Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Stare Babice: Projekt budynku komunalnego z częścią przeznaczoną na Ośrodek Zdrowia w Starych Babicach ul. Rynek 21
Numer ogłoszenia: 143197 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax 0-22 722 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budynku komunalnego z częścią przeznaczoną na Ośrodek Zdrowia w Starych Babicach ul. Rynek 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt budynku komunalnego z częścią przeznaczoną na Ośrodek Zdrowia w Starych Babicach ul. Rynek 21 zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym: 1. PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY Poradnia dzieci chorych 1. przedsionek - wózkarnia .......................7 m2 2. filtr - izolatka .....................................................12 m2 3. w.c. przy j. w. ............................ ................. 2 m2 4. gabinet lekarski ................................... ................ 13 m2 5. gabinet zabiegowy ........................... .................. 16 m2 6. w.c. - przewijalnia.................................. ..................... 7 m2 7. poczekalnia.......................................... ..... ............ .25 m2 Poradnia dzieci zdrowych 8. przedsionek - wózkarnia.............................................7 m2 9. gabinet lekarski ...............................................13 m2 10. gabinet szczepień ..........................................16 m2 11. w.c - przewijalnia .. .............................................. 7 m2 12. poczekalnia ......................... ............................... 25 m2 13. pomieszczenie porządkowe ................................3 m2 Funkcje wspólne 14. rejestracja.....................................................................14 m2 15. pomieszczenie techniczne .......................................15 m2 Poradnia dla dorosłych - wspólne funkcje 16. przedsionek .................................................................7 m2 17. w.c. - (2 zespoły z przeds. izolacyjnymi i umywalką + w.c. dla niepełnosprawnych)...................................10 m2 18. poczekalnia..................................................................50 m2 19. pomieszczenie porządkowe........................................... 3 m2 20. magazyn leków.................................................... ........4 m2 21. magazyn odpadów lekarskich.......... ....................... ......3 m2 22. pokój socjalny......................................................... ...12 m2 23. gabinet lekarza rodzinnego............... ........................ . 13 m2 24. gabinet lekarza specjalisty............... ............................4 m2 25. gabinet zabiegowy..................................................... 20 m2 Poradnia dla dorosłych - stomatologia 26. gabinet stomatologiczny (jeden unit).............................13 m2 27. gabinet stomatologiczny (dwa unity)............................ 21 m2 28. rentgen........................................................................7 m2 29. sterylizatornia..............................................................7 m2 Poradnia dla kobiet 30. gabinet położnej.......................................................13 m2 31. gabinet badań.......................................................... 16m2 32. kabina higieny intymnej (w amfiladzie z 30)..................5 m2 Dyżurka Pogotowia Ratunkowego 33. dyżurka..................................................................10 m2 34. pokój wypoczynkowy...............................................12 m2 35. serwerownia............................................................14 m2 36. w.c, natrysk.............................................................4 m2 37. komunikacja.............................................................6 m2 Pomieszczenia Urzędu Gminy Strefa ogólna na parterze 38. przedsionek ............................................................5 m2 39. poczekalnia............................ ...............................50 m2 w ramach tej powierzchni: poczekalnia, kancelaria 2-3 stanowiskowa, 2 kabiny rozmów indywidualnych - dźwiękoszczelne za ściankami szklanymi, nadzór i ochrona z kamer 40. pokój rozmów grupowych............................................25 m2 41. zespół sanitarny ogólnodostępny jak nr 17...................10 m2 42. w.c. dla pracowników ..................................................4 m2 43. klatka schodowa.....................................................20 m2 Biura Urzędu Gminy na pięterze 44. sala narad (szkoleń, ew. ślubów, posiedzeń)...............80 m2 45. pokój śniadań przy 37...................... ........................15 m2 46. komunikacja.............................................................90 m2 47. w. c.........................................................................10 m2 48. pomieszczenie porządkowe................... ....................6 m2 49. magazynek...............................................................6 m2 50. magazynek przy sali 37.............................................6 m2 51. serwerownia .............................................................7 m2 52. czysta powierzchnia biurowa netto (np. 16 pokoi po 18m2)...................................................................288 m2 Razem powierzchnia netto................................................1058m2 2. WYTYCZNE OGÓLNE 1) Budynek piętrowy z poddaszem nieużytkowym. Dostosowany do dobudowy dalszych obiektów użyteczności publicznej (fragment pełnej ściany i dach w tym miejscu w układzie szczytowym) 2) Technologia tradycyjna murowana - ściany do linii okien parteru z gazobetonu odm. 400/500, bloczków POROTHERM 42, lub równoważne (o podobnych właściwościach), licowane cegłą klinkierową połówkową, powyżej okien parteru z gazobetonu, POROTHERM 42, grubości około 50cm lub równoważne (o podobnych właściwościach) - ściany wewnętrzne : bloczki SILKA, lub równoważne (materiał o podobnych właściwościach). - dach (osobna strefa p-poż) z poddaszem nieużytkowym, ale dostępnym ze schodów, kryty dachówką betonową Braas lub inną o podobnych właściwościach. - ogrzewanie pompą cieplną, wspomaganie piecem gazowym kondensacyjnym. - wentylacja mechaniczna z rekuperatorem. Czerpnie na poddaszu: letnia z zacienionej strony dachu i zimowa z południowej strony z wężownicowym łatwo demontowalnym doprowadzeniem do rekuperatora. 3. WYTYCZNE OGÓLNE - dokonanie i uzyskanie wszelkich niezbędnych a przewidzianych prawem uzgodnień, pozwalających na wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. - dokonanie i uzyskanie wszelkich niezbędnych a przewidzianych prawem uzgodnień oraz pozwoleń koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, a nie wymienionych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót czy umowie, pozwalających złożyć skuteczny (przyjęty we właściwym organie, rozpatrzony bez uwag i dający podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę bez konieczności uzupełniania wniosku) wniosek o pozwolenie na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2 000zł. Wadium w wysokości 2 000zł należy wnieść przed terminem złożenia oferty w formach zgodnych z art. 44 ust. 6 ustawy Prawo Zamówien Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadający udokumentowane doświadczenie jako Wykonawcy dwóch zadań tzn. projektów dwóch budynków użyteczności publicznej w tym jednego ośrodka zdrowia za kwotę co najmniej 50 000zł każdy z wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączenim dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie. Organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, dysponujący projektantami z uprawnieniami architektonicznymi, instalacyjno sanitarnymi i elektrycznymi, czego potwierdzeniem będą dokumenty wymienione w punkcie 11 przekazane Zamawiającemu. Spełniający warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu podatku oraz zaświadczenie ZUS lub KRUS o nie zaleganiu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; aktualne zaświadczenie z krajowego rejestru karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Projektant ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; listy referencyjne od Inwestorów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.-babice stare.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 Referat Inwestycji i Zamowień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, pokój 18 - sekretariat Urzędu Gminy Stare Babice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych
- Wykonanie projektu budowy ul. Królowej Marysieńki w Wierzbinie
- Przebudowa instalacji wod.-kan. oraz węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej w Starych Babicach
- Wykonanie projektu budowy ul. Przejazd i Granicznej w Bliznem Łaszczyńskiego
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Budowa Rowerowego Parku Umiejętności wraz z torem pumptrack i pumptrack mini w Żmigrodzie
- Opracowanie dokumentacji technicznych wraz z kosztorysami dla 16 WOG w Drawsku Pomorskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej sali widowiskowo-konferencyjnej w Dubiecku
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.