eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Roboty budowlane remontowe - wymiana części stolarki w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Dębicy przy ulicy Grottgera 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Dębica: Roboty budowlane remontowe - wymiana części stolarki w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Dębicy przy ulicy Grottgera 3
Numer ogłoszenia: 143727 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów, ul. Grottgera 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812602, fax 0-14 6812602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.debica.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane remontowe - wymiana części stolarki w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Dębicy przy ulicy Grottgera 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 /26 szt./; rozebranie obróbek blacharskich podokienników /15,60 m2/; obsadzenie stolarki okiennej PCV - profil 5-komorowy /125 m2/; montaż prefabrykowanych obróbek blacharskich podokienników /15,60 m2/; wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych ponad 2 m2 /7,30 m2/; montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych /7,30 m2/. 2.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami budowlanymi i bhp, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną; a)wykonanie niezbędnych uzgodnień, prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz ze wszystkimi kosztami; b)wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych (jeżeli zajdzie taka konieczność); c)uporządkowanie placu budowy; d)przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) - jeżeli zajdzie taka konieczność. 3.Wszystkie elementy wyszczególnione wyżej zostaną ujęte w cenie ofertowej zamówienia, w tym celu przed przystąpieniem do zamówienia, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu. 4.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca z 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). 5.Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami w tym zakresie, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. 6.Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca ubezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; 5) złożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków opisanych w punktach: 1, 2, 3, 4, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych opisanych w przedmiocie zamówienia, 2) wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i wartości równej bądź większej niż wartość składanej oferty, przy czym wykazane roboty muszą być potwierdzone referencjami, że zostały wykonane należycie, 3) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i należą do izby samorządu zawodowego - co najmniej 1 osoba w wymaganej specjalności, 4) są ubezpieczeni od prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnie - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do wykonania niniejszego zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę cenową Wykonawcy. 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z podaniem osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, kapitału założycielskiego oraz profilu działania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Oświadczenie Wykonawcy ze spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, łącznie z wykazaniem funkcji kierownika robót w zakresie konstrukcji budowlanych - co najmniej 1 osoba. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (roboty winny być wykonane od maja 2003 roku do czerwca 2008 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru wykonanych robót, listy referencyjne od byłych kontrahentów); wymagane jest wykonanie co najmniej 3 zamówień o wartości każdej roboty nie mniejszej niż cena składanej oferty. 7. Potwierdzoną kopię uprawnień kierownika robót w zakresie konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń. 8. Potwierdzoną kopię zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót w zakresie konstrukcyjno - budowlanym. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 11. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom części zamówienia, to Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom. Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych przedmiotem zamówienia Podwykonawcom. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 2006-05-19 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605). 13. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy. 14. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje, które stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępnione innym podmiotom. 15. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9.debica.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Grottgera 3 39-200 Dębica sekretariat szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Grottgera 3 39-200 Dębica sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.