eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DebrznoDostawa opa³u dla potrzeb jednostek podleg³ych Gminie Debrzno oraz Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie.



Og³oszenie z dnia 2025-10-09

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opa³u dla potrzeb jednostek podleg³ych Gminie Debrzno oraz Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Debrzno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979654

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Romualda Traugutta 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Debrzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-310

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.wladyczak@debrzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.debrzno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opa³u dla potrzeb jednostek podleg³ych Gminie Debrzno oraz Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-720268f0-68d2-4ca9-9233-f775550c1676

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00465808

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00062529/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa opa³u dla potrzeb Gminy Debrzno oraz Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/debrzno

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie
ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji
elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn±.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/debrzno Korzystanie z platformy zakupowej przez wykonawcê
jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zalecenia (rekomendacje)
zamawiaj±cego.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z za³±cznikiem nr 2 do
„Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej
Rozporz±dzeniem
KRI.Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W
celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:.zip .7Z W¶ród rozszerzeñ
powszechnych a niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich
plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,
oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego: -ze wzglêdu na niskie
ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci,
przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie
PAdES;pliki w innych
formatach ni¿ pdf zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym
znacznikiem czasu. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego
rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji
plików. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed
terminem sk³adania ofert. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie
ka¿dego ze skompresowanych plików. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich
podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia
oferty.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/debrzno

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 27.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
27.2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miejski w Debrznie Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Debrzna , adres Urzêdu Miejskiego w Debrznie: ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno tel. 59 83 35 351 .
27.3. Funkcjê Inspektora Ochrony Danych pe³ni Pani Beata Lewandowska-Weiser , z którym mo¿na siê skontaktowaæ za pomoc± poczty elektronicznej: biuro@iodpila.pl.
27.4. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
27.5. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o odpowiednie przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. -Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.);
27.6. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
27.7. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
27.8. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
27.9. Posiadaj± Pañstwo
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 27.10. Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 274800,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opa³u dla potrzeb jednostek podleg³ych Gminie Debrzno oraz Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie. Dostawa dotyczy nastêpuj±cego opa³u: ekomia³, orzech, ekogroszek, groszek .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111000-0 - Wêgiel i paliwa na bazie wêgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

5.3. Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie prawa opcji polegaj±cej na zwiêkszeniu lub zmniejszeniu warto¶ci zamówienia podstawowego do 20%. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilo¶ci materia³u bêdzie le¿a³ w interesie Zamawiaj±cego oraz wynika³ z jego bie¿±cych potrzeb.
Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
20.1.1. Cena ofertowa brutto –„C”- 60% . Z tytu³u niniejszego kryterium max. Ilo¶æ punków: 60
20.1.2. Termin dostawy – „T” – 40% Z tytu³u niniejszego kryterium max. Ilo¶æ punków: 40
Cena najtañszej oferty
C = ----------------------------------------- x 100pkt x 60%
Cena badanej oferty

W zale¿no¶ci od terminu dostawy, zadeklarowanego w ofercie, Wykonawca

otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
a) za realizacjê dostaw w ci±gu 3 dni Wykonawca uzyska – 0 pkt.
b) za realizacjê dostaw w ci±gu 2 dni Wykonawca uzyska – 20 pkt.
c) za realizacjê dostaw w ci±gu 1 dnia Wykonawca uzyska – 40 pkt.

Je¿eli Wykonawca w ofercie zaoferuje termin realizacji dostawy powy¿ej maksymalnego – 3 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie wska¿e terminu realizacji dostaw, Zamawiaj±cy uzna, ¿e zobowi±zanie Wykonawcy dotyczy 3 dni i w tym kryterium przyzna 0 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 11.1. Do oferty Wykonawca musi do³±czyæ:
11.1.1. o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
11.1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ sk³ada ka¿dy
z wykonawców.
11.1.1.2. W przypadku gdy czê¶æ zamówienia bêdzie wykonywana przez podwykonawcê, zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± wobec podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby podstawy wykluczenia, o których mowa wart. 108ustawy Pzp. Wykonawca winien z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1.
11.1.2. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:

- potwierdzaj±cych wymagane parametry oferowanego opa³u certyfikaty lub inne
dokumenty spe³niaj±ce to¿same wymagania zawieraj±ce szczegó³owe dane, które umo¿liwi± potwierdzenie spe³niania wymagañ ustalonych przez Zamawiaj±cego oraz bêd± podstaw± dokonania oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty przez Wykonawcê z wymaganiami okre¶lonymi przez
Zamawiaj±cego,
- informacjê o kraju pochodzenia wêgla (zgodnie z wytycznymi art. 13 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 825).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

12.3. Na ofertê sk³ada siê :
12.3.1. Formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
12.3.2. O¶wiadczenie(o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ)na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp o niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z za³. nr 2 do SWZ,
12.3.3. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia(o¶wiadczenie jest sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy) – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. (je¿eli dotyczy),
12.3.4. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (je¿eli dotyczy) - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
12.3.5. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami,
12.3.6. Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê do wystêpowania w imieniu wykonawcy, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1
SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian umowy :
1) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, w czê¶ci obejmuj±cej wynagrodzenie brutto za us³ugi niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowi±zywania nowej stawki podatku, z zastrze¿eniem postanowieñ przepisów wprowadzaj±cych now± stawkê podatku,
2) wskazania nowego podwykonawcy b±d¼ zmiany wskazanych w § 7 podwykonawców lub zakresu dostaw wykonywanych przez aktualnych podwykonawców,
2. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie robót, zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych.
3.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-17 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/debrzno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.