eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoREMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bad6c9e-d754-4ec1-a5e1-2267d658edb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088446/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT BLOKU OPERACYJNEGO Z SALĄ WYBUDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE BUDYNKU NR 1W KOMPLEKSIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJW CHOSZCZNIE "

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający planuje realizować przedmiot umowy na roboty objęte częścią 2 zamówienia z dofinansowaniem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bad6c9e-d754-4ec1-a5e1-2267d658edb7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdz. XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przetwarzanie przez strony danych osobowych osób zaangażowanych w realizację umowy jest niezbędne do wykonania umowy i następuje w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.P.275.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na przebudowie oddziału ginekologii zlokalizowanego w poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A na oddział intensywnej terapii (OIT), w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej warunkującej prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w tym:
- dla części 1- dokumentacja budowlano- architektoniczna w celu uzyskania pozwolenia na budowę, dokumentacja techniczna i wykonawcza, wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opiniami niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia; b) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do całej dokumentacji i wszelkich opracowań stworzonych w ramach umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii umożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
d) wykonanie na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego aktualizacji dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej Umowy, opracowań zastępczych, uzupełnień, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy,
e) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlano-instalacyjnych w oparciu o opracowaną w ramach umowy niezbędną pełnobranżową dokumentację projektową, opisaną w lit. a), warunkującą prawidłową realizację inwestycji,
f) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych bezpośrednio wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego,
g) dostawa i montaż wyposażenia wskazanego w niniejszej SWZ;
(UWAGA! PFU zawiera szerszy zakres wyposażenia dla obydwu części zamówienia.
W niniejszym postępowaniu należy wycenić jedynie wyposażenie wprost wskazane
w OPZ zawartego w niniejszej SWZ. Dostawa pozostałej części wyposażenia będzie przedmiotem odrębnego postępowania.)
h) wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych, przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu robót oraz wywozu pozostawionych zbędnych rzeczy Zamawiającego
i) pokrycia kosztów utrzymania zaplecza budowy, wszelkich kosztów związanych z odbiorem robót, kosztów wynikających z udzielonej gwarancji oraz innych zawartych w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ i w Załączniku nr 5 do SWZ- PPU

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262522-6 - Roboty murarskie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ WYPOSAŻENIA

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na Remoncie bloku operacyjnego zlokalizowanego
w poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej warunkującej prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w tym:
dla części 2- dokumentacja techniczna i wykonawcza, na potrzeby zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opiniami niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia.
b) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do całej dokumentacji i wszelkich opracowań stworzonych w ramach umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii umożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
d) wykonanie na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego aktualizacji dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej Umowy, opracowań zastępczych, uzupełnień, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy,
e) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlano instalacyjnych w oparciu o opracowaną w ramach umowy niezbędną pełnobranżową dokumentację projektową, opisaną w lit. a), warunkującą prawidłową realizację inwestycji,
f) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych bezpośrednio wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego,
g) dostawa i montaż wyposażenia wskazanego w niniejszej SWZ;
(UWAGA! PFU zawiera szerszy zakres wyposażenia dla obydwu części zamówienia. W niniejszym postępowaniu należy wycenić jedynie wyposażenie wprost wskazane w OPZ zawartego w niniejszej SWZ. Dostawa pozostałej części wyposażenia będzie przedmiotem odrębnego postępowania.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w
Rozdziale III SWZ a także w Załączniku nr 5 do SWZ - PPU

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45262522-6 - Roboty murarskie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ WYPOSAŻENIA

