Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Zawiercie: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: węgla, miału, eko-groszku i oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach.
Numer ogłoszenia: 143353 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: węgla, miału, eko-groszku i oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa : węgla, miału, eko-groszku i oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach wg poniższego zestawienia: a) Węgiel kamienny orzech I - kl.27/06/08 - 70 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34 (wg CPV: 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla). b) Węgiel kamienny miał II A - kl.23/19/08 - 180 ton dla Zespołu Szkół im. H . Kołłątaja w 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 1 (wg CPV: 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla); c) Węgiel kamienny energetyczny - eko-groszek , granulacja(uziarnienie) 5-25 mm, wartość opałowa ( kaloryczność) > 26 MJ/kg , zawartość popiołu (części niepalnych ) do 10% , zawartość siarki < 0,6% wilgotność do 10 % - 200 ton (wg CPV: 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla) dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55. d) Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 stC, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg (wg CPV 23100000-8 Rafin. prod. z ropy naft.) dla: Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 50.000 litrów Łącznie: 140.000 litrów; Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego lekkiego następować będzie zgodnie z zasadami sprzedaży producentów tegoż oleju w temperaturze referencyjnej +150C. e) Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 stC, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 20.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach (wg CPV 23100000-8 Rafin. prod. z ropy naft.). Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego lekkiego następować będzie zgodnie z zasadami sprzedaży producentów tegoż oleju w temperaturze referencyjnej +15 st C.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 10.00.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium . Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.08.2008 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowach w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm./. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wadium wniesione w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj.: do dnia 07.07.2008 r. do godz.0900 . Wysokość wadium zamówienia ustala się dla poszczególnych części w kwotach: Część I: 700zł ( siedemset złotych); Część II: 1 000zł ( jeden tysiąc złotych ); Część III; 2 000zł (dwa tysiące złotych ) Część IV: 8 000zł ( osiem tysięcy złotych); Część V: 1 200zł ( tysiąc dwieście złotych); Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności załącza do oferty: oświadczenie wykonawcy (wg Załącznika Nr 3), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (ważne 6 miesięcy), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków (ważne 3 miesiące), aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie (ważne 3 miesiące), koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego , że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów: załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie, f) 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1. : 1) lit. b, c, d, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów: załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, pokój nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa węgla kamiennego orzech I - kl 27/06/08 - 70 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel kamienny orzech I - kl 27/06/08 - 70 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa węgla kamiennego miału II A - kl 23/19/08 - 180 ton dla Zespołu Szkół im. H . Kołłątaja w 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel kamienny miał II A - kl 23/19/08 - 180 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa węgla kamiennego energetycznego - ekogroszek , granulacja(uziarnienie) 5-25 mm, wartość opałowa( kaloryczność) > 26 MJ/kg , zawartość popiołu (części niepalnych ) do 10% , zawartość siarki < 0,6% wilgotność do 10 % - 200 ton dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel kamienny energetyczny - ekogroszek, granulacja (uziarnienie) 5-25 mm, wartość opałowa (kaloryczność) > 26 MJ/kg, zawartość popiołu (części niepalnych) do 10% ,zawartość siarki < 0,6%, wilgotność do 10 % - 200 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg dla: Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 50.000 litrów, Łącznie: 140.000 litrów;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 140.000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 20.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 6,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej nie niższej niż 42.600 kJ/kg - 20.000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń eksploatowanych
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.