eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Roboty budowlane remontowe - wymiana części stolarki w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Dębicy przy ulicy Grottgera 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Dębica: Roboty budowlane remontowe - wymiana części stolarki w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Dębicy przy ulicy Grottgera 3
Numer ogłoszenia: 193742 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 143727 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów, ul. Grottgera, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812602, fax 0-14 6812602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane remontowe - wymiana części stolarki w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Dębicy przy ulicy Grottgera 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 /26 szt./; rozebranie obróbek blacharskich podokienników /15,60 m2/; obsadzenie stolarki okiennej PCV - profil 5-komorowy /125 m2/; montaż prefabrykowanych obróbek blacharskich podokienników /15,60 m2/; wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych ponad 2 m2 /7,30 m2/; montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych /7,30 m2/. 2.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami budowlanymi i bhp, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną; a)wykonanie niezbędnych uzgodnień, prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz ze wszystkimi kosztami; b)wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych (jeżeli zajdzie taka konieczność); c)uporządkowanie placu budowy; d)przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) - jeżeli zajdzie taka konieczność. 3.Wszystkie elementy wyszczególnione wyżej zostaną ujęte w cenie ofertowej zamówienia, w tym celu przed przystąpieniem do zamówienia, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu. 4.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca z 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). 5.Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami w tym zakresie, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. 6.Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca ubezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37062,44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe DE-MA Sp. z o.o, ul. Transportowców 3, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37062.44
  • Oferta z najniższą ceną: 37062.44 / oferta z najwyższą ceną: 46051.70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.