Og³oszenie z dnia 2025-05-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Wi±zownica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Wi±zownica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5aacbfd6-82f3-48f2-b650-3e203b449080
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00255679
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029294/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzedzie Gminy Wi±zownica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Realizowany w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Us³ugi Cyfrowe, 2.2 Wzmocnienie Krajowego Systemu Cyberbezpieczeñstwa, nr naboru FERC.02.02-CS.01-001/23.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/wiazownica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1 W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami , w szczególno¶ci sk³adanie oferty oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej okre¶lone w ustawie o ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± okre¶lone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
8.2 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenia), zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji mo¿e odbywaæ siê na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomoc± formularza i przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ” lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy bêd± pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
8.4 Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5 Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawcy przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6 Przekazywane drog± elektroniczn± informacje, w szczególno¶ci oferty, wnioski, zawiadomienia, o¶wiadczenia i inne dokumenty uznaje siê, ¿e dat± przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7 Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci dokumentów przetargowych w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Wnioski nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej lub za pomoc± poczty elektronicznej.
8.8 Wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje tre¶ci SWZ, zakresu lub warunków udzia³u w postêpowaniu, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zostan± opublikowane na stronie prowadzonego postêpowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
8.9 Uzupe³nienia dokumentów, o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiaj±cego, dla swej skuteczno¶ci powinny zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed up³ywem wyznaczonego przez zamawiaj±cego terminu.
8.10 Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania wniosków lub dotyczy udzielenia wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez odpowiedzi.
8.11 W dowolnym czasie przed up³ywem terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy mo¿e zmieniæ tre¶æ dokumentacji przetargowej z w³asnej inicjatywy lub w odpowiedzi na wnioski Wykonawców. Ka¿da taka zmiana staje siê wi±¿±ca z momentem jej wprowadzenia i nie jest wymagana akceptacja zmian przez Wykonawców. W razie zmiany w dokumentach przetargowych Zamawiaj±cy mo¿e przesun±æ termin sk³adania ofert w celu umo¿liwienia wprowadzenia do nich zmian wynikaj±cych z dokonanych przez niego modyfikacji w dokumentach przetargowych. O przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy niezw³ocznie zamie¶ci stosown± informacjê na stronie prowadzonego postêpowania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosków.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
24.2 Administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych w postêpowaniu jest Wójt/Gminy Wi±zownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wi±zownica.
24.3 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wi±zownica jest P. Celestyna Kusy-Gajur, e-mail: ckgajur@gmail.com
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Wi±zownica” realizowany w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Us³ugi Cyfrowe, 2.2 Wzmocnienie Krajowego Systemu Cyberbezpieczeñstwa, nr naboru FERC.02.02-CS.01-001/23.
24.4 Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U z 2024, poz. 1320), ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej;
24.4 Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postêpowania o zamówienie publiczne finansowane ze ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane bêd± równie¿ przez okres wynikaj±cy z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE;
24.5 Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
24.6 W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.7 Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, narusza przepisy RODO;
24.8 ¯adnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG3.271.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdro¿enie sprzêtu oraz oprogramowania zwiêkszaj±cego poziom bezpieczeñstwa cybernetycznego Gminy Wi±zownica szczegó³owo opisana w za³. do SWZ Opis przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia pn: „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Wi±zownica”
Realizowany w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Us³ugi Cyfrowe, 2.2 Wzmocnienie Krajowego Systemu Cyberbezpieczeñstwa, nr naboru FERC.02.02-CS.01-001/23.
4.2 Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w za³±cznikach stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ, w tym w szczególno¶ci zgodnie z za³. do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy okre¶laj±cym zakres i warunki ¶wiadczenia us³ugi.
4.3 Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
30200000-1 Urz±dzenia komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48820000-2 Serwery
72263000-6 Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
32420000-3 Urz±dzenia sieciowe
30233000-1 Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
72265000-0 Us³ugi konfiguracji oprogramowania
4.4 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê nastêpuj±cego sprzêtu, oprogramowania oraz jego konfiguracjê i uruchomienie, a mianowicie:
