eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecArtykuły informacyjne i promocyjne część VI - dostawa gadżetów z elementami Programu Aktywny Senior 60+ oraz Programu Miej więcej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Sosnowiec: Artykuły informacyjne i promocyjne część VI - dostawa gadżetów z elementami Programu Aktywny Senior 60+ oraz Programu Miej więcej
Numer ogłoszenia: 143615 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykuły informacyjne i promocyjne część VI - dostawa gadżetów z elementami Programu Aktywny Senior 60+ oraz Programu Miej więcej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca: Artykuły informacyjne i promocyjne część VI - dostawa gadżetów z elementami Programu Aktywny Senior 60+ oraz Programu Miej więcej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część I - Zadanie I - dotyczy Programu Aktywny Senior 60+, Część II - Zadanie II - dotyczy Programu Miej więcej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi być własnoręcznie podpisana (każdy dokument i załącznik osobno) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania zgodnie z dokumentem rejestrowym lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy, co musi być potwierdzone załączonymi dokumentami. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawnienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Polityki Społecznej ul. 3-go Maja 33, piętro III, pokój 407 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Polityki Społecznej ul. 3-go Maja 33, piętro III, pokój 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dotyczy Programu Aktywny Senior 60+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brelok z żetonem (1000 szt.) - Brelok plastikowy z żetonem o nominale 2 zł wraz z metalowym kółkiem-zawieszką pasujący do każdego typu wózka sklepowego kolorystyka: - pomarańczowy brelok z niebieskim żetonem (250 szt.); - niebieski brelok z pomarańczowym żetonem (250 szt.);- biały brelok z pomarańczowym żetonem (250 szt.); - biały brelok z niebieskim żetonem (250 szt.) zdobienie: nadruk logo programu na breloku, na brelokach białych logo zgodne z załącznikiem nr 8 część I - zadanie I, na pozostałych jednokolorowe (białe)częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Lupa z plastiku (1000 szt.) Wykonana z plastiku lupa w klasycznym kształcie. Powiększająca x3. Pakowana w woreczki foliowe. Kolorystyka: biała;Zdobienie: nadruk na uchwycie lupy z logo programu zgodne z załącznikiem nr 8 część I - zadanie I; Wymiary: 85x50x0; Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Ściereczka do okularów (1000 szt.) Ściereczki z irchy syntetycznej (mikrofibry) idealne do czyszczenia okularów;Wymiary: 100 x 150 mm; Kolorystyka: białe; Zdobienie: nadruk z logo programu po jednej stronie artykułu w lewym górnym rogu artykułu, logo zgodne z załącznikiem nr 8 część I - zadanie I; Pakowanie: woreczki foliowe; Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Etui na karty kredytowe (1000 szt.) Materiał: PCV; Rozmiar produktu: 75x103x4 mm; Kolorystyka etui: - biała (700 szt.), - niebieska (300 szt.);Zdobienie etui: nadruk z logo programu na środku artykułu, na etui białym logo zgodne z załącznikiem nr 8 część I - zadanie I, na niebieskich jednokolorowe (białe); Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Długopis metalowy typu COSMO (1000 szt.) Wymiary: 139x8,5mm; Kolor długopisów: dowolne 5 kolorów (za wyjątkiem białego); Zdobienie: grawer z logo programu; Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Pamięć USB (200 szt.) Obrotowa pamięć USB z metalową osłoną, korpus: z tworzywa sztucznego pamięć zgodna ze standardem USB 2.0; kolorystyka osłony: srebrny; kolorystyka korpusu: - niebieski (100 szt.), - pomarańczowy (100 szt.); Nadruk: na osłonie logo programu jednokolorowe białe Wymiar: 55x19x10mm.; Pojemność: 2GB; Pakowanie: woreczki foliowe Kompatybilne z:Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7; Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Pojemnik do dawkowania leków (jednodniowy zamykany) (500 szt.) Materiał: PCV; Wymiary: dł. 7,5 cm, szer. 4 cm, wys. 2 cm; Kolor: biały; Znakowanie: nadruk przód pudełka na dłuższym boku, na stronie zewnętrznej, logo zgodne z załącznikiem nr 8 część I - zadanie I ; Na wieczku opis: rano, popołudnie, wieczór; Pakowanie: woreczki foliowe; Pojemnik powinien posiadać Atest PZH HŻ; Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dotyczy Programu Miej więcej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brelok z żetonem (500 szt.) Brelok plastikowy z żetonem o nominale 2 zł wraz z metalowym kółkiem-zawieszką pasujący do każdego typu wózka sklepowego kolorystyka: - niebieski brelok z zielonym żetonem (250 szt.);- zielony brelok z niebieskim żetonem (250 szt.);zdobienie: nadruk logo programu na breloku, logo jednokolorowe (białe),Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Kredki ołówkowe (200 szt.) 12 kolorowych kredek ołówkowych umieszczonych w zamykanej kartonowej tubie. Wieczko tuby wykonane z transparentnego plastiku, posiada wbudowaną temperówkę. Zdobienie: logo programu na tubie jednokolorowe (czarne), Wymiary: min. 10x3,5x3,5cm; Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Jojo płaskie (300 szt.) Płaskie jojo wykonane z tworzywa sztucznego. Kolor jojo: biały, Nadruk - logo zgodne z załącznikiem nr 8 część II - zadanie II. Wymiary: średnica: 5,0-6,0 cm. Częstotliwość dostawy: jednorazowo
    Pamięć USB (200 szt.) Flasch Drive z ochronną metalową osłoną. Kolorystyka osłony: srebrny; Kolorystyka korpusu: - niebieska (100 szt.), - zielona (100 szt.). Nadruk: na osłonie logo programu jednokolorowe białe; Pamięć zapakowana w pudełku wraz ze smyczą. Wymiar: 55x19x10mm. Pojemność: 2GB (100 szt.), 4GB (100 szt.) Kompatybilne z: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7; Częstotliwość dostawy: jednorazowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.