Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Wrocław: Dostawa serwera, rozbudowa serwerów, rozbudowa macierzy, dosatwa urzadzen wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 143123 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, fax (071) 7979318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera, rozbudowa serwerów, rozbudowa macierzy, dosatwa urzadzen wielofunkcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postepowaniu jest: 1. Dostawa serwerów, rozbudowa serwerów, rozbudowa macierzy dyskowej 2. Dostawa urzadzeń wielofunkcyjnych wartość zamówienia: poniżej progu unijnego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie wadium w wysokosci 7.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Zamawiający ustala szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku określonego w pkt. 2 Wykonawcy mają wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą ofertę opracowaną wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do siwz zawierającą: 1) Zarejestrowaną nazwę i adres wykonawcy, 2) Imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w toku przetargu, 3) Określenie przedmiotu oferty, 4) Podanie ceny ofertowej, 5) Podanie terminu realizacji zamówienia, 6) Podanie okresu gwarancji, 7) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuję ją w całości bez zastrzeżeń. 8) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 9) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni i zobowiązuje się podpisać umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia przetargu. 10) Oświadczenie, że jest podatnikiem od towarów i usług VAT. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 6. Formularz cenowy sporządzony wg załącznika nr 4 wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnosląski Oddział Wojewódzki narodowego Funduszu Zdrowia ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek B, pok. 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: DOW NFZ ul. Jaonnitów 6, 50-525 Wrocław: kancelaria ogólna lub budynek B pok. 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów plików na potrzeby Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej
- Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania Office i osprzętu do budowy sieci LAN na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-3.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wiązownica
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa oraz wzmocnienie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Jedlicze".
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.