1. Sprzêt:
1) Deduplikator
2) Zarz±dzalny prze³±cznik sieciowy – 2 sztuki
3) Zasilacz awaryjny serwerowy – 4 sztuki
4) Zasilacz awaryjny (stanowiska robocze) – 44 szt
5) Rozbudowa posiadanej macierzy dyskowej
6) System monitoringu warunków ¶rodowiskowych
2. Oprogramowanie systemowe:
1) Oprogramowanie do monitoringu
2) System SIEM
3) System szkoleniowy
4) Oprogramowanie do zarz±dzania incydentami
5) Subskrypcja licencji rozszerzaj±cych funkcjonalno¶æ UTM
6) System ochrony poczty elektronicznej
7) System szyfrowania dysków na stacjach roboczych
8) Rozszerzenie licencji oprogramowania do zarz±dzania kopiami zapasowymi
9) Dostawa licencji serwerowego systemu operacyjnego
3. Konfiguracja i uruchomienie sprzêtu oraz oprogramowania systemowego.
4. Wdro¿enie i konfiguracja elementów bezpieczeñstwa.
1) Oprogramowanie do monitoringu serwerów oraz us³ug
2) System SIEM
3) System szkoleniowy
4) Oprogramowanie do zarz±dzania incydentami
5. Wsparcie eksperckie w zakresie cyberbezpieczeñstwa
6. Szkolenia:
Szkolenia z cyberbezpieczeñstwa dla dzia³u IT
S1 – Administrowanie systemem Windows Server (dla 2 osób)
S2 – Zarz±dzanie us³ug± Active Directory w ¶rodowisku Microsoft Windows Server (dla 2
osób)
S3 – Certyfikowany administrator Axence nVision (dla 1 osoby)
7. Przeprowadzenie audytu bezpieczeñstwa
8. Aktualizacja Systemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji
4.5 Dostarczony przez Wykonawcê przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych, fizycznych konstrukcyjnych, materia³owych oraz byæ w najnowszej dostêpnej wersji wystêpuj±cej na polskim rynku w momencie sk³adania oferty.
4.6 Przedmiot zamówienia nie mo¿e sk³adaæ siê z produktów bêd±cych produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi, a w przypadku oprogramowania produktami reaktywowanymi,
4.7 Dostarczony sprzêt i oprogramowanie musi posiadaæ instrukcje obs³ugi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urz±dzeniach, jak na przyk³ad: aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci CE, niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa okre¶lone w przepisach lub protoko³y zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami, a tak¿e karty gwarancyjne,
4.8 Dokumenty, o których mowa powy¿ej musz± byæ dostarczone wraz z urz±dzeniami, których dotycz± oraz sporz±dzone w jêzyku polskim lub przet³umaczone na jêzyk polski, w formie papierowej / drukowanej lub na no¶niku CD/DVD
4.9 Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udzielenia Zamawiaj±cemu na dostarczony przedmiot zamówienia / umowy rêkojmi i gwarancji jako¶ci na okres zadeklarowany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie, liczony od dnia odbioru ca³o¶ci przedmiotu umowy bez zastrze¿eñ, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesiêcy,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostan± wy³±cznie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Lp. Kryterium Waga w %
1. Cena 60 %
2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40 %
Razem: 100 %
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „Skrócenie termin wykonania zamówienia (T) waga 40% = 40 punktów
Zamawiaj±cy przyzna punktacjê okre¶lon± w tabeli w zale¿no¶ci od zadeklarowanego skróconego terminu realizacji zamówienia wg. nastêpuj±cych pod kryteriów
Termin realizacji zamówienia Liczba punktów
w terminie okre¶lonym w SWZ 0
Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 15 dni 10
Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 20 dni 20
Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 35 dni 30
Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 50 dni 40
19.3 W przypadku braku wskazania przez Wykonawcê terminu realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zamierza wykonaæ zamówienie w maksymalnym terminie, tj. 170 dni.
19.4 Je¶li Wykonawca wska¿e skrócenie termin realizacji zamówienia o wiêcej ni¿ 50 dni, Zamawiaj±cy przyzna liczbê punktów odpowiadaj±c± skróceniu terminu o 50 dni, natomiast do umowy przyjmie siê zadeklarowany przez Wykonawcê skrócony termin realizacji zamówienia .
19.5 Je¿eli z³o¿ono ofertê przez Wykonawcê zagranicznego w cenie netto lub z w³a¶ciw± dla niego stawk± VAT, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej w niej ceny netto kwotê VAT (lub jej czê¶æ) do wysoko¶ci obowi±zuj±cej Wykonawców krajowych.
19.6 Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.1) Warunek w zakresie posiadanego do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca posiada do¶wiadczenie w zakresie to¿samym do zakresu stanowi±cego przedmiot zamówienia, a mianowicie, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi (ka¿de w ramach odrêbnej umowy) polegaj±ce na dostawie i wdro¿eniu oraz szkoleniu oferowanego systemu SIEM obejmuj±cej swoim zakresem równie¿ dostawê macierzy dyskowej oraz us³ugê audytu bezpieczeñstwa wraz z opracowaniem Systemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji, o warto¶ci co najmniej 700 000 z³. brutto;
2) Warunek w zakresie posiadanej wiedzy zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji osoby pe³ni±ce nastêpuj±ce funkcje:
a) Koordynator (Kierownik) projektu - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca minimum:
- 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe w doradztwie informatycznym;
- kwalifikacje w zarz±dzaniu projektami metodyk± PRINCE2 potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równowa¿ny. Za certyfikat równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna np.: certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C,
- kwalifikacje w zakresie zarz±dzania ryzykiem potwierdzone certyfikatem M_o_R Foundation Certificate in Risk Management. Za certyfikat równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna np Certified ISO 31000 Risk Manager,
- kwalifikacje w zakresie us³ug dotycz±cych systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Expert Certificate in IT Service Management lub równowa¿ny. Za certyfikat równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie B,
- udzia³ jako kierownik projektu w co najmniej 3 zakoñczonych sukcesem projektach informatycznych polegaj±cym na dostawie, wykonaniu i wdro¿eniu platformy informatycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700 000 z³ brutto ka¿da.
