Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Ruda Śląska: Sporządzenie: 1. inwentaryzacji budowlanej obiektów położonych na nieruchomościach stanowiących własność Miasta na prawach powiatu Ruda Ślaska, położonych w Rudzie Śląskiej-Goduli przy ul. W. Lipa 2; 2. operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Miasta na prawach powiatu Ruda Śląska, położonych w Rudzie Śląskiej-Goduli przy ul. W. Lipa 2
Numer ogłoszenia: 143279 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie: 1. inwentaryzacji budowlanej obiektów położonych na nieruchomościach stanowiących własność Miasta na prawach powiatu Ruda Ślaska, położonych w Rudzie Śląskiej-Goduli przy ul. W. Lipa 2; 2. operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Miasta na prawach powiatu Ruda Śląska, położonych w Rudzie Śląskiej-Goduli przy ul. W. Lipa 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sporządzanie: 1. inwentaryzacji budowlanej obiektów położonych na nieruchomościach stanowiących własność Miasta na prawach powiatu Ruda Śląska, położonych w Rudzie Śląskiej -Goduli przy ul. Wincentego Lipa 2, obejmujących: 1. działkę o oznaczeniu geodezyjnym nr 1162/23 o powierzchni 31537 m2, zapisaną na karcie mapy 2 w obrębie Orzegów oraz wpisaną do księgi wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 17938, 2. działkę o oznaczeniu geodezyjnym nr 1075/23 o powierzchni 679 m2, zapisaną na karcie mapy 2 w obrębie Orzegów oraz wpisaną do księgi wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 8076, zabudowane: - budynkiem segmentu A o pow. użytkowej około 4 618,46 m2 i kubaturze około 20 805,00 m3 - budynkiem segmentu B o pow. użytkowej około 867,00 m2 i kubaturze około 3 954,00 m3 - budynkiem segmentu C o pow. użytkowej około 571,84 m2 i kubaturze około 3 095,00 m3 - budynkiem segmentu D o pow. użytkowej około 1 048,00 m2 i kubaturze około 7 205,00 m3 - budynkiem segmentu E o pow. użytkowej około 1 517,27 m2 i kubaturze około 6 078 m3 - budynkiem segmentu F o pow. użytkowej około 7 702,00 m2 i kubaturze około 32 154,30 m3 - budynkiem garaży o pow. użytkowej około 87,00 m2 i kubaturze około 332,00 m3 - budynkiem magazynu o pow. użytkowej około 26,26 m2 i kubaturze około 97,00 m3 - budynkiem warsztatu o pow. użytkowej około 140,84 m2 i kubaturze około 441,00 m3 - budynkiem prosektorium o pow. użytkowej około 182,46 m2 i kubaturze około 714,00 m3 - obiektem rozdzielni głównej ze stacją transformatorową o pow. użytkowej około 186,56 m2 i kubaturze około 774,22 m3 - obiektem stacji sprężarek o pow. użytkowej około 33,39 m2 i kubaturze około 223,00 m3 - obiektem magazynu apteki o pow. użytkowej około 48,19 m2 i kubaturze około 240,00 m3 - obiektem tlenowni i hydroforni o pow. użytkowej około 91,85 m2 i kubaturze około 494,00 m3 2. operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Miasta na prawach powiatu Ruda Śląska, położonych w Rudzie Śląskiej -Goduli przy ul. Wincentego Lipa 2, obejmujących: 1. działkę o oznaczeniu geodezyjnym nr 1162/23 o powierzchni 31537 m2, zapisaną na karcie mapy 2 w obrębie Orzegów oraz wpisaną do księgi wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 17938, 2. działkę o oznaczeniu geodezyjnym nr 1075/23 o powierzchni 679 m2, zapisaną na karcie mapy 2 w obrębie Orzegów oraz wpisaną do księgi wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 8076, zabudowane: - budynkiem segmentu A o pow. użytkowej około 4 618,46 m2 i kubaturze około 20 805,00 m3 - budynkiem segmentu B o pow. użytkowej około 867,00 m2 i kubaturze około 3 954,00 m3 - budynkiem segmentu C o pow. użytkowej około 571,84 m2 i kubaturze około 3 095,00 m3 - budynkiem segmentu D o pow. użytkowej około 1 048,00 m2 i kubaturze około 7 205,00 m3 - budynkiem segmentu E o pow. użytkowej około 1 517,27 m2 i kubaturze około 6 078 m3 - budynkiem segmentu F o pow. użytkowej około 7 702,00 m2 i kubaturze około 32 154,30 m3 - budynkiem garaży o pow. użytkowej około 87,00 m2 i kubaturze około 332,00 m3 - budynkiem magazynu o pow. użytkowej około 26,26 m2 i kubaturze około 97,00 m3 - budynkiem warsztatu o pow. użytkowej około 140,84 m2 i kubaturze około 441,00 m3 - budynkiem prosektorium o pow. użytkowej około 182,46 m2 i kubaturze około 714,00 m3 - obiektem rozdzielni głównej ze stacją transformatorową o pow. użytkowej około 186,56 m2 i kubaturze około 774,22 m3 - obiektem stacji sprężarek o pow. użytkowej około 33,39 m2 i kubaturze około 223,00 m3 - obiektem magazynu apteki o pow. użytkowej około 48,19 m2 i kubaturze około 240,00 m3 - obiektem tlenowni i hydroforni o pow. użytkowej około 91,85 m2 i kubaturze około 494,00 m3 Cel zamówienia: Przekazanie nieruchomości aportem do spółki Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.31.53.00 - Usługi opomiarowania dla budownictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2400,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - 2 inwentaryzacje oraz -2 wyceny nieruchomości, przez co należy rozumieć inwentaryzacje/wyceny budynków niemieszkalnych w rozumieniu przepisów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 2 osobami posiadającymi uprawnieniami rzeczoznawcy majatkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami art. 177 (Dz.U.04.261.2603) oraz 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz zrzeszonych we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 Nr 5 poz. 42 z późn.zm.), lub spełniają warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 1118 z późn. zm)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał sie z warunkami zamówienia i z zalączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. pełnomonictow należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej zaa zgodnośc z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonych do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stonowiącej załącznik nr 7 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku zamawiający nie wymaga podania doświadczenia w wykazie osób, w którym mowa w sekcji III.4.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni mechatroniki w celu realizacji zajęć praktycznych (7 części)
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont tarasu w budynku przy ul. Plebiscytowej 12
- Bieżąca obsługa oraz remonty przepompowni wód deszczowych zlokalizowanych na obszarze górniczym KWK Ruda w okresie 24 miesięcy, z podziałem na dwa zadania
- Budowa regionalnej trasy rowerowej na terenie Miasta Ruda Śląska - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania
- Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi
- Wymiana poduszek dachu membranowego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.