuszowa. -Decyzja WUOZ nr IN.III.4010/629/1294/08 z dnia 14 listopada 2009r - Ratusz. -Decyzja WUOZ nr IN.III.4010/136/305/09 z dnia 11 marca 2009r - teletechnika Oficyny Ratusza. -Decyzja WUOZ nr IN.III.4010/64/128/09 z dnia 12 lutego 2009r - monitoring Rynek Wodny. Wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, -Przedmiarami robót, -Kosztorysami ślepymi, -Dziennikami budowy. 4.4. Zamawiający dostarczy Menadżerowi Projektu dokumentację techniczną (projekty budowlano-wykonawcze z przedmiarami robót i kosztorysami ślepymi wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi i dziennikami budowy). 4.5.Szacunkowa wartość zamówienia /zadania/, nad którym będzie sprawował nadzór Menadżer Projektu wynosi 9 170 211,96 zł netto (słownie: dziewięć milionów sto siedemdziesiąt tysięcy dwieście jedenaście złotych 96/100) Uwaga: Ze względu na określone Pzp zasady udzielenia zamówień publicznych, zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane związanych z przedmiotową inwestycją. Lokalizacja: Zamość Stare Miasto, strefa ścisłej ochrony konserwatorskiej zespołu Staromiejskiego Miasta Zamość..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 357638.27 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Spółka z o.o., ul.Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 357638.27
  • Oferta z najniższą ceną: 357638.27 oferta z najwyższą ceną: 357638.27
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.