b) Architekt systemu - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca minimum:
- co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych,
- znajomo¶æ zasad architektury korporacyjnej potwierdzonych certyfikatem TOGAF 9 lub równowa¿nym (równowa¿no¶æ rozumiana jako certyfikat wystawiany przez zewnêtrzn± organizacjê wymagaj±cy cyklicznego odnawiania i zdania egzaminu potwierdzaj±cego wykazania siê wiedz± z obszaru Architektury Korporacyjnej obejmuj±cy minimum tworzenie wizji Architektury Korporacyjnej, Architekturê Biznesow±, Architekturê Systemów Informacyjnych, Architekturê Technologiczn±, Analizê rozwi±zañ, Planowanie Migracji Architektury, Zarz±dzanie wdro¿eniem zmiany Architektury, Zarz±dzanie zmian± Architektury Korporacyjnej, Zarz±dzanie wymaganiami),
- udzia³ w co najmniej 3 zakoñczonych sukcesem projektach informatycznym polegaj±cym na dostawie, wykonaniu i wdro¿eniu platformy informatycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700 000 z³ brutto ka¿da.
c) In¿ynier systemów bezpieczeñstwa – co najmniej 2 osoby posiadaj±ce minimum:
- co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych,
- certyfikat ukoñczenia szkolenia z zakresu SIEM.
- udzia³ w 2 zakoñczonych sukcesem projektach informatycznych polegaj±cych na dostawie, wykonaniu i wdro¿eniu Systemu SIEM o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto ka¿da.
d) Tester - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca minimum:
- wiedzê w zakresie testowania systemów popart± certyfikatem ISTQB Foundation lub wy¿szym lub certyfikatem równowa¿nym w zakresie testowania oprogramowania,
- udzia³ w co najmniej 3 zakoñczonych sukcesem projektach informatycznym polegaj±cym na dostawie, wykonaniu i wdro¿eniu platformy informatycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700 000 z³ brutto ka¿da.
e) Audytor - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca minimum:
- co najmniej trzy lata do¶wiadczenia zawodowego w realizacji projektów dotycz±cych audytu bezpieczeñstwa,
- Certyfikat Audytora Wiod±cego Sytemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem wg normy PN-EN ISO/IEC 27001.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczegó³owych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania agresji ma Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za realizacjê dostaw lub us³ug oraz uruchomienia zainstalowanego systemu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami;
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane;
3) dowody okre¶laj±ce, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi/dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. do SWZ,2) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w za³. do SWZ z podaniem ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê przedmiotu zamówienia,
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w odpowiednim zakresie - (je¿eli dotyczy),
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce zakresu dostaw i us³ug, które zostan± wykonane przez ka¿dego z Wykonawców - (je¿eli dotyczy),
5) dowód wniesienia wadium - (je¿eli dotyczy),
6) pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale (je¿eli dotyczy),
7) odpis lub informacjê z KRS, CEiDG lub innego rejestru, na potwierdzenie, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentacji Wykonawcy, chyba ¿e w formularzu oferty Wykonawca poda³ bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego
8) pe³nomocnictwo dla osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¿eli dotyczy),
9) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O ZAMÓWIENIE10.4 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, z uwagi przes³anki okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
10.6 O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.7 Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
10.8 Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp.).
10.9 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10.10 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do:
- ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie prowadzonego postêpowania,
- z³o¿enia stosownego pe³nomocnictwa,
- z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego winno wynikaæ, jaki zakres zamówienia wykonywaæ bêd± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie pe³nomocnictwa jako cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej (skan pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) pod warunkiem po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej przez mocodawcê lub notariusza zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. 2020 poz. 2452). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa sporz±dzonego w postaci papierowej nie mo¿e byæ uwierzytelnione przez upe³nomocnionego.
