eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa [DSP.WW. 2311.1.2013]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Lublin: Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa [DSP.WW. 2311.1.2013]
Numer ogłoszenia: 14313 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.bip.lublin.pl/index.php?id=54

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa [DSP.WW. 2311.1.2013].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174 , poz. 1038) oraz SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia może być zgodnie z art. 75 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej prowadzona przez: uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki dokonania zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Za zgodą Zamawiającego zmiana wykładowcy wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 4) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.lublin.pl/index.php?id=54
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie 20-601 Lublin, ul. Zana 38 Nr faksu (81) 528 76 30 Adres e-mail: sppw.rops@gmail.com.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 11:30, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie 20-601 Lublin, ul. Zana 38 Pok. 610.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie. 2. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach niniejszej umowy, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników kursu o 20%.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa rodzinnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia: Lublin Zakładana liczba uczestników: 10 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Gościeradowie, Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, Dom Pomocy Społecznej Betania w Lublinie, Prawosławny Dom Pomocy Społecznej Diecezji Lubelsko - Chełmskiej w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Popkowicach, Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Kiełczewicach. Zakładany okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączna liczba godzin: 488 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 353 godzin, w tym - część teoretyczna - 150 godzin, - część praktyczna - 203 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa psychiatrycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Lublin Zakładana liczba uczestników: 20 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej Betania w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Dom Pomocy Społecznej Kalina w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Kaniem, Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Lublinie przy ul. Ametystowej 22 im. Błogosławionego Jana Pawła II, Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, Filia Bzowiec, Dom Pomocy Społecznej w Żułowie, Dom Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim, Dom Pomocy Społecznej w Nowinach. Zakładany okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 485 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 350 godzin, w tym - część teoretyczna - 105 godzin, - część praktyczna - 245 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa psychiatrycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Biała Podlaska Zakładana liczba uczestników: 16 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Kozuli, Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie, Dom Pomocy Społecznej w Kalince. Zakładany okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 485 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 350 godzin, w tym - część teoretyczna - 105 godzin, - część praktyczna - 245 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa opieki długoterminowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Lublin Zakładana liczba uczestników: 16 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej Kalina w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Wygnanowicach, Dom Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Lublinie przy ul. Ametystowej 22 im. Błogosławionego Jana Pawła II, Prawosławny Dom Pomocy Społecznej Diecezji Lubelsko - Chełmskiej w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie. Okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 490 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 355 godzin, w tym - część teoretyczna - 180 godzin, - część praktyczna - 175 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa opieki długoterminowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Zamość Zakładana liczba uczestników: 18 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Dom Pomocy Społecznej w Surhowie, Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju. Okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 490 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 355 godzin, w tym - część teoretyczna - 180 godzin, - część praktyczna - 175 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.