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

DLA CZĘŚCI 1.
PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII (OIT)
A. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w czynnym obiekcie Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej], na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie dwa miliony złotych 00/100) brutto każda. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą.
B. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami
a) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, legitymującą się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy,
w tym przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem budowę lub rozbudowę
lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej],
b) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Kierownik robót branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, legitymującą się minimum 3–letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy lub kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej].
c) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Kierownik robót branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń legitymującą się minimum 3–letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy lub kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej].
d) minimum 1 osobą proponowana do pełnienia funkcji: Projektant w specjalności architektonicznej posiadającą uprawnienia budowane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadający doświadczenie w projektowaniu budynków służby zdrowia w ostatnich 5 latach (określone symbolem PKOB nr 1264 „ Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej”), w tym min. 2 projekty obejmujące budowę, rozbudowę lub przebudowę budynków szpitalnych już zrealizowanych lub posiadających min. ostateczne pozwolenie na budowę.
e) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Projektant w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, legitymujący się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
f) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Projektant w specjalności instalacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń legitymujący się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
g) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji Projektant w specjalności instalacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, legitymujący się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji o których mowa w lit. B a)-c) i d)-g).
2. DLA CZĘŚCI 2.REMONT BLOKU OPERACYJNEGO (BO)
A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w czynnym
obiekcie Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej], na kwotę co najmniej 4.000.000,00 zł (słownie cztery miliony złotych 00/100) brutto każda, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę/przebudowę/remont sali operacyjnej. Poprzez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą.
B. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wpisanych na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r.
(Dz.U. 2019 poz. 831) lub inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w zakresie wymienionych poniżej specjalności budowlanych, które zostaną
skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w tym:
a) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, legitymującą
się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy, w tym przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej], przy czym min. jedna realizacja obejmowała swoim zakresem budowę/przebudowę/remont sali operacyjnej.
b) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Kierownik robót branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, legitymującą się minimum 3–letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy lub
kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących
swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej], przy czym min. jedna realizacja obejmowała swoim zakresem budowę/przebudowę/remont sali operacyjnej.
c) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Kierownik robót branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń legitymującą się minimum 3–letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy lub kierownika robót branży instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu
Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej], przy czym min. jedna realizacja obejmowała swoim zakresem budowę/przebudowę/remont sali operacyjnej.
d) minimum 1 osobą proponowana do pełnienia funkcji: Projektant w specjalności architektonicznej posiadającą
uprawnienia budowane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadający doświadczenie w projektowaniu budynków służby zdrowia w ostatnich 5 latach (określone symbolem PKOB
nr 1264 „Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej”), w tym min. 2 projekty obejmujące budowę, rozbudowę lub przebudowę budynków szpitalnych już zrealizowanych lub posiadających min. ostateczne pozwolenie na budowę.
e) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Projektant w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez
ograniczeń, legitymujący się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Projektant w specjalności instalacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń legitymujący się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
f) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji Projektant w specjalności instalacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, legitymujący się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji o których mowa w lit. B a)-c) i d)-f). Szczegółowe informacje zawiera Rozdział VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy;
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji.
c) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1, pkt. 3, 4, i 6 według Załącznika nr 9 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ – Wykaz robót;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych i dostaw z wymaganiami, cechami i kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i opisie kryteriów oceny ofert (Rozdział XV. SWZ), Zamawiający wymaga złożenia WRAZ Z OFERTĄ dokumentów stanowiących przedmiotowe środki dowodowe, tj. wypełnionych przez Wykonawcę Arkuszy Informacji Technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ dla poniższego wyposażenia: 1. Medyczna jednostka zasilająca typu mobilny sufitowy most medyczny dla 1 stanowiska długości 1800mm- 5 sztuk.
Dla części nr 2 zamówienia (Załącznik nr 2B do SWZ):
2. Medyczna jednostka zasilająca typu sufitowy most medyczny dla 2 stanowisk długości 4000mm- 1 sztuka.
3. Medyczna jednostka zasilająca typu sufitowa anestezjologiczna kolumna medyczna- 2 sztuki
4. Lampa operacyjna LED – dwuczaszowa z kamerą HD w czaszy głównej oraz ramieniem dla monitora.
5. System integracji w sali operacyjnej.
6. System zabudowy sal operacyjnych- 2 sztuki.
7. Drzwi wewnętrzne medyczne- pozostałe.
Przedmiotowe arkusze przedstawiają minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego, oraz parametry punktowane nieobligatoryjne, które Wykonawca potwierdza lub nie.
W związku z faktem, iż przedmiotowe środki dowodowe będą służyły również ocenie oferty w ramach kryterium JAKOŚĆ, Zamawiający nie przewiduje wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą lub złożone wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Zidentyfikowanie braków w dokumentacji będzie prowadziło do odrzucenia oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Brak złożenia przedmiotowych środków dowodowych lub złożenie takich, które nie potwierdzają zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych
z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia powoduje, że oferta taka podlega odrzuceniu również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.
2. e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. potwierdzenie wniesienia wadium.
4. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta składana na część 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Oferta składana na część 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80.000 PLN (słownie:
osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
3. Oferta składana na całość (część 1 i część 2) zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
120.000 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy.
5. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy:
PKO BP S.A.
39 1020 4867 0000 1102 0067 8300
z dopiskiem „Wadium DZP.P.271.11.2025 część……………..
6. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w oryginale w formie elektronicznej na zasadach określonych
w rozdz. XIII – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
9. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków wywołujących konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, lub wydatków w celu realizacji wadium.
10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5), wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;
w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) konieczności zlecenia realizacji dodatkowych robót budowlanych,
b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania nowych dokumentów, które te przepisy narzucają,
d) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, e) natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne, lub trwale w inny sposób zakryte uprzednio niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót, f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
g) w przypadku zmiany terminu rozliczenia środków unijnych pozyskanych na realizację niniejszego zamówienia, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.
Zmian osobowych i podmiotowych: zmiany osób, podwykonawców.
w SWZ.
3) zmiany wysokości wynagrodzenia i pozostałych zmian:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
b) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zamówienia nie wynikającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) przypadki losowe
d) zmiana wartości zobowiązania przy rozliczeniu robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych.
e) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Zamówienia,
f) wprowadzenie zmiany materiałów, wyposażenia i urządzeń, wskazanych
w dokumentacji projektowej oraz Programie funkcjonalno-użytkowym pod
warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego jak również zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów, wyposażenia lub urządzeń.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy
konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją
projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe, jeśli:
a) są korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy,
b) stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, lub przeszkód trwale zakrytych w inny sposób
c) pozwolą osiągnąć obniżenie kosztów, lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
d) wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej czy Programie funkcjonalno-użytkowym,
e) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać zmianie, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wynagrodzenie netto podlegające wypłacie na rzecz Wykonawcy w ramach płatności częściowych i końcowej, zgodnie z postanowieniami Umowy będzie waloryzowane,
Szczegółowe warunki wprowadzenia zmian zostały ujęte z Załączniku nr 5 do SWZ- PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na Platformie ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.