Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Lublin: Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa [DSP.WW. 2311.1.2013]
Numer ogłoszenia: 14313 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.bip.lublin.pl/index.php?id=54
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa [DSP.WW. 2311.1.2013].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych pielęgniarstwa zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174 , poz. 1038) oraz SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia może być zgodnie z art. 75 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej prowadzona przez: uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dokonania zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Za zgodą Zamawiającego zmiana wykładowcy wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 4) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.lublin.pl/index.php?id=54
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie
20-601 Lublin, ul. Zana 38
Nr faksu (81) 528 76 30
Adres e-mail: sppw.rops@gmail.com.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 11:30, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie 20-601 Lublin, ul. Zana 38 Pok. 610.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie. 2. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach niniejszej umowy, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników kursu o 20%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa rodzinnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia: Lublin Zakładana liczba uczestników: 10 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Gościeradowie, Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, Dom Pomocy Społecznej Betania w Lublinie, Prawosławny Dom Pomocy Społecznej Diecezji Lubelsko - Chełmskiej w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Popkowicach, Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Kiełczewicach. Zakładany okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączna liczba godzin: 488 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 353 godzin, w tym - część teoretyczna - 150 godzin, - część praktyczna - 203 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa psychiatrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Lublin Zakładana liczba uczestników: 20 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej Betania w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Dom Pomocy Społecznej Kalina w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Kaniem, Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Lublinie przy ul. Ametystowej 22 im. Błogosławionego Jana Pawła II, Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, Filia Bzowiec, Dom Pomocy Społecznej w Żułowie, Dom Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim, Dom Pomocy Społecznej w Nowinach. Zakładany okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 485 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 350 godzin, w tym - część teoretyczna - 105 godzin, - część praktyczna - 245 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa psychiatrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Biała Podlaska Zakładana liczba uczestników: 16 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Kozuli, Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie, Dom Pomocy Społecznej w Kalince. Zakładany okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 485 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 350 godzin, w tym - część teoretyczna - 105 godzin, - część praktyczna - 245 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa opieki długoterminowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Lublin Zakładana liczba uczestników: 16 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej Kalina w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej w Wygnanowicach, Dom Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Lublinie przy ul. Ametystowej 22 im. Błogosławionego Jana Pawła II, Prawosławny Dom Pomocy Społecznej Diecezji Lubelsko - Chełmskiej w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie. Okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 490 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 355 godzin, w tym - część teoretyczna - 180 godzin, - część praktyczna - 175 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa opieki długoterminowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Zamość Zakładana liczba uczestników: 18 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Dom Pomocy Społecznej w Surhowie, Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju. Okres kształcenia: luty - sierpień 2013 r. Łączną liczba godzin: 490 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 135 godzin, - blok specjalistyczny - 355 godzin, w tym - część teoretyczna - 180 godzin, - część praktyczna - 175 godzin. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2026.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odp. gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1. WSzKzP SPZOZ w Lublinie-Filia w Ełku .
- Dostawa odczynników do badań pozaustrojowych (powtórka)
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- dostawa płynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM - 2 zadania
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH: drobiu, wędlin i mięsa
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