10.11 O¶wiadczenia lub formularze sk³adane przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców ustanowiony Pe³nomocnik lub wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
10.12 Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:a) zmiany zawartej Umowy mog± byæ za zgod± Stron dokonywane w zakresie modeli dostarczonych urz±dzeñ w stosunku do modeli wyspecyfikowanych przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie, jedynie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta lub niezawinionych przez Wykonawcê niespodziewanych opó¼nieñ w dostawie pierwotnie zaoferowanych modeli urz±dzeñ. W takim przypadku Wykonawca mo¿e zaoferowaæ inne modele tych urz±dzeñ, o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w ofercie Wykonawcy, przy czym taka zmiana nie mo¿e powodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
b) zmiany zawartej Umowy mog± byæ za zgod± Stron dokonywane w zakresie parametrów zamawianego asortymentu, je¿eli bêd± one korzystniejsze dla Zamawiaj±cego.
c) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego lub usprawiedliwionych przyczyn, niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu niezbêdne dowody, potwierdzaj±ce fakt, i¿ nie dotrzymanie terminu realizacji zamówienia nie nast±pi³o z jego winy. Dotyczy to w szczególno¶ci przestojów w produkcji lub innych niezale¿nych od Wykonawcy sytuacji. Zmiana zostanie dokonana o czas tych¿e przestojów plus czas niezbêdny do wyeliminowania skutków takich zdarzeñ.
d) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia na etapie postêpowania czynników zewnêtrznych niezale¿nych od stron, takich jak klêski ¿ywio³owe (np. powodzie, podtopienia, po¿ary, tr±by powietrzne, wichury itp.), powoduj±ce uszkodzenia mienia Wykonawcy wykorzystywanego do realizacji zamówienia. Zmiana dokonana zostanie o czas wyst±pienia ww. zdarzeñ plus o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków.
e) zmiany terminu realizacji na skutek przewlek³o¶ci postêpowañ administracyjnych, obowi±zków na³o¿onych przez organy w³adcze, zmian przepisów prawa, strajków, blokad, protestów itp. bêd±cych przyczyn± niemo¿no¶æ zakoñczenia realizacji zamówienia w ustalonym terminie. Zmiana dokonana zostanie o czas przestoju w realizacji ze wzglêdu na ww. okoliczno¶ci plus o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków.
f) zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek b³êdów w dokumentach zamówienia, lub innych dokumentach zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, które nie zosta³y wcze¶niej wykryte przez ¿adn± ze stron, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. Zmiana dokonana zostanie o czas wyeliminowania b³êdów oraz o wysoko¶æ wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych obowi±zków, tymi b³êdami spowodowanymi.
g) innych postanowieñ umowy (w sposób odpowiedni dla danego zdarzenia) w przypadkach:
zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych,
zmian organizacyjno-technicznych,
zmiany adresów,
zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiaj±cego) - zmiana ta nastêpuje poprzez dokonane w formie pisemnej zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
przekszta³cenia Wykonawcy w zwi±zku z sukcesj± generaln±, przekszta³ceniami, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (nastêpstwa prawne) winno nast±piæ w formie aneksu do umowy.
h) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zwi±zku ze zmian±:
stawki podatku od towarów i us³ug,
zmiana nast±pi na wniosek Wykonawcy dokumentuj±cy zaistnienie ww. okoliczno¶ci oraz skutki ich wyst±pienia, maj±ce negatywny wp³yw na realizacjê umowy.
Wszystkie zmiany dokonane bêd± w oparciu o zawarty pomiêdzy stronami aneks, okre¶laj±cy zakres zmiany oraz podstawê jej wprowadzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica wybieraj±c przedmiotowe postêpowanie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia obligatoryjnie wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje w niniejszym postêpowaniu fakultatywnych podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania w oparciu o przepisy art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy nie wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ na umowê o pracê osoby wykonuj±ce czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy – Kodeks pracy.
5. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej (je¿eli dotyczy):
1) sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru s±dowego, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania, w zakresie informacji z Krajowego Rejestru Karnego,
2) sk³ada za¶wiadczenie albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 5 rozporz±dzenia lub odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 6 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ nie jest zawieszona ani nie znajduje siê w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach wszczêcia tej procedury.
Dokument, o których mowa w pkt. 1 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
3) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
5) Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcê do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿na je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zintegrowanego z system HIS oraz rejestracj± Systemu kolejkowego w Przychodni Szpitala - dostawa wraz z wdro¿eniem i integracj±
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Gminie Rajgród, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Us³ugi Cyfrowe, 2.2 Wzmocnienie ...... cd. w SWZ
- Wdro¿enie i integracja systemu LIS na potrzeby Laboratorium Genetycznego Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi
- Modernizacja systemów zabezpieczeñ w Muzeum Sztuki w £odzi (MS1)
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia pracowni jêzykowej w Bran¿owym Centrum Umiejêtno¶ci - SPEDYCJA
- Dostawa, monta¿ i instalacja wyposa¿enia wraz z przeprowadzeniem szkolenia u¿ytkowników systemu do pracowni organizacji magazynu, stanowi±cy wyposa¿enie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci - SPEDYCJA